Er i klar til flere børn?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. august 2012

Ka+Ma=Be

Jah for hulen, det nærmer sig. Det er 1/9! Er meget spændt!! Glæder mig også til at fortælle og vise lidt billeder!

Neeeej! Det er gået min næse forbi! TILLYKKE! 

Glæder mig SÅ meget til billeder og sladder!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. august 2012

TrineMine86

Ka+Ma=Be skriver:

Det kan jeg godt forstå! Det er rart med en smule sikkerhed.

Hvordan går det med jobsøgningen? 

ja og det kunne være MEGA fedt at prøve at få løn under barsel - har jo stort set været på SU hele mit liv, efterfulgt af barsels-dagpenge

jeg er i ansøgnings-skriven-fasen, så er i fuld gang med at skrive ansøgninger, men har ikke sendt nogle afsted endnu, men indtil videre er der da en 5-6 stillinger, jeg skal have ansøgt, men uhh, der er jo SÅ mange om budet  men håber og  for at jeg bliver en af de heldige, der ikke skal gå ledig alt for længe

Anmeld

7. august 2012

Ka+Ma=Be

TrineMine86 skriver:

ja og det kunne være MEGA fedt at prøve at få løn under barsel - har jo stort set været på SU hele mit liv, efterfulgt af barsels-dagpenge

jeg er i ansøgnings-skriven-fasen, så er i fuld gang med at skrive ansøgninger, men har ikke sendt nogle afsted endnu, men indtil videre er der da en 5-6 stillinger, jeg skal have ansøgt, men uhh, der er jo SÅ mange om budet  men håber og  for at jeg bliver en af de heldige, der ikke skal gå ledig alt for længe

Hehe ja det kan jeg godt forstå Det er ligesom mig  

Uh, det er spændende! Krydser meget fingre for at du får et godt og spænende job 

Det varer heller ikke længe før jeg skal ud i den virkelige verden og søge job! 

Anmeld

7. august 2012

TrineMine86

Ka+Ma=Be skriver:

Hehe ja det kan jeg godt forstå Det er ligesom mig  

Uh, det er spændende! Krydser meget fingre for at du får et godt og spænende job 

Det varer heller ikke længe før jeg skal ud i den virkelige verden og søge job! 

ihh hvor spændende, hvor langt er du i ergo-uddannelsen? det bliver også bare super fedt at skal igang med at udøve det fag, som man er uddannet indenfor, jeg gik jo bare direkte på barsel efter bachelor

ja, er egentlig ikke så kræsen, søger hvad der er, dog vil jeg helst ikke køre 1 time hver vej (synes der går for meget tid fra Magnus), så det må godt være her i nærheden

Anmeld

7. august 2012

Ka+Ma=Be

TrineMine86 skriver:

ihh hvor spændende, hvor langt er du i ergo-uddannelsen? det bliver også bare super fedt at skal igang med at udøve det fag, som man er uddannet indenfor, jeg gik jo bare direkte på barsel efter bachelor

ja, er egentlig ikke så kræsen, søger hvad der er, dog vil jeg helst ikke køre 1 time hver vej (synes der går for meget tid fra Magnus), så det må godt være her i nærheden

Ja jeg gik jo på barsel da jeg havde blot ½ år tilbage! hehe. Lidt fjollet, men det kan man jo ikke sige til en storskruk kvinde

Så jeg skulle gerne forsvare min bachelor i slut januar og så er det bare igang!  

Kan godt forstå det med transporten! Det ville jeg bestemt også prioritere. Et er ærgerligt hvis man slet ikke får set sine børn!

Anmeld

7. august 2012

TrineMine86

Ka+Ma=Be skriver:

Ja jeg gik jo på barsel da jeg havde blot ½ år tilbage! hehe. Lidt fjollet, men det kan man jo ikke sige til en storskruk kvinde

Så jeg skulle gerne forsvare min bachelor i slut januar og så er det bare igang!  

Kan godt forstå det med transporten! Det ville jeg bestemt også prioritere. Et er ærgerligt hvis man slet ikke får set sine børn!

spændende, så har du et stort stykke arbejde foran dig, men jeg nød faktisk at skrive BA, selvom det var hårdt til tider - så var det også bare en fornøjelsen at få lov at fordybe sig i ét emne  al held og lykke med det  hvordan ser jobmulighederne ud inden for ergo-faget?

ja det ville det, har bestemt ikke fået børn for at se dem 1 time om dagen, så det er min priotering

Anmeld

7. august 2012

Ka+Ma=Be

TrineMine86 skriver:

spændende, så har du et stort stykke arbejde foran dig, men jeg nød faktisk at skrive BA, selvom det var hårdt til tider - så var det også bare en fornøjelsen at få lov at fordybe sig i ét emne  al held og lykke med det  hvordan ser jobmulighederne ud inden for ergo-faget?

ja det ville det, har bestemt ikke fået børn for at se dem 1 time om dagen, så det er min priotering

Ja jeg glæder mig på en mærkelig måde også! Skal muligvis skrive om Børn med ADHD og forskellige ergo-behandlingsmetoder.(SPÆÆNDENDE.) 

Jeg er bare spændt på hvor hårdt det bliver, nu hvor vi også har Benjamin at tage hensyn til 

Jobmulighederne gik, ligesom indenfor alle andre sundhedsfag, totaaalt ned ad bakke med krisen. Men det begynder at se positivt ud! De fleste fra mit gamle hold har fået arbejde, så det er jo perfekt 

Anmeld

8. august 2012

SaNiNa

Ka+Ma=Be skriver:

Årh ja! Din graviditet glemmer jeg sent. Jeg kan godt forstå, at du ikke har lyst til at udsætte dig selv og din krop for det endnu engang 

Tror godt jeg ville være gravid, men min krop siger nej så vi er lidt imod hinanden. dog mener manden også det er nok med to.

Anmeld

8. august 2012

HeidiØ

Ka+Ma=Be skriver:

Neeeej! Det er gået min næse forbi! TILLYKKE! 

Glæder mig SÅ meget til billeder og sladder!

Har egentlig heller ikke skrevet så meget om det, bare en enkelt gang på facebook

Og tak!

Anmeld

8. august 2012

RiUL

Jeg har stemt blank, jeg har det lidt sådan; Jeg er ikke klar til nummer 2, men jeg ved at jeg bliver klar til det om 2 års tid (men synes ikke 2 år er lang tid) 

Jeg vil nyde Oliver i noget tid endnu  Så har ikke så travlt. 

Hvad med dig, Katja - hvad har du egentlig stemt?  Vi har jo drøftet det emne et par gange

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.