Leneur skriver:
Altså nu er jeg kun køber og handler både inde på trendsales, dba og gul og gratis.
Synes meget af det er dyrt men på nogen punkter er jeg fræk som en svinehund og byder langt under det de vil have. Nogen gange siger de ja. Andre gange siger de en anden pris og så forhandler vi lidt frem og tilbage. Andre gange siger de nej og forlanger stadig det samme. Fair nok, så er det bare ikke mig de sælger til.
Jeg forventer selvfølgelig at det jeg ser på billedet og det jeg får oplyst mht stand. Stemmer overens med det jeg modtager. Er heldigvis kun blevet skuffet en enkelt gang, så for mit vedkommende handler jeg lidt endnu.
2 gange har jeg solgt et par barnevogne. Begge købt brugt. Havde endda sat prisen så lavt og skrevet at bud modtages, for at være sikker på at nogen ville have dem. Troede der ville komme et par bud men begge kunder kom, så vognene og var åbenbart tilfredse, for gav den pris jeg havde skrevet på annoncen, hvilket jeg ikke havde regnet med, så der var jeg også heldig....
Svarer lige her, for synes virkelig det er en uskik at underbyde så meget.
Jeg har sat alle mine gallakjoler til salg (og der er mange, vel at mærke). Nyprisen på dem allesammen ligger mellem 3.000 kr. og 7.000 kr. Den dyreste er sat til salg til 2.000 kr., og den billigste til 750 kr., hvilket jeg synes er en yderst realistisk pris. Kjolerne er alle kun brugt én gang.
Alligevel får jeg henvendelser fra folk, der tillader sig at skambyde for groft. F.eks. en, der syntes det var okay at byde 450 kr. for en kjole til 7.000 kr. af nypris.
Jeg synes virkelig at det er uforskammet. Hvis man synes at prisen er for høj kan man byde fornuftigt, eller gå væk fra annoncen.
Anmeld