Ka+Ma=Be skriver:
Vægten var jo noget som "bekymrede" mange af os ingen fødslen. Men hvordan har i det nu? 
Jeg var jo ellevild, fordi jeg kun tog 14 kg på og præsterede at tabe 18 kg kort efter fødslen.
men men men
I November fik jeg opsat en hormonspiral som, sammen med alt for meget aftenshyggesnacking, på få måneder resulterede i 9 kg mere på den forskete side af skalaen!
(Og vejede derfor pludselig mere end før jeg blev gravid). ØV!
Nu har jeg taget tyren ved hornene og det går heldigvis rigtig fint ind til videre
Har droppet hyggesnask og næææsten også colaen
og har ind til videre tabt 2 kg
Og så holder jeg ekstra øje med hvad jeg får indenbords ved hjælp af en kalorietællerapp på telefonen. Den motiverer mig overraskende meget 
Jeg troede godt nok altid at jeg skulle kæmpe med vægten så lang tid efter fødslen 

åhh er sku lidt flov over dette, men kan ligeså godt være ærlig hehe 
jeg smed hurtigt graviditetskiloene, faktisk 10 dage efter fødslen havde jeg smidt over 19 kg (det meste var dog væske), og var nede på min før - graviditets - vægt (som i forvejen var AAALT for meget)
men så er det blevet til aalt for mange cafe-ture og hygge snacks, oveni at jeg jo stoppede med at ryge da jeg blev gravid og det har trukket tænder ud her efter fødslen og jeg har haft trang til sødt hele tiden
det har resulteret at jeg har taget 15 kg siden fødslen 
er nu igang med at smide de 15 kg + de 20 jeg vejede for meget inden graviditeten, det virker helt uoverskueligt med så mange kg, men jeg vil nyde hvert et kg der ryger af og tage 1 kg af gangen 
har været igang i 1 uge og vægten siger - 2.1 kg 
Anmeld