Start i pasning

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. august 2012

TbCp

Laulund87 skriver:

Har du ikke fået forlænget din barsel?

Jeg fik forlænget med de 8 uger vi var indlagt.

Jo jeg kan få den forlænget, dog max. 3. så min barsel slutter i januar, hvilket jeg stadig tror er for tidligt for Mikkel at starte.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. august 2012

Laulund87

TbCp skriver:

Jo jeg kan få den forlænget, dog max. 3. så min barsel slutter i januar, hvilket jeg stadig tror er for tidligt for Mikkel at starte.

Okay..

Håber du får lov til selv at passe ham hjemme Jeg har lavet en tråd her til aften der kunne minde om din, vi er bare længere henne.. Så tror jeg ved hvordan du har det, i hvert fald lidt.

Anmeld

6. august 2012

Mussen2

TbCp skriver:

Ja man kan få forlænget, dog max 3 mdr. Så min barsel slutter i januar....
Mikkel er skrevet op pr. 1/12... så der ville være god lang indkøring... men er bare bange for han slet ikke ville kunne klare det.
Samtidig er hans immunforsvar ikke specielt godt og at starte op lige i vintermånederne er bare rigtig træls!

Øv bøv og der kan ikke dispenseres eller noget, for jeg kan da godt forstå dine overvejelser og dine argumenter. Håber du finder ud af noget

Anmeld

6. august 2012

Maja_4000

TbCp skriver:

Ja jeg kan få lige godt 5000kr før skat
Så det er det vi lige skal regne lidt på, for det kan man jo hveken leve eller dø af ...

Du er heldig .. Her i byen er det kun 3000

Anmeld

6. august 2012

TbCp

Maja_4000 skriver:

Du er heldig .. Her i byen er det kun 3000

Puha det var godt nok ikke meget

Anmeld

6. august 2012

Maja_4000

TbCp skriver:

Puha det var godt nok ikke meget

Nej .. Jeg har også måttet opgive den drøm

Men jeres forløb har jo været noget helt andet .. En af min mors kollegaer fik bevilliget ekstra barsel .. Tror det var ½ års tid .. Måske kan du også få det

Anmeld

6. august 2012

Pige2009

TbCp skriver:

Mikkel skal egentlig starte om 4 mdr. men JEG er ikke klar og Mikkel er bestemt heller ikke.
Han er 8 mdr. nu og kan ikke passes af andre end mor og far. Han græder utrøsteligt!

Han har været igennem rigtig meget i sit korte liv og der er ikke noget at sige til at han har meget brug for sin far og mor.

Jeg håber meget på at jeg kan få min barsel forlænget og hvis jeg ikke kan det, vil vi undersøge om vi økonomisk kan klare at jeg går hjemme 1 års tid mere med ham.

Jeg starte i legestue med ham til september, 1 gang om ugen, og mormor kommer en gang om ugen og er sammen med os. Planen er at hun ind imellem skal passe ham lidt så han kan vænne sig til andre end far og mor.

Men jeg tror det bliver en laaaaaaang periode inden det kan lykkedes uden en ulykkelig søn.

Så....
Hvor gamle var jeres for tidligt fødte da de startede i pasning?
Hvordan gik det?
Og hvor lang tid brugte i på indkøring.

Får man ikke længere siN barsel forlænget med det antal dage, man var indlagt med sit barn? Det fik jeg med Laura, og jeg fik endda papirer og det hele på OUH...

Kh. Linda

Anmeld

6. august 2012

Pige2009

TbCp skriver:

Se bort fra mit indlæg længere nede!  Håber det kommer til at gå godt i efteråret 

Anmeld

6. august 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79

Jeg håber at i ka få det til at hænge sammen, så du ka får forlænget overlov, så han ka starte sener! 

Thea er kun født 6 uger før tid og har aldrig rigtig haft nogen problemer. Hun startede i dp da hun var 1 år. Tog bare en langsom opstart, med korte dage osv. Vh stine

Anmeld

6. august 2012

TbCp

Baagøe skriver:

Se bort fra mit indlæg længere nede!  Håber det kommer til at gå godt i efteråret 

Tak

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.