Er i klar til flere børn?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Er i klar til babyprojekt 2 (eller mere)?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

3.034 visninger
56 svar
0 synes godt om
7. august 2012

Ka+Ma=Be

(Ja ja, som i ved stiger mit aktivitetsniveau proportionalt med mængden af frihed og kedsomhed! .)

Er der nogen her inde der er gået igang med at drømme om flere børn? Jeg er ikke selv, men jeg er sindssygt nysgerrig  

Hvis nogle af jer skulle gå hen og blive gravide, håber jeg, i ved, at i er forpligtet til at opdatere septembergruppen hele vejen igennem!  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. august 2012

SaNiNa

Ja er jo altid skurk, bare en skam min krop ikke egner sig til at være gravid

Vi planlægger ikke en ny og hvis vi skulle er det først når Naia er 1½år.

vi har dog ikke plads i vores lejlighed til et barn mere.

Men mit hjerte ville kunne rumme mange flere

Anmeld

7. august 2012

Jemion

Ka+Ma=Be skriver:

(Ja ja, som i ved stiger mit aktivitetsniveau proportionalt med mængden af frihed og kedsomhed! .)

Er der nogen her inde der er gået igang med at drømme om flere børn? Jeg er ikke selv, men jeg er sindssygt nysgerrig  

Hvis nogle af jer skulle gå hen og blive gravide, håber jeg, i ved, at i er forpligtet til at opdatere septembergruppen hele vejen igennem!  

Vi vil gerne have en mere, mine æggestokke står og klapre lidt når vi er i hogm og man kan ikke andet end at skulle ned og se på babytøj   Vi er igang med at kigge hus og alle dem med mindre værelser end 4 er ikke en mulighed for der skal jo være plads til en lillebrøster

Anmeld

7. august 2012

Frk.S

Jeg er begyndt at blive lidt skruk igen.

Min søster er gravid, og skal føde til oktober - og jeg må indrømme at det nok har hjulpet det på vej. Det bliver nok endnu værre når hendes lille bebs kommer til verden.

En fra min mødregruppe er også gravid igen, og jeg bliver da en lille smule misundelig. 

MEN der går nok alligevel lidt tid inden vi går i gang igen.
Dog vil jeg også gerne have, at der ikke skal være ALT for lang tid imellem dem, så indenfor 1 års tid håber jeg da vi er enige om at gå i gang igen.

Anmeld

7. august 2012

HeidiØ

Jeg må simpelthen indrømme at jeg godt gad ha en til. Nogle af jer husker måske at jeg sagde "1 er RIGELIGT" .. men jeg har fortrudt, og vil rigtig gerne ha William skal være storebror

MEN! sagen er den at min kæreste er uenig og stadig mener 1 er nok! .. så ja.. jeg har stemt "andet" - for faktisk ku jeg muligvis godt være klar allerede, eller gerne vente, men min kæreste siger stop

Vi ser tiden an!

Anmeld

7. august 2012

TrineMine86

jeg føler mig også bare super klar igen  DOG vil jeg først have en fast stilling, før vi skal igang med at prøve igen  og Vil også have at der min. er 2½ år mellem Magnus og en lille ny, da jeg gerne vil have at han kan forstå lidt af hvad der foregår  men håber at vi kan begynde at prøve igen om 1 års tid, der er jo ingen der ved hvor lang tid det vil tage før det lykkedes

Anmeld

7. august 2012

TrineMine86

HeidiØ skriver:

Jeg må simpelthen indrømme at jeg godt gad ha en til. Nogle af jer husker måske at jeg sagde "1 er RIGELIGT" .. men jeg har fortrudt, og vil rigtig gerne ha William skal være storebror

MEN! sagen er den at min kæreste er uenig og stadig mener 1 er nok! .. så ja.. jeg har stemt "andet" - for faktisk ku jeg muligvis godt være klar allerede, eller gerne vente, men min kæreste siger stop

Vi ser tiden an!

åhh jeg kan virkelig godt forstå dig  jeg ville slet ikke kunne klare tanken om at Magnus skulle være mit første og sidste barn og at jeg ALDRIG skulle være gravid igen, med alle de oplevelser der medfølger (selvom denne graviditet jo ikke var lutter lagkage) 

vi må se om han ikke ændrer mening på et tidspunkt hihi, er i hvert fald sikker på at skønne William ville blive en skøn storebror, han ser så kærlig ud

Anmeld

7. august 2012

HeidiØ

TrineMine86 skriver:

åhh jeg kan virkelig godt forstå dig  jeg ville slet ikke kunne klare tanken om at Magnus skulle være mit første og sidste barn og at jeg ALDRIG skulle være gravid igen, med alle de oplevelser der medfølger (selvom denne graviditet jo ikke var lutter lagkage) 

vi må se om han ikke ændrer mening på et tidspunkt hihi, er i hvert fald sikker på at skønne William ville blive en skøn storebror, han ser så kærlig ud

Tak søde!!  Ja, er nu sikker på han indenfor et år skifter mening.. har også sagt til ham jeg aldrig ville gå bagom ryggen på ham og bare blive "tilfældigt gravid".. og så tale mindre om det. Så kommer det nok af sig selv

Anmeld

7. august 2012

TrineMine86

HeidiØ skriver:

Tak søde!!  Ja, er nu sikker på han indenfor et år skifter mening.. har også sagt til ham jeg aldrig ville gå bagom ryggen på ham og bare blive "tilfældigt gravid".. og så tale mindre om det. Så kommer det nok af sig selv

ja, mon ikke også mænd glemmer hvor hårdt det er, at have spædbørn?  for i så fald, så er jeg sikker på at min mand gerne vil have mange hihi

nej, man bliver nød til at være enige om så stor en beslutning

ihh nu er det snart at du bliver Fru, hvor bliver det spændende, hvornår er det nu at det er? glæder mig til at høre om det

Anmeld

7. august 2012

HeidiØ

TrineMine86 skriver:

ja, mon ikke også mænd glemmer hvor hårdt det er, at have spædbørn?  for i så fald, så er jeg sikker på at min mand gerne vil have mange hihi

nej, man bliver nød til at være enige om så stor en beslutning

ihh nu er det snart at du bliver Fru, hvor bliver det spændende, hvornår er det nu at det er? glæder mig til at høre om det

Jo, det sku man tro ihvertfald Og egentlig forstår jeg ikke manden kan synes det er hårdest? det er da kvinden der bruger mest tid og kræfter Ja, jeg har faktisk glemt en del!

Jah for hulen, det nærmer sig. Det er 1/9! Er meget spændt!! Glæder mig også til at fortælle og vise lidt billeder!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.