Hvordan går det med jeres postgraviditetsvægt?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. august 2012

SaNiNa

Ka+Ma=Be skriver:

Sådan!  

Hmm måske du har stavet det anderledes? Den er ikke så god til at søge, hvis man ikke skriver det helt præcist. 

Jeg har nemlig haft fundet det!

Man kan derudover også være med til at udvide databasen og oprette madvarer... hvis man gider det

Du skal da lige have et kæmpe  for det er jo et totalt godt program.

Kan indtaste det man har løbet og andre form for motion det er jo vildt fedt.

Jeg bruger det der hedder endomondo til løb ret god app også.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. august 2012

Ka+Ma=Be

SaNiNa skriver:

Du skal da lige have et kæmpe  for det er jo et totalt godt program.

Kan indtaste det man har løbet og andre form for motion det er jo vildt fedt.

Jeg bruger det der hedder endomondo til løb ret god app også.

Hehe jamen velbekommen! Håber den kan hjælpe dig lige så meget som den hjælper mig.

Vil da gøre alt hvad jeg kan for at hjælpe jer andre 

Anmeld

7. august 2012

SaNiNa

Ka+Ma=Be skriver:

Hehe jamen velbekommen! Håber den kan hjælpe dig lige så meget som den hjælper mig.

Vil da gøre alt hvad jeg kan for at hjælpe jer andre 

Er gået helt i selv sving med den her app. den må jeg lige del med min svigermor hun løber nemlig sammen med mig

Anmeld

7. august 2012

Ka+Ma=Be

SaNiNa skriver:

Er gået helt i selv sving med den her app. den må jeg lige del med min svigermor hun løber nemlig sammen med mig

Hehe!   

Anmeld

7. august 2012

Kofoed.

Ka+Ma=Be skriver:

Ja det handler jo i bund og grund om motivation! Jeg fik et chok da jeg så vægten, og det var motivation nok for mig

Jeg sagde også at jeg ville begynde at træne igen, når Benjamin kom i vuggestue, men det kan jeg da sleet slet ikke tage mig sammen til!  På trods af at jeg faktisk savner det.

Hvem er din diætiskven? Kan godt huske vi talte om kosten, da vi var gravide! Og at det ikke var der du havde den bedste "bagage".

Jeg var kortvarig i aktivering i maj, det var i et køkken med en diætist tilknyttet. Og hun bor nærmest lige ved siden af

Min motivation er der, men med en mand der konstant ikke gider noget, hverken lave mad, spise kun sundt, holde sodavand væk fra huset, vaske op eller noget som helst af det, som jeg falder i med, ham er være end er barn når man handler ind... Ak.

Jeg har lige meldt mig ind i fitness world med start d 16, slutter i genoptræning d 14, så er der ingen undskyldning.

Anmeld

7. august 2012

Ka+Ma=Be

Kofoed. skriver:

Jeg var kortvarig i aktivering i maj, det var i et køkken med en diætist tilknyttet. Og hun bor nærmest lige ved siden af

Min motivation er der, men med en mand der konstant ikke gider noget, hverken lave mad, spise kun sundt, holde sodavand væk fra huset, vaske op eller noget som helst af det, som jeg falder i med, ham er være end er barn når man handler ind... Ak.

Jeg har lige meldt mig ind i fitness world med start d 16, slutter i genoptræning d 14, så er der ingen undskyldning.

Ahh på den måde

Nej de dovne mænd! Tsk tsk. De er jo ikke til at have med at gøre Så må du ind og losse lidt til ham! Eller simpelthen bare indføre det selv og så må han jo følge efter eller sige fra.

Fedt at du har meldt dig ind! så er der ingen undskyldning, nej.

Anmeld

7. august 2012

Kofoed.

Ka+Ma=Be skriver:

Ahh på den måde

Nej de dovne mænd! Tsk tsk. De er jo ikke til at have med at gøre Så må du ind og losse lidt til ham! Eller simpelthen bare indføre det selv og så må han jo følge efter eller sige fra.

Fedt at du har meldt dig ind! så er der ingen undskyldning, nej.

Altid rart at møde nye kloge mennesker

Tja, det sker vist af sig selv her september/oktober

Synes nu det er federe, at min far undersøger hans muligheder (han har sukkersyge, så kan man få sær tilskud til fitness world), så han starter måske sammen med mig

Anmeld

8. august 2012

SaNiNa

Nu spøger jeg nok meget dumt, men det der program.

Når jeg lægge mit løb ind så lægger den de kalorier til som jeg lige har forbrændt ved at løbe det giver da ikke mening.

men hvis jeg lægger dem til kommer jeg under 1200 kalorier som man skal have om dagen

Anmeld

8. august 2012

RiUL

Du skal nok få smidt de få kilo, smukke 

Jeg har tabt mig 5 kg, under min før-gravidtites vægt, og har ikke gjort så meget for det, har selvfølgelig trænet, og ikke spist så meget sovs og kartofler. 

Anmeld

8. august 2012

Ka+Ma=Be

Kofoed. skriver:

Altid rart at møde nye kloge mennesker

Tja, det sker vist af sig selv her september/oktober

Synes nu det er federe, at min far undersøger hans muligheder (han har sukkersyge, så kan man få sær tilskud til fitness world), så han starter måske sammen med mig

Det lyder da dejligt! Så er der også større chance for at man kommer afsted

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.