Hvordan går det med jeres postgraviditetsvægt?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. august 2012

SaNiNa

Nu ved jeg selvfølgelig ikke hvor høj du er, men 47 kg er vel næppe heller din idealvægt? Jeg vil gerne selv ned og veje 55 kg, men mellem 55 - 58 kg vil være tilfredsstillende.

Super sejt at du er kommet igang med at løbe. Skal nok heppe med fra sidelinien 

jeg er kun 151 så 47 kg er sådan rimeligt, men må heller ikke veje mindre.

Da jeg vejde de 47 kg red jeg også 3 heste 2 gange om dagen og løb 10 km.

Det var fær vi fik børn desværre.

og er glad for du vil heppe lidt på mig for ved jeg får brug for nogle

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. august 2012

Ka+Ma=Be

SaNiNa skriver:

jeg er kun 151 så 47 kg er sådan rimeligt, men må heller ikke veje mindre.

Da jeg vejde de 47 kg red jeg også 3 heste 2 gange om dagen og løb 10 km.

Det var fær vi fik børn desværre.

og er glad for du vil heppe lidt på mig for ved jeg får brug for nogle

Ja ok, så er du ikke så høj hihi 

Mange ting var anderledes inden man fik børn, ja Men med den lykke de bringer, kan man alligevel finde sig i lidt af hvert!

Jeg håber at denne tråd kan hjælpe os alle i den rigtige retning. Det er altid lidt mere motiverende at få sat ord på og indvillige andre i ens ønsker og mål!  

Anmeld

7. august 2012

L&V

Ka+Ma=Be skriver:

Puuh jeg har heller aldrig været så stor som nu!  Meget skræmmende. 

Skal nok sende aaalt den motivation jeg kan finde videre Om ikke andet så kan jeg anbefale Shape-up clubs app til telefonen. Jeg har aldrig været fan af at tælle kalorier, men den motiverer mig nu alligevel Det er meget sort på hvidt i diagrammer og farver, så man får lyst til at holde kurven.

Er i igang med baby nr. 2?  

Det ville være alletiders.. Den har jeg os og ved præcis hvor mit problem er, er tosset glad for cola og kulhydrater generalt. Njah ikke sådan rigtigt for min krop er gået i stå efter fødslen af Laura så måske jeg skal på noget hormon halløj, men nu må vi se, håber jo sådan at naturen "ordner" det

Anmeld

7. august 2012

Ka+Ma=Be

Månsson skriver:

Det ville være alletiders.. Den har jeg os og ved præcis hvor mit problem er, er tosset glad for cola og kulhydrater generalt. Njah ikke sådan rigtigt for min krop er gået i stå efter fødslen af Laura så måske jeg skal på noget hormon halløj, men nu må vi se, håber jo sådan at naturen "ordner" det

Oh yeah! Jeg er også svært glad for cola. Rigtig cola... SUKKER COLA

Nå for den, det var da irriterende! Men i er måske klar? Jeg ved stadig ikke om jeg vil have flere. Puuh, det er en heel anden diskussion hehe.

Krydser fingre for at kroppen tager sig sammen!

Anmeld

7. august 2012

SaNiNa

Ka+Ma=Be skriver:

Ja ok, så er du ikke så høj hihi 

Mange ting var anderledes inden man fik børn, ja Men med den lykke de bringer, kan man alligevel finde sig i lidt af hvert!

Jeg håber at denne tråd kan hjælpe os alle i den rigtige retning. Det er altid lidt mere motiverende at få sat ord på og indvillige andre i ens ønsker og mål!  

Ja det er også dejlig at kunne dele sin begejstring af resultater med jer andre når nu vores mænd går kold i det.

Heldigvis er min mand også en løber så vi har det til fælles før jeg blev gravid løb vi meget sammen.

Anmeld

7. august 2012

L&V

Ka+Ma=Be skriver:

J

Oh yeah! Jeg er også svært glad for cola. Rigtig cola... SUKKER COLA

Nå for den, det var da irriterende! Men i er måske klar? Jeg ved stadig ikke om jeg vil have flere. Puuh, det er en heel anden diskussion hehe.

Krydser fingre for at kroppen tager sig sammen!

Ja det har vi været "længe" nok manden lidt længere end jeg men ja vi vil gerne ha der ikke er for langt mellem dem... Det er jo heller ikke noget der haster, måske vil i bare nyde jeres skønne knægt og det er jo os fedt.. Rigtig cola er os sundere end light osv Tak for det søde håber os det går lige som sidst

Anmeld

7. august 2012

Ka+Ma=Be

SaNiNa skriver:

Ja det er også dejlig at kunne dele sin begejstring af resultater med jer andre når nu vores mænd går kold i det.

Heldigvis er min mand også en løber så vi har det til fælles før jeg blev gravid løb vi meget sammen.

Hehe sandt Tror min mand er træt af at høre på mig. "Jeg elsker dig som du er! Du ser flot ud. Bla bla bla"

Men dejligt at i da har noget til fælles der! Så kan i hanke op i hinaden

Anmeld

7. august 2012

Ka+Ma=Be

Månsson skriver:

Ja det har vi været "længe" nok manden lidt længere end jeg men ja vi vil gerne ha der ikke er for langt mellem dem... Det er jo heller ikke noget der haster, måske vil i bare nyde jeres skønne knægt og det er jo os fedt.. Rigtig cola er os sundere end light osv Tak for det søde håber os det går lige som sidst

Ih hvor hyggeligt Havde slet ikke overvejet, at septembermødrene kunne være igang med nummer 2!  Men selvfølgelig! For de er jo allerede ved at være "store" 

Jeg har aldrig ønsket mig mere end ét barn og er også selv enebarn  Men nu må vi se hvad tiden bringer.

Nej, light er ikke nødvendigvis sundt bare fordi det ikke feder!

Anmeld

7. august 2012

SaNiNa

Ka+Ma=Be skriver:

Hehe sandt Tror min mand er træt af at høre på mig. "Jeg elsker dig som du er! Du ser flot ud. Bla bla bla"

Men dejligt at i da har noget til fælles der! Så kan i hanke op i hinaden

Ja, nu han desværre bare ikke hjemme fra mandag-torsdag aften.

men så bestemmer jeg selv hvad vi skal have at spise og bliver ikke fristet af noget andet.

nu leder jeg bare efter en god side hvor man kan taste ind hvad man har spist og hvor meget man skal har tilbage at kalorier

Anmeld

7. august 2012

L&V

Ka+Ma=Be skriver:

Ih hvor hyggeligt Havde slet ikke overvejet, at septembermødrene kunne være igang med nummer 2!  Men selvfølgelig! For de er jo allerede ved at være "store" 

Jeg har aldrig ønsket mig mere end ét barn og er også selv enebarn  Men nu må vi se hvad tiden bringer.

Nej, light er ikke nødvendigvis sundt bare fordi det ikke feder!

He he nej har heller ik set andre der sku være det

Min mand er os enebarn og det er ham der presser lidt på at de ska være tætte, jeg ku sagtens vente men er os klar til en bebs mere så vi tager det som det kommer

Håber så bare den næste ik bliver sådan en lorte fødsel og kolikbarn he he

Uh light feder mindst lige så meget også er der såååå mange skadelige stoffer i så det halve ku være nok

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.