Herhjemme har Marcus kom mormor og morfar, og farfar... Vi snakker ikke med hans farmor da hun pisser os op og ned af ryggen konstant.. Vi har valgt (mig og manden) at skære hende fra i fællesskab. Det skal lige siges at farfar og farmor er skilt og har været det i rigtig mange år.
Vi har valgt hende fra fordi vi ikke synes at Marcus skal have oplevelsen af at blive valgt fra og kun være god nok når farmor skal bruge et eller andet.. Sådan er hun desværre..
Marcus har et bedre forhold til hans mormor og morfar end til hans farfar.. Det bunder lidt i at da jeg lå indlagt i 4 mdr var det min mor der havde ham, når hans far var i skole (igang med nogle eksamner som noget it halløj), og de bor kun 5 minutters gang fra os.
Marcus farfar bor 3 kvarter fra os, hans nye dame er gravid og vil ikke belaste hende mere end aller højst nødvendigt og derfor er det også naturligt for os at det er MIN mor der passer Marcus når vi skal et eller andet hvor vi ikke kan have ham med.
Vi ser ikke farfar så tit.. Men marcus har været passet hos dem et par gange.. Jeg har det dog ikke særlig godt med det fordi jeg ikke kan være der inden for 5-10 minutter hvis det sker noget..
Anmeld