Mikkel skal egentlig starte om 4 mdr. men JEG er ikke klar og Mikkel er bestemt heller ikke.
Han er 8 mdr. nu og kan ikke passes af andre end mor og far. Han græder utrøsteligt!
Han har været igennem rigtig meget i sit korte liv og der er ikke noget at sige til at han har meget brug for sin far og mor.
Jeg håber meget på at jeg kan få min barsel forlænget og hvis jeg ikke kan det, vil vi undersøge om vi økonomisk kan klare at jeg går hjemme 1 års tid mere med ham.
Jeg starte i legestue med ham til september, 1 gang om ugen, og mormor kommer en gang om ugen og er sammen med os. Planen er at hun ind imellem skal passe ham lidt så han kan vænne sig til andre end far og mor.
Men jeg tror det bliver en laaaaaaang periode inden det kan lykkedes uden en ulykkelig søn.
Så....
Hvor gamle var jeres for tidligt fødte da de startede i pasning?
Hvordan gik det?
Og hvor lang tid brugte i på indkøring.
Kan ikke svare på dine spørgsmål da Mila først starter om 3 mdr, men vil bare lige sige at jeg godt forstår dig med alt hvad I har været igennem.
Naturligvis kan der ske rigtig meget på 4 mdr, men i og med at han er født så tidligt, så kan jeg godt forstå at du gerne vil holde ham hjemme længe endnu - håber det lykkes 
Edit: nu så jeg også lige at emnet var under "for tidlig fødte" så spørgsmålene var jo heller ikke relevante for mig 
Anmeld