Er i klar til flere børn?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. august 2012

TrineMine86

HeidiØ skriver:

Jo, det sku man tro ihvertfald Og egentlig forstår jeg ikke manden kan synes det er hårdest? det er da kvinden der bruger mest tid og kræfter Ja, jeg har faktisk glemt en del!

Jah for hulen, det nærmer sig. Det er 1/9! Er meget spændt!! Glæder mig også til at fortælle og vise lidt billeder!

jeg har også fortrængt en del, både den hårde graviditet, fødsel og de 2 forfærdelige første måneder, hvor vi røg ind og ud af sygehuset med en dreng der kunne skrige i 8 timer i streg - men idag virker det slet ikke som om det var såååå slemt hehe

ihh er helt spændt på jeres vegne - det bliver bare så stort  jeg vil glæde mig rigtig meget til at se lidt billeder fra jeres store dag

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. august 2012

HeidiØ

TrineMine86 skriver:

jeg har også fortrængt en del, både den hårde graviditet, fødsel og de 2 forfærdelige første måneder, hvor vi røg ind og ud af sygehuset med en dreng der kunne skrige i 8 timer i streg - men idag virker det slet ikke som om det var såååå slemt hehe

ihh er helt spændt på jeres vegne - det bliver bare så stort  jeg vil glæde mig rigtig meget til at se lidt billeder fra jeres store dag

Ja, det er sku utroligt hvad man glemmer.. jeg har f.eks. glemt hvor meget jeg hadet at amme Hehe! Pudsigt! Og de søvnløse nætter.. pyh!

Taaak!

Anmeld

7. august 2012

TrineMine86

HeidiØ skriver:

Ja, det er sku utroligt hvad man glemmer.. jeg har f.eks. glemt hvor meget jeg hadet at amme Hehe! Pudsigt! Og de søvnløse nætter.. pyh!

Taaak!

ja det er helt utroligt  men det nu nok godt at hjernen "glemmer" alle de forfærdelig ting, for ellers tror jeg godt nok ikke, at der blev født flere end 1 barn i hver familie

Anmeld

7. august 2012

HeidiØ

TrineMine86 skriver:

ja det er helt utroligt  men det nu nok godt at hjernen "glemmer" alle de forfærdelig ting, for ellers tror jeg godt nok ikke, at der blev født flere end 1 barn i hver familie

nej haha Og man glemmer sent programmet "Min store familie" med familien fra Randers med de 9 børn

Anmeld

7. august 2012

TrineMine86

HeidiØ skriver:

nej haha Og man glemmer sent programmet "Min store familie" med familien fra Randers med de 9 børn

haha, nej - det var jo for vildt  

Anmeld

7. august 2012

Ka+Ma=Be

SaNiNa skriver:

Ja er jo altid skurk, bare en skam min krop ikke egner sig til at være gravid

Vi planlægger ikke en ny og hvis vi skulle er det først når Naia er 1½år.

vi har dog ikke plads i vores lejlighed til et barn mere.

Men mit hjerte ville kunne rumme mange flere

Årh ja! Din graviditet glemmer jeg sent. Jeg kan godt forstå, at du ikke har lyst til at udsætte dig selv og din krop for det endnu engang 

Anmeld

7. august 2012

Ka+Ma=Be

Jemion skriver:

Vi vil gerne have en mere, mine æggestokke står og klapre lidt når vi er i hogm og man kan ikke andet end at skulle ned og se på babytøj   Vi er igang med at kigge hus og alle dem med mindre værelser end 4 er ikke en mulighed for der skal jo være plads til en lillebrøster

Du er ikke alene hehe.

Mine æggestokke klaprer hele tiden. Men jeg er ikke sikker på, at jeg vil have flere børn  Det fylder meget men skal overvejes en del.

Anmeld

7. august 2012

Ka+Ma=Be

Frk.S skriver:

Jeg er begyndt at blive lidt skruk igen.

Min søster er gravid, og skal føde til oktober - og jeg må indrømme at det nok har hjulpet det på vej. Det bliver nok endnu værre når hendes lille bebs kommer til verden.

En fra min mødregruppe er også gravid igen, og jeg bliver da en lille smule misundelig. 

MEN der går nok alligevel lidt tid inden vi går i gang igen.
Dog vil jeg også gerne have, at der ikke skal være ALT for lang tid imellem dem, så indenfor 1 års tid håber jeg da vi er enige om at gå i gang igen.

Årh ja, det hjælper også på det! Jeg bliver også helt jaloux når jeg ses med mine gravide veninder.

Der er også en fra min mødregruppe der er gravid! Det blev hun allerede få måneder efter sin fødsel, så hun har endnu engang termin i september! hehe

Anmeld

7. august 2012

Ka+Ma=Be

HeidiØ skriver:

Jeg må simpelthen indrømme at jeg godt gad ha en til. Nogle af jer husker måske at jeg sagde "1 er RIGELIGT" .. men jeg har fortrudt, og vil rigtig gerne ha William skal være storebror

MEN! sagen er den at min kæreste er uenig og stadig mener 1 er nok! .. så ja.. jeg har stemt "andet" - for faktisk ku jeg muligvis godt være klar allerede, eller gerne vente, men min kæreste siger stop

Vi ser tiden an!

Ja det kan jeg huske noget om! hehe. Jeg er dog stadig i den der "1 er nok" grøft  Selvom jeg sindssygt gerne ville være gravid igen og opleve at føde "rigtigt".

Det er lidt øv, når man ikke er enige! Min kæreste vil jo også gerne have en mere  Men det er nok noget der må diskuteres om nogle år.

Så ja, lad os se tiden an 

Anmeld

7. august 2012

Ka+Ma=Be

TrineMine86 skriver:

jeg føler mig også bare super klar igen  DOG vil jeg først have en fast stilling, før vi skal igang med at prøve igen  og Vil også have at der min. er 2½ år mellem Magnus og en lille ny, da jeg gerne vil have at han kan forstå lidt af hvad der foregår  men håber at vi kan begynde at prøve igen om 1 års tid, der er jo ingen der ved hvor lang tid det vil tage før det lykkedes

Det kan jeg godt forstå! Det er rart med en smule sikkerhed.

Hvordan går det med jobsøgningen? 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.