Hvordan går det med jeres postgraviditetsvægt?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. august 2012

twinny

Jeg var nede på min normalevægt efter 3 ugers tid. og + 6-7 kilo mere dog ikke mening. skal nok have tjekket min stofskifte her snart.

Så det er 29 kilo, der er røget.  (ca)

Min mave er dog noget fyldt med strækmærker, dog pæne efterhånden. Jeg klager ikke, der er kommet to vidunderlige drenge ud af det.

Held og lykke med vægttabet

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. august 2012

Ka+Ma=Be

Månsson skriver:

Hvor er du bare sej.. Ih kender det alt for godt alle 9kg + lidt ekstra røg af i løbet af kort tid MEN ska da os lige love for at de kom på igen

Hvor er du sød! Jeg føler mig ikke så sej  hehe. Jeg skulle bare slet ikke have givet slip - men det er jo nemt når man bare taber sig og taber sig Så slappede jeg lidt for meget af. 

Anmeld

7. august 2012

Ka+Ma=Be

Solstrålebørn skriver:

Jeg er snart nede på min ønskede vægt før begge graviditeter som hedder 60 kg... 

Har siden januar knap tabt mig 13 kg.. Mangler 2 kg endnu... 

Hvor lækkert!   Flot vægttab.

Anmeld

7. august 2012

Ka+Ma=Be

Kofoed. skriver:

Ja, her går det i hvert fald ikke skide godt.... Vejer det samme i dag, som for et år siden Men kampen er så småt gået i gang, det er bare svært når man går hjemme, men der starter vildt fra d 16, hvor jeg også starter i skole og derved for tid/overskud/kan-tage-det-på vej-hjem-fra-skole-halløj til at træne, går til noget genoptræning nu, men det er med fokus på hoften, når jeg selv skal stå for det, bliver det med fokus på mave-ryg-balle-lår og kordintions trænning

Og kosten, den kære ting, den skal også tage til store overvejeleser, men det er også ved at være på plads Elsker min diætisk ven

Ja det handler jo i bund og grund om motivation! Jeg fik et chok da jeg så vægten, og det var motivation nok for mig

Jeg sagde også at jeg ville begynde at træne igen, når Benjamin kom i vuggestue, men det kan jeg da sleet slet ikke tage mig sammen til!  På trods af at jeg faktisk savner det.

Hvem er din diætiskven? Kan godt huske vi talte om kosten, da vi var gravide! Og at det ikke var der du havde den bedste "bagage".

Anmeld

7. august 2012

Ka+Ma=Be

TrineMine86 skriver:

åhh er sku lidt flov over dette, men kan ligeså godt være ærlig hehe

jeg smed hurtigt graviditetskiloene, faktisk 10 dage efter fødslen havde jeg smidt over 19 kg (det meste var dog væske), og var nede på min før - graviditets - vægt (som i forvejen var AAALT for meget)

men så er det blevet til aalt for mange cafe-ture og hygge snacks, oveni at jeg jo stoppede med at ryge da jeg blev gravid og det har trukket tænder ud her efter fødslen og jeg har haft trang til sødt hele tiden  det har resulteret at jeg har taget 15 kg siden fødslen

er nu igang med at smide de 15 kg + de 20 jeg vejede for meget inden graviditeten, det virker helt uoverskueligt med så mange kg, men jeg vil nyde hvert et kg der ryger af og tage 1 kg af gangen 

har været igang i 1 uge og vægten siger - 2.1 kg

Der er intet at være flov over, så længe du netop er ærlig!  Vi er her jo for at støtte og hjælpe hinanden!

Jeg tror jeg havde det meget lige som dig. Kiloene fløøøj bare af, og så slappede jeg lidt for meget af, og lod den søde trang overskygge fornuften.

Ja det virker seriøst uoverskueligt, men det er en god indstilling med 1 kg af gangen! Jeg tror det er hårdere, hvis man forventer at tabe heeelt vildt mange kg lige med det samme.

Men  det er da vildt flot at du har tabt så meget på én uge! Hvordan "gør" du? hvis man kan spørge sådan hehe

Mit vægttab går lidt langsommere, men det går fremad 

Anmeld

7. august 2012

Ka+Ma=Be

twinny skriver:

Jeg var nede på min normalevægt efter 3 ugers tid. og + 6-7 kilo mere dog ikke mening. skal nok have tjekket min stofskifte her snart.

Så det er 29 kilo, der er røget.  (ca)

Min mave er dog noget fyldt med strækmærker, dog pæne efterhånden. Jeg klager ikke, der er kommet to vidunderlige drenge ud af det.

Held og lykke med vægttabet

Det var da helt vildt!

Ja det med strækmærkerne rører mig heller ikke! Vi har fået de smukkeste drenge, og det er de et smukt symbol på.

Og tak skal du have  

Anmeld

7. august 2012

SaNiNa

Bestem ikke godt. men har lige genoptaget min løbe træning og nøjh hvor var det hårdt.

Men nu skal det være slut.

satser på jeg inden årets udgang har tabt 15kg og fået min mave igen.

Ved godt jeg ikke kan komme ned på de 47 kg som før jeg blev gravid, men ned ad skal den.

Anmeld

7. august 2012

Ka+Ma=Be

SaNiNa skriver:

Bestem ikke godt. men har lige genoptaget min løbe træning og nøjh hvor var det hårdt.

Men nu skal det være slut.

satser på jeg inden årets udgang har tabt 15kg og fået min mave igen.

Ved godt jeg ikke kan komme ned på de 47 kg som før jeg blev gravid, men ned ad skal den.

Nu ved jeg selvfølgelig ikke hvor høj du er, men 47 kg er vel næppe heller din idealvægt? Jeg vil gerne selv ned og veje 55 kg, men mellem 55 - 58 kg vil være tilfredsstillende.

Super sejt at du er kommet igang med at løbe. Skal nok heppe med fra sidelinien 

Anmeld

7. august 2012

L&V

Ka+Ma=Be skriver:

Hvor er du sød! Jeg føler mig ikke så sej  hehe. Jeg skulle bare slet ikke have givet slip - men det er jo nemt når man bare taber sig og taber sig Så slappede jeg lidt for meget af. 

Man bliver lidt mageligt i løbet af sådan en slankekur/livsstil ændring.. Du skal nok finde motivationen igen og hvis du finder en der løber for vildetrundt så send den gerne min vej, har aldrig været så kæmpe som jeg er nu... Men det må af når vi har fået vores næste bebs

Anmeld

7. august 2012

Ka+Ma=Be

Månsson skriver:

Man bliver lidt mageligt i løbet af sådan en slankekur/livsstil ændring.. Du skal nok finde motivationen igen og hvis du finder en der løber for vildetrundt så send den gerne min vej, har aldrig været så kæmpe som jeg er nu... Men det må af når vi har fået vores næste bebs

Puuh jeg har heller aldrig været så stor som nu!  Meget skræmmende. 

Skal nok sende aaalt den motivation jeg kan finde videre Om ikke andet så kan jeg anbefale Shape-up clubs app til telefonen. Jeg har aldrig været fan af at tælle kalorier, men den motiverer mig nu alligevel Det er meget sort på hvidt i diagrammer og farver, så man får lyst til at holde kurven.

Er i igang med baby nr. 2?  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.