Er i klar til flere børn?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. august 2012

L&V

Ka+Ma=Be skriver:

(Ja ja, som i ved stiger mit aktivitetsniveau proportionalt med mængden af frihed og kedsomhed! .)

Er der nogen her inde der er gået igang med at drømme om flere børn? Jeg er ikke selv, men jeg er sindssygt nysgerrig  

Hvis nogle af jer skulle gå hen og blive gravide, håber jeg, i ved, at i er forpligtet til at opdatere septembergruppen hele vejen igennem!  

Jamen som du jo ved så prøver vi jo at avle en bror eller søster til lækkermåsen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. august 2012

Solstrålebørn

Har stemt andet... 

Det siger vidst sig selv hvorfor jeg ikke skal have flere... Ville gerne, men tør ikke løbe risikoen med kvalme/opkast fra start til slut og efterlade kæresten med 2 børn han skal hente og bringe, handle, læge og dyrene... 

Anmeld

13. august 2012

Ka+Ma=Be

Månsson skriver:

Jamen som du jo ved så prøver vi jo at avle en bror eller søster til lækkermåsen

Ihh det er spændende!  

Anmeld

13. august 2012

Ka+Ma=Be

Solstrålebørn skriver:

Har stemt andet... 

Det siger vidst sig selv hvorfor jeg ikke skal have flere... Ville gerne, men tør ikke løbe risikoen med kvalme/opkast fra start til slut og efterlade kæresten med 2 børn han skal hente og bringe, handle, læge og dyrene... 

Det er der heller ikke meget sjov ved

Anmeld

13. august 2012

L&V

Ka+Ma=Be skriver:

J

Ihh det er spændende!  

Ja helt vildt men der må jo være flere end mig ud fra afstemningen

Anmeld

13. august 2012

twinny

Vi er stadigvæk ikke på flere børn.

Men hvis jeg skulle have haft flere ville jeg gerne have tvillingedrenge igen.

Anmeld

14. august 2012

Frejsmor

Vi har snakket om snart at gå igang med at forsøge at lave en lillebrøster til Frej, men intet er heelt afgjort endnu, vi overvejer stadig lidt hvordan og hvorledes.. Men jeg har altid vidst jeg gerne ville have mine børn med kort mellemrum(min lillebror og jeg har haft meget glæde af hinanden da vi var små især og der er kun 16mdr mellem os) og jeg blir jo færdig med min BA til sommer og så kunne det jo passe fint hvis der var en bebser umiddelbart efter det.. Meeen nu må vi lige se tiden an..

Anmeld

14. august 2012

Frejsmor

twinny skriver:

Vi er stadigvæk ikke på flere børn.

Men hvis jeg skulle have haft flere ville jeg gerne have tvillingedrenge igen.

Eeej sku det ikke være piger så?

Anmeld

14. august 2012

twinny

Frejsmor skriver:

Eeej sku det ikke være piger så?

hehe. Nej faktisk ikke.

Anmeld

14. august 2012

suzy77

Hejsa jeg er ny her!!

Vores yngste datter er snart 11 mdr og jeg er gravid i 29.uge med barn nr 5. vi glæder os mega meget, og ja det var planlagt.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.