Start i pasning

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. september 2012

TbCp

1000 tak for alle jeres svar.

Vi er ved at få ringet rundt så vi kan finde ud af hvordan vi gør det her.
Sundhedspl. var her den anden dag og var enig med os i at han ikke skulle ud endnu, både fordi han er meget sensitiv men også fordi vinteren er en dum tid at starte op i da han vil blive udsat for en masse sygdom som han nemmere tager til sig.

Oveni mente hun at han nok kunne få dobbeltplads pga. ekstra pleje.

Men nu skal vi til at ringe rundt og finde ud af hvad vi gør.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. september 2012

M (:

TbCp skriver:

Jo det får jeg også, dog max 3 mdr... det er tiden herefter jeg håber på at få forlænget yderligere fordi min søn slet ikke er klar til pasning.

Men vi er i gang med at få ringet rundt og finde ud af alt der skal findes ud af.

Held og lykke med det (:

Anmeld

10. september 2012

TbCp

M (: skriver:

Held og lykke med det (:

Tak

Anmeld

10. september 2012

MVM

Profilbillede for MVM
„Taknemmelighed er hjertets hukommelse.“
Lusi skriver:

Forstår ik hvorfor du skriver som du gør
Har intet sagt om at dét kan man ik, for jeg ved ik en skid om det! Jeg siger bare at jeg tvivlede på man kunne så længe og så nævner jeg bare en fra min mødregruppe som blev forlænget i 2 måneder..

Og så siger du at for tidligt fødte børn ik bare er pyldret.. Nej var nok derfor jeg brugte situationstegn i min tekst og skrev han "bare" var pyldret, for det er jo ik bare!!
Jeg har selv en søn som er født 10 uger før, så ved godt lidt hvad jeg snakker om, når det handler om for tidligt fødte.. Dog har vi været utroligt heldige
Synes bare ik det er fedt, at svare en og så få et svar tilbage, som lyder som om jeg bare er en kold, uvidende skid
For lyder da som om vi er ret enige..

Hej igen..

Jeg synes nu ikke, at jeg svarer surt overhovedet, men forklarer, at det er muligt at få det forlænget længere end to mdr.. Det var ikke meningen at støde dig på nogen måde..

Mvh

Mette

Anmeld

10. september 2012

Lusi

Mathias Villads skriver:

Hej igen..

Jeg synes nu ikke, at jeg svarer surt overhovedet, men forklarer, at det er muligt at få det forlænget længere end to mdr.. Det var ikke meningen at støde dig på nogen måde..

Mvh

Mette

Nåårh okay godt så.. Skulle bare lige være sikker

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.