Det sødeste jeg nogensinde har set (flash mob)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. august 2012

M (:

wmillapigenw skriver:

åh hvor fedt! hvor er det bare vidunderligt!

Ja, det er bare en vild overraskelse! Ej, ville da tude og ryste og grine, hvis det var mig - synes hun tager det utrolig pænt!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. august 2012

nilletøz

M (: skriver:

Hahaha, jamen så har du da en undskyldning! Og med kun 56 dage til lillebrors ankomst, så forstår jeg da godt at hormonerne har frit spil (:

Ja det har

Der er kun 53 dage til lillebror kommer, har bare ikke fået det rettet endnu...  Men ja de homoner de har virkelig frist spil!! puha

Anmeld

1. august 2012

M (:

nilletøz skriver:

Ja det har

Der er kun 53 dage til lillebror kommer, har bare ikke fået det rettet endnu...  Men ja de homoner de har virkelig frist spil!! puha

Så længe det bare er lidt harmløse tårer over en romantisk video går det nok - det er straks værre med raseriudbrud på farmand

Anmeld

1. august 2012

wmillapigenw

Ja, det er bare en vild overraskelse! Ej, ville da tude og ryste og grine, hvis det var mig - synes hun tager det utrolig pænt!

helt enig, tror jeg også at jeg ville have gjort. og fedt at se der er så mange der støtter op om det,  altså hjælper til det.

Anmeld

1. august 2012

Kay

naiii hvor fiiiint... sidder totalt hormon flodhest og stor tudder....

Anmeld

1. august 2012

FamilenStorm

Ååååårh, er nedenstående klip ikke bare noget af det mest romantiske nogensinde?  Jeg måtte i hvert fald lige knibe en lille tåre i slutningen.. 

http://www.youtube.com/watch?v=7yNdpaSBTzo

Ej hvor er det dog fedt lavet... Fik helt gåsehud.. Og måtte også lige knibe en tåre...

Anmeld

1. august 2012

jydeinden

Ååååårh, er nedenstående klip ikke bare noget af det mest romantiske nogensinde?  Jeg måtte i hvert fald lige knibe en lille tåre i slutningen.. 

http://www.youtube.com/watch?v=7yNdpaSBTzo

har set den et hav af gange ( har den på min like liste på youtube) og den er smaddersød

meget bedre end dem fra sige det med 1000 mennesker eller hvad det nu hedder det program, for dét synes jeg er kunstigt på en måde

Anmeld

1. august 2012

M (:

wmillapigenw skriver:

helt enig, tror jeg også at jeg ville have gjort. og fedt at se der er så mange der støtter op om det,  altså hjælper til det.

Ja, så ved man i hvert fald, at ens familie og venner støtter ens forhold! 

Anmeld

1. august 2012

M (:

Kay skriver:

naiii hvor fiiiint... sidder totalt hormon flodhest og stor tudder....

Dejligt at jeg ikke er den eneste der måtte overgive mig og tude lidt! 

Anmeld

1. august 2012

M (:

FamilenStorm skriver:

Ej hvor er det dog fedt lavet... Fik helt gåsehud.. Og måtte også lige knibe en tåre...

Den båd er vi vist mange, der har taget plads i!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.