Er mormor bedre end farmor?.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. august 2012

PernilleogLouis

MortilMogL skriver:

Mine børn har også en fantastisk farmor der altid er der for både dem og for os.
Min mor ser ikke mine børn, og de har derfor også en rigtig god mormor i min fars kone

Endnu en skøn farmor

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. august 2012

jydeinden

kicha skriver:

Men bestemmer du alligevel ikke lidt at det bliver dine forældre som bliver de vigtigste for jeres barn/børn når du allerede nu skriver at dine forældre vil spille den største rolle - så giver dem jo ikke lige vilkår

du har ganske ret i at jeg ikke giver forældrene ens vilkår at spille en rolle ud fra, men det er også ret svært når kærestens forældre har nogle skavanker som gør at de ikke vil være i stand til at tage vare på mit/mine børn uden at jeg selv er til stede sørgeligt men sandt

Anmeld

2. august 2012

Aabye

Herhjemme har Marcus kom mormor og morfar, og farfar... Vi snakker ikke med hans farmor da hun pisser os op og ned af ryggen konstant.. Vi har valgt (mig og manden) at skære hende fra i fællesskab. Det skal lige siges at farfar og farmor er skilt og har været det i rigtig mange år.
Vi har valgt hende fra fordi vi ikke synes at Marcus skal have oplevelsen af at blive valgt fra og kun være god nok når farmor skal bruge et eller andet.. Sådan er hun desværre..

Marcus har et bedre forhold til hans mormor og morfar end til hans farfar..  Det bunder lidt i at da jeg lå indlagt i 4 mdr var det min mor der havde ham, når hans far var i skole (igang med nogle eksamner som noget it halløj), og de bor kun 5 minutters gang fra os.
Marcus farfar bor 3 kvarter fra os, hans nye dame er gravid og vil ikke belaste hende mere end aller højst nødvendigt og derfor er det også naturligt for os at det er MIN mor der passer Marcus når vi skal et eller andet hvor vi ikke kan have ham med.

Vi ser ikke farfar så tit.. Men marcus har været passet hos dem et par gange.. Jeg har det dog ikke særlig godt med det fordi jeg ikke kan være der inden for 5-10 minutter hvis det sker noget..

Anmeld

2. august 2012

Koen.

Niks her er farmor den bedste i verden hvis man spørger lærke på 2 år, mormor er os god bare ikke helt som farmor

Spørger man mig: jamen så er min svigermor den mor jeg altid har manglet(lang baggrunds historie) vi snakker i tlf HVERDAG ofte to-tre gange, hun er der bare altid for mig uanset hvad

Anmeld

2. august 2012

PernilleogLouis

Line - med Bobben skriver:

Herhjemme har Marcus kom mormor og morfar, og farfar... Vi snakker ikke med hans farmor da hun pisser os op og ned af ryggen konstant.. Vi har valgt (mig og manden) at skære hende fra i fællesskab. Det skal lige siges at farfar og farmor er skilt og har været det i rigtig mange år.
Vi har valgt hende fra fordi vi ikke synes at Marcus skal have oplevelsen af at blive valgt fra og kun være god nok når farmor skal bruge et eller andet.. Sådan er hun desværre..

Marcus har et bedre forhold til hans mormor og morfar end til hans farfar..  Det bunder lidt i at da jeg lå indlagt i 4 mdr var det min mor der havde ham, når hans far var i skole (igang med nogle eksamner som noget it halløj), og de bor kun 5 minutters gang fra os.
Marcus farfar bor 3 kvarter fra os, hans nye dame er gravid og vil ikke belaste hende mere end aller højst nødvendigt og derfor er det også naturligt for os at det er MIN mor der passer Marcus når vi skal et eller andet hvor vi ikke kan have ham med.

Vi ser ikke farfar så tit.. Men marcus har været passet hos dem et par gange.. Jeg har det dog ikke særlig godt med det fordi jeg ikke kan være der inden for 5-10 minutter hvis det sker noget..

Er du så også altid kun 5-10 min væk når mormor og morfar passer

Anmeld

2. august 2012

PernilleogLouis

tanja. skriver:

Niks her er farmor den bedste i verden hvis man spørger lærke på 2 år, mormor er os god bare ikke helt som farmor

Spørger man mig: jamen så er min svigermor den mor jeg altid har manglet(lang baggrunds historie) vi snakker i tlf HVERDAG ofte to-tre gange, hun er der bare altid for mig uanset hvad

Dejligt at høre at både dig Lærke er glade for farmor

Anmeld

2. august 2012

Janni.

Silas har ingen farmor. Hun gik bort før der var tænkt på ham.
Men han har mormor som han ikke ser så ofte. Derimod hans faster forguder han og hans moster.

Anmeld

2. august 2012

Aabye

kicha skriver:

Er du så også altid kun 5-10 min væk når mormor og morfar passer

Ja det er sjældent jeg ikke er.. De passer når jeg har brug for at få ordnet nogen ting som ikke er lige til når Marcus render rundt og skal være med i det hele.. De nyder det.. og Marcus nyder det..

Anmeld

2. august 2012

PernilleogLouis

Janni. skriver:

Silas har ingen farmor. Hun gik bort før der var tænkt på ham.
Men han har mormor som han ikke ser så ofte. Derimod hans faster forguder han og hans moster.

Min dreng har heller ingen mormor og morfar så er det dejligt at der er andre til at forgude børnene - altså udover deres mor

Anmeld

2. august 2012

PernilleogLouis

Line - med Bobben skriver:

Ja det er sjældent jeg ikke er.. De passer når jeg har brug for at få ordnet nogen ting som ikke er lige til når Marcus render rundt og skal være med i det hele.. De nyder det.. og Marcus nyder det..

Dejligt der er nogen til at tag over så du ordne diverse ting alt er ikke nemt med børn jeg vil også helst være tæt på hvis nogen skulle se meen det er nu sjældnet jeg er det - henter fx farmor fra børnehave når jeg er på arbejde så er der lige 45 min hjem  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.