Hvordan går det med jeres postgraviditetsvægt?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. august 2012

Ka+Ma=Be

SaNiNa skriver:

Nu spøger jeg nok meget dumt, men det der program.

Når jeg lægge mit løb ind så lægger den de kalorier til som jeg lige har forbrændt ved at løbe det giver da ikke mening.

men hvis jeg lægger dem til kommer jeg under 1200 kalorier som man skal have om dagen

Ja den trækker kalorierne fra så at sige. Derfor taster jeg ikke al motion ind Det kan man også på madlog, der bestemmer man bare selv om den skal gøre det.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. august 2012

Ka+Ma=Be

RiUL skriver:

Du skal nok få smidt de få kilo, smukke 

Jeg har tabt mig 5 kg, under min før-gravidtites vægt, og har ikke gjort så meget for det, har selvfølgelig trænet, og ikke spist så meget sovs og kartofler. 

Tak for støtten søde 

Jeg er også sikker på at de nok skal komme af Det måtte bare gerne gå lidt stærkt

Og hvor ser du godt ud på dit nye billede!

Anmeld

8. august 2012

Kofoed.

Ka+Ma=Be skriver:

Det lyder da dejligt! Så er der også større chance for at man kommer afsted

Det jo det

Anmeld

8. august 2012

Frejsmor

Jamen jeg kan da også lige komme med en lille update..

Jeg er TOTALT yoyo og IIIH hvor jeg hader at jeg har så let ved at falde i, liige når det går så godt!!

Altså, jeg smed faktisk alle mine graviditetskilo allerede 14dage efter fødslen, det aller meste var nemlig vand, så der røg lige 16kg..

Men men men, så sidder man der hjemme med baby på armen og jeg kunne bare ikke styre mig og proppede i hovedet så til nytår havde jeg taget 7kg på igen og da tænkte jeg STOP nu skal de af og jeg startede på madlog og smed 12kg i løbet af 3-4mdr. OG SÅ FALDT JEG ELLERS I IGEN!! AAARGH!! Det startede til min mors 50års fødselsdag i maj og har nu taget 7kg på igen!!

NU er jeg eeendelig kommet tilbage til madloggen og de sunde vaner og har oven i det indlagt motion(de første 12kg tabte jeg udelukkende ved hjælp af madlog og et stramt kaloriebudget på max 1200kcal), så jeg må nu spise lidt mere.. Jeg håber håber håber motionen kan holde min sukkertrang i skak!!

Men det føles nu meget dejligt og overskudsagtigt at aflevere bettemanden i dp og så løbe en god tur med god musik i ørene på vejen hjem..

Held og lykke til alle I andre, håber I får bugt med kiloene!! 

Anmeld

9. august 2012

Ka+Ma=Be

Frejsmor skriver:

Jamen jeg kan da også lige komme med en lille update..

Jeg er TOTALT yoyo og IIIH hvor jeg hader at jeg har så let ved at falde i, liige når det går så godt!!

Altså, jeg smed faktisk alle mine graviditetskilo allerede 14dage efter fødslen, det aller meste var nemlig vand, så der røg lige 16kg..

Men men men, så sidder man der hjemme med baby på armen og jeg kunne bare ikke styre mig og proppede i hovedet så til nytår havde jeg taget 7kg på igen og da tænkte jeg STOP nu skal de af og jeg startede på madlog og smed 12kg i løbet af 3-4mdr. OG SÅ FALDT JEG ELLERS I IGEN!! AAARGH!! Det startede til min mors 50års fødselsdag i maj og har nu taget 7kg på igen!!

NU er jeg eeendelig kommet tilbage til madloggen og de sunde vaner og har oven i det indlagt motion(de første 12kg tabte jeg udelukkende ved hjælp af madlog og et stramt kaloriebudget på max 1200kcal), så jeg må nu spise lidt mere.. Jeg håber håber håber motionen kan holde min sukkertrang i skak!!

Men det føles nu meget dejligt og overskudsagtigt at aflevere bettemanden i dp og så løbe en god tur med god musik i ørene på vejen hjem..

Held og lykke til alle I andre, håber I får bugt med kiloene!! 

Hold da op, det var også noget af en op- og ned tur!  Men jeg kender det aaalt for godt.

Kan du godt holde dig indenfor 1200 kcal hver dag?  Det synes jeg er lidt hårdt. Jeg gør det enkelte dage men ellers ligger jeg omkring de 1400 kcal.

Jeg vil i hvert fald heppe  Så kan vi gøre det sammen allesammen!

Anmeld

17. august 2012

Frejsmor

Ka+Ma=Be skriver:

Hold da op, det var også noget af en op- og ned tur!  Men jeg kender det aaalt for godt.

Kan du godt holde dig indenfor 1200 kcal hver dag?  Det synes jeg er lidt hårdt. Jeg gør det enkelte dage men ellers ligger jeg omkring de 1400 kcal.

Jeg vil i hvert fald heppe  Så kan vi gøre det sammen allesammen!

Nej ikke mere, det var i starten af året hvor jeg ikke dyrkede motion, men jo der kunne jeg godt holde det på under 1200, nogle dage spiste jeg kun 1000 ca. og var på ingen måde sulten, det handler helt og holdent om HVAD man spiser..

Nu er mit kaloriebudget sat til 1411 kcal udfra at jeg har et større aktivitetsniveau end dengang og det er jeg godt tilfreds med, liidt mere frihed er dejligt..

Jo tak og det lyder da som en god idé.. Før vi har set os om er september mødrene blevet rigtig slanke og hotte..

Anmeld

17. august 2012

Ka+Ma=Be

Frejsmor skriver:

Nej ikke mere, det var i starten af året hvor jeg ikke dyrkede motion, men jo der kunne jeg godt holde det på under 1200, nogle dage spiste jeg kun 1000 ca. og var på ingen måde sulten, det handler helt og holdent om HVAD man spiser..

Nu er mit kaloriebudget sat til 1411 kcal udfra at jeg har et større aktivitetsniveau end dengang og det er jeg godt tilfreds med, liidt mere frihed er dejligt..

Jo tak og det lyder da som en god idé.. Før vi har set os om er september mødrene blevet rigtig slanke og hotte..

Jamen selvfølgelig bliver vi det!!!!   hehe. Og gerne SNART!

Puh  hvor synes jeg det går mooonster langsomt, men det er jo også kun kosten jeg har pillet ved ind til videre Så det skal nok komme

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.