Hvordan går det med jeres postgraviditetsvægt?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. august 2012

Ka+Ma=Be

SaNiNa skriver:

Ja, nu han desværre bare ikke hjemme fra mandag-torsdag aften.

men så bestemmer jeg selv hvad vi skal have at spise og bliver ikke fristet af noget andet.

nu leder jeg bare efter en god side hvor man kan taste ind hvad man har spist og hvor meget man skal har tilbage at kalorier

Jeg har hørt meget godt om "Madlog" - det var bare ikke lige noget for mig. Altså siden virkede meget god, jeg orkede bare ikke at sidde ved computeren hver gang jeg skulle taste ind.

Jeg bruger en app fra Shape-up club på min telefon. Det er så dejligt nemt og man har det lige ved hånden, når man skal bruge det Bestemt anbefalingsværdigt.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. august 2012

SaNiNa

Ka+Ma=Be skriver:

Jeg har hørt meget godt om "Madlog" - det var bare ikke lige noget for mig. Altså siden virkede meget god, jeg orkede bare ikke at sidde ved computeren hver gang jeg skulle taste ind.

Jeg bruger en app fra Shape-up club på min telefon. Det er så dejligt nemt og man har det lige ved hånden, når man skal bruge det Bestemt anbefalingsværdigt.

Er de forskellige mærker madvare så også lagt ind?

Brugte nemlig en for nogle år sidne hvor arla, buget, chessey og sådan noget var langt ind sammen med fedt% og kalorierne

Anmeld

7. august 2012

Ka+Ma=Be

Månsson skriver:

He he nej har heller ik set andre der sku være det

Min mand er os enebarn og det er ham der presser lidt på at de ska være tætte, jeg ku sagtens vente men er os klar til en bebs mere så vi tager det som det kommer

Håber så bare den næste ik bliver sådan en lorte fødsel og kolikbarn he he

Uh light feder mindst lige så meget også er der såååå mange skadelige stoffer i så det halve ku være nok

Hehe det er sjovt så forskelligt man kan have det som enebarn! Jeg kan slet ikke forestille mig hvordan det må være at have søskende. Eller for den sags skyld, hvordan det vil være at have to børn

Nej lad os ikke håbe det! Så kunne det først blive hårdt med to børn så tæt på hinanden. 

Ihh nu er jeg lidt nysgerrig på hvor mange andre der også drømmer om flere børn Nu er du forpligtet til at opdatere os andre, når du engang bliver gravid igen! hehe

Anmeld

7. august 2012

Ka+Ma=Be

SaNiNa skriver:

Er de forskellige mærker madvare så også lagt ind?

Brugte nemlig en for nogle år sidne hvor arla, buget, chessey og sådan noget var langt ind sammen med fedt% og kalorierne

Jeg synes at databasen er ret stor! Jeg har i hvert fald ikke oplevet, at jeg ikke kunne finde det jeg søgte.

Jo én gang. Hårdtkogte æg! Men så kan man selv taste kalorierne ind som "brugerdefineret".

Den fortæller også hvor meget fedt, kulhydrater og protein du får (og hvor meget du skal have). 

Det er også muligt at få flere funktioner ved at købe et medlemskab, det har jeg dog ikke selv haft brug for endnu. Så jeg kører med gratisversionen.

Anmeld

7. august 2012

L&V

Ka+Ma=Be skriver:

Hehe det er sjovt så forskelligt man kan have det som enebarn! Jeg kan slet ikke forestille mig hvordan det må være at have søskende. Eller for den sags skyld, hvordan det vil være at have to børn

Nej lad os ikke håbe det! Så kunne det først blive hårdt med to børn så tæt på hinanden. 

Ihh nu er jeg lidt nysgerrig på hvor mange andre der også drømmer om flere børn Nu er du forpligtet til at opdatere os andre, når du engang bliver gravid igen! hehe

He he ja der er meget forskel på det Ja puha puha men har heldigvis en masse familie der går hjemme så kan de hjælpe hvis det sku være

Måske der ska en lille afstemning til at få afklaret den nysgerrighed

Skriver når jeg har født ha ha, ej ska nok lige komme med en status engang men som jeg skrev i den anden tråd så bliver det kun her inde eller på fb, ik i det åbne forum

Anmeld

7. august 2012

Ka+Ma=Be

Månsson skriver:

He he ja der er meget forskel på det Ja puha puha men har heldigvis en masse familie der går hjemme så kan de hjælpe hvis det sku være

Måske der ska en lille afstemning til at få afklaret den nysgerrighed

Skriver når jeg har født ha ha, ej ska nok lige komme med en status engang men som jeg skrev i den anden tråd så bliver det kun her inde eller på fb, ik i det åbne forum

Jeg er enig Må lige lave en lille afstemning

Hov hov! Så ville du få skældud! Jeg skal se mave, scanninger og baby! hehe

Anmeld

7. august 2012

L&V

Ka+Ma=Be skriver:

Jeg er enig Må lige lave en lille afstemning

Hov hov! Så ville du få skældud! Jeg skal se mave, scanninger og baby! hehe

Ha ha ha nu har jeg lige smidt en anmodning på fb til dig så kan du lure med der

Anmeld

7. august 2012

SaNiNa

Ka+Ma=Be skriver:

Jeg synes at databasen er ret stor! Jeg har i hvert fald ikke oplevet, at jeg ikke kunne finde det jeg søgte.

Jo én gang. Hårdtkogte æg! Men så kan man selv taste kalorierne ind som "brugerdefineret".

Den fortæller også hvor meget fedt, kulhydrater og protein du får (og hvor meget du skal have). 

Det er også muligt at få flere funktioner ved at købe et medlemskab, det har jeg dog ikke selv haft brug for endnu. Så jeg kører med gratisversionen.

Er allerede i fuld gang og har ind til nu fåer 211 kalorier i dag og dem har jeg lige løber væk + lidt mere.

Den kunne dog ikke finde kohbergs fuldkornssandwichbrød

Anmeld

7. august 2012

Ka+Ma=Be

Månsson skriver:

Ha ha ha nu har jeg lige smidt en anmodning på fb til dig så kan du lure med der

Hehe det vil jeg gøre!

Anmeld

7. august 2012

Ka+Ma=Be

SaNiNa skriver:

Er allerede i fuld gang og har ind til nu fåer 211 kalorier i dag og dem har jeg lige løber væk + lidt mere.

Den kunne dog ikke finde kohbergs fuldkornssandwichbrød

Sådan!  

Hmm måske du har stavet det anderledes? Den er ikke så god til at søge, hvis man ikke skriver det helt præcist. 

Jeg har nemlig haft fundet det!

Man kan derudover også være med til at udvide databasen og oprette madvarer... hvis man gider det

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.