Om det at købe brugt

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. august 2012

Kløver

Baagøe skriver:

Jeg solgte min Emmaljunga Cerox 2.0 klapvogn for 2800 kr. Den var virkelig som ny og jeg var yderst tilfreds med handlen lige som køberen også var det Det skrev de i hvert fald i en SMS efterfølgende.

De havde først brokket sig over, der ikke var kørepose med, da manden kom hjem til konen, men da jeg aldrig havde skrevet der var en sådan med, måtte de undskylde, for det kunne de jo heldigvis se på annoncen, som stadig lå på nettet

selvfølgelig kan man få ordentlig pris, og nu har jeg selv kigget på brugt emmaljunga (tvilingevogn) som kostede i flot flot stand omkring 3000 og de kostede jo 7-8000 fra ny, nogle 9000

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. august 2012

Kløver

Baagøe skriver:

Lige præcis! Min datter har børneeksem, så hun har det ikke godt med vedvarende udsættelse for dyr

man kan lige så godt være ærlig, kommer man længst med

Anmeld

6. august 2012

isabellasmor

Baagøe skriver:

Ja, problemet er jo bare, at nogen sælgere ikke er ærlige. Har en enkelt gangpaft en dårlig oplevelse på TS, hvor jeg købte et sæt Katvig sengesæt, som ifølge sælger var helt nyt og kun vasket én gang. Da jeg fik det, var det desværre tydeligt at se, det havde været vasket noget mere end én gang

Ja og det er også surt :/ at man ikke kan stole på folk med sådan noget. 

Det synes jeg er respektløst, og de folk burde skamme sig! 

Men det skal jo ikke gå ud over alle de ærlige købere og sælgere 

Anmeld

6. august 2012

Pige2009

Maja84 skriver:

selvfølgelig kan man få ordentlig pris, og nu har jeg selv kigget på brugt emmaljunga (tvilingevogn) som kostede i flot flot stand omkring 3000 og de kostede jo 7-8000 fra ny, nogle 9000

Lige præcis

Anmeld

6. august 2012

Pige2009

Maja84 skriver:

man kan lige så godt være ærlig, kommer man længst med

Nemlig. Det har jeg det også bedst med

Anmeld

6. august 2012

Pige2009

isabellasmor skriver:

Ja og det er også surt :/ at man ikke kan stole på folk med sådan noget. 

Det synes jeg er respektløst, og de folk burde skamme sig! 

Men det skal jo ikke gå ud over alle de ærlige købere og sælgere 

Lige præcis! Bliver så møgirriteret, når det sker. Har heldigvis kun oplevet det én gang. Men det er jo egentlig også en gang for meget!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.