Er i klar til flere børn?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. august 2012

Ka+Ma=Be

RiUL skriver:

Jeg har stemt blank, jeg har det lidt sådan; Jeg er ikke klar til nummer 2, men jeg ved at jeg bliver klar til det om 2 års tid (men synes ikke 2 år er lang tid) 

Jeg vil nyde Oliver i noget tid endnu  Så har ikke så travlt. 

Hvad med dig, Katja - hvad har du egentlig stemt?  Vi har jo drøftet det emne et par gange

Hihi ja det er jo det! Jeg har stemt --> Tiden må vise om vi skal have flere

Jeg ved det virkelig stadig ikke  Så tror jeg skal lade være med at tænke så meget over det (SVÆÆRT) og så bare føle efter med tiden!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. august 2012

Kofoed.

Hvem er det der prøver?

Jeg er super klar, der er gjort mange tanker om det, men alt er desværre sat på standby. Så det bliver jo spænende hvad der skal ske.

Anmeld

8. august 2012

Ka+Ma=Be

Kofoed. skriver:

Hvem er det der prøver?

Jeg er super klar, der er gjort mange tanker om det, men alt er desværre sat på standby. Så det bliver jo spænende hvad der skal ske.

UHHHHH!!! Det vil jeg også gerne vide!  

Hvorfor standby?  

Anmeld

8. august 2012

Kofoed.

Ka+Ma=Be skriver:

UHHHHH!!! Det vil jeg også gerne vide!  

Hvorfor standby?  

Knas i "paradis"

Anmeld

8. august 2012

Ka+Ma=Be

Kofoed. skriver:

Knas i "paradis"

Æv for den Det er jeg ked af at høre.  Noget der kan arbejdes igennem?

Anmeld

8. august 2012

Kofoed.

Ka+Ma=Be skriver:

Æv for den Det er jeg ked af at høre.  Noget der kan arbejdes igennem?

Måske, ved nok mere i morgen, skal lige en tur i banken men tror det vil gå, vi har bare brug for at finde os selv og overskuddet til hinanden, for det har været et stort problem, specielt efter isabella døde, men at gå op og ned af hinanden 24/7 i nærmest 4 år, det tager hårdt på alles forhold, desværre.

Anmeld

9. august 2012

Ka+Ma=Be

Kofoed. skriver:

Måske, ved nok mere i morgen, skal lige en tur i banken men tror det vil gå, vi har bare brug for at finde os selv og overskuddet til hinanden, for det har været et stort problem, specielt efter isabella døde, men at gå op og ned af hinanden 24/7 i nærmest 4 år, det tager hårdt på alles forhold, desværre.

Nå ok, godt at høre! Altså hvis det er værd at kæmpe for, så skal det jo nok gå  

Jeg synes nu ikke det er tiden sammen der tager på forholdet. Nu har vi efterhånden gået op ad hinanden i knap 7 år Men der kommer da unægteligt gnidninger, når man får et barn. Lige meget for enige vi troede vi var, gør vi stadig nogle ting forskelligt.

Så er det at jeg især skal huske at tælle til 10

Anmeld

9. august 2012

Kofoed.

Ka+Ma=Be skriver:

Nå ok, godt at høre! Altså hvis det er værd at kæmpe for, så skal det jo nok gå  

Jeg synes nu ikke det er tiden sammen der tager på forholdet. Nu har vi efterhånden gået op ad hinanden i knap 7 år Men der kommer da unægteligt gnidninger, når man får et barn. Lige meget for enige vi troede vi var, gør vi stadig nogle ting forskelligt.

Så er det at jeg især skal huske at tælle til 10

Dejligt det ikke tager på jer, men nu bor vi også i andre forhold hans venner bor mellem 50-100 km væk og jeg har kun få tilbage, de bor alle i en anden by, så vi ser ikke andre end hinanden hele tiden.

Anmeld

9. august 2012

Ka+Ma=Be

Kofoed. skriver:

Dejligt det ikke tager på jer, men nu bor vi også i andre forhold hans venner bor mellem 50-100 km væk og jeg har kun få tilbage, de bor alle i en anden by, så vi ser ikke andre end hinanden hele tiden.

Øv da. Ja man er jo forskellige og har forskellige grænser Jeg er nok bare KÆMPE tryghedsnarkoman Og socialafhængig - kan slet ikke holde ud at sidde hjemme i min lille hule hele tiden 

Anmeld

9. august 2012

Kofoed.

Ka+Ma=Be skriver:

Øv da. Ja man er jo forskellige og har forskellige grænser Jeg er nok bare KÆMPE tryghedsnarkoman Og socialafhængig - kan slet ikke holde ud at sidde hjemme i min lille hule hele tiden 

Det kan vi heller ikke, men ingen bil, tidligere næsten ingen penge til offentlig transport, og hans bedste ven bor udenfor offentlig transport, så det kræver rigtig meget planlægning,

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.