Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Månsson skriver: Ja helt vildt men der må jo være flere end mig ud fra afstemningen
Ja helt vildt men der må jo være flere end mig ud fra afstemningen
Ja det er jo lige det! MEN HVEM!!!!!?
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
twinny skriver: Vi er stadigvæk ikke på flere børn. Men hvis jeg skulle have haft flere ville jeg gerne have tvillingedrenge igen.
Vi er stadigvæk ikke på flere børn.
Men hvis jeg skulle have haft flere ville jeg gerne have tvillingedrenge igen.
Du er så vild! Men du har jo selvfølgelig heller ikke prøvet andet! hehe
Ka+Ma=Be skriver: Ja det er jo lige det! MEN HVEM!!!!!?
Ka+Ma=Be skriver: Du er så vild! Men du har jo selvfølgelig heller ikke prøvet andet! hehe
hehe. Lige de ord siger min mand også Han synes jeg er sindsyg.
Men det skal også siges jeg har fået to lette børn. Så det kan være derfor.
suzy77 skriver: Hejsa jeg er ny her!! Vores yngste datter er snart 11 mdr og jeg er gravid i 29.uge med barn nr 5. vi glæder os mega meget, og ja det var planlagt.
Hejsa jeg er ny her!!
Vores yngste datter er snart 11 mdr og jeg er gravid i 29.uge med barn nr 5. vi glæder os mega meget, og ja det var planlagt.
Eeej hvor er det vildt! Rigtig mange gange tillykke og velkommen til i gruppen
Frejsmor skriver: Vi har snakket om snart at gå igang med at forsøge at lave en lillebrøster til Frej, men intet er heelt afgjort endnu, vi overvejer stadig lidt hvordan og hvorledes.. Men jeg har altid vidst jeg gerne ville have mine børn med kort mellemrum(min lillebror og jeg har haft meget glæde af hinanden da vi var små især og der er kun 16mdr mellem os) og jeg blir jo færdig med min BA til sommer og så kunne det jo passe fint hvis der var en bebser umiddelbart efter det.. Meeen nu må vi lige se tiden an..
Vi har snakket om snart at gå igang med at forsøge at lave en lillebrøster til Frej, men intet er heelt afgjort endnu, vi overvejer stadig lidt hvordan og hvorledes.. Men jeg har altid vidst jeg gerne ville have mine børn med kort mellemrum(min lillebror og jeg har haft meget glæde af hinanden da vi var små især og der er kun 16mdr mellem os) og jeg blir jo færdig med min BA til sommer og så kunne det jo passe fint hvis der var en bebser umiddelbart efter det.. Meeen nu må vi lige se tiden an..
ihh hvor spændende! Det glæder jeg mig til at høre mere om, når det nærmer sig!
twinny skriver: hehe. Lige de ord siger min mand også Han synes jeg er sindsyg. Men det skal også siges jeg har fået to lette børn. Så det kan være derfor.
Hehe ja det er jo lige det! Det gør det lidt nemmere at forestille sig.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128