Det sødeste jeg nogensinde har set (flash mob)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.820 visninger
73 svar
0 synes godt om
31. juli 2012

M (:

Ååååårh, er nedenstående klip ikke bare noget af det mest romantiske nogensinde?  Jeg måtte i hvert fald lige knibe en lille tåre i slutningen.. 

http://www.youtube.com/watch?v=7yNdpaSBTzo

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. juli 2012

Miss Church

M (: skriver:

Ååååårh, er nedenstående klip ikke bare noget af det mest romantiske nogensinde?  Jeg måtte i hvert fald lige knibe en lille tåre i slutningen.. 

http://www.youtube.com/watch?v=7yNdpaSBTzo

Århh jeg måtte da også lige tude lidt hehe.. Hvor fin 

Anmeld

31. juli 2012

M (:

Miss Church skriver:

Århh jeg måtte da også lige tude lidt hehe.. Hvor fin 

Har altid sagt, at jeg ikke gider have et plat overdrevet frieri, hvis jeg en gang skal giftes, meeeeeeen må nok trække lidt i land - hvem ville ikke sige ja til det her?! 

Anmeld

31. juli 2012

Miss Church

Har altid sagt, at jeg ikke gider have et plat overdrevet frieri, hvis jeg en gang skal giftes, meeeeeeen må nok trække lidt i land - hvem ville ikke sige ja til det her?! 

Hehe du har ret Min kæreste føler sig lidt presset, når vi ser sådanne videoer 

Anmeld

31. juli 2012

M (:

Miss Church skriver:

Hehe du har ret Min kæreste føler sig lidt presset, når vi ser sådanne videoer 

Hahaha, stakkels mand

Anmeld

31. juli 2012

Miss Church

Hahaha, stakkels mand

Hehe ja, men der er skam ingen grund til det. Det er slet ikke noget i den dur jeg forventer 

Anmeld

31. juli 2012

M (:

Miss Church skriver:

Hehe ja, men der er skam ingen grund til det. Det er slet ikke noget i den dur jeg forventer 

Nej, og hvis man ingenting forventer bliver man heller ikke skuffet! Jeg forventer slet ikke at han frier - jeg har altid sagt, at jeg aldrig skulle giftes, såeh, det sker nok ikke lige med det første..

Anmeld

31. juli 2012

Miss Church

Nej, og hvis man ingenting forventer bliver man heller ikke skuffet! Jeg forventer slet ikke at han frier - jeg har altid sagt, at jeg aldrig skulle giftes, såeh, det sker nok ikke lige med det første..

Nårh for den.. Ej jeg regner nok med at han smutter på knæ en dag. Men det behøver ikke at være foreløbig 

Anmeld

31. juli 2012

M (:

Miss Church skriver:

Nårh for den.. Ej jeg regner nok med at han smutter på knæ en dag. Men det behøver ikke at være foreløbig 

Men her vil manden (meget) gerne giftes (en dag), så mon ikke det sker før eller siden?

Anmeld

31. juli 2012

Miss Church

Men her vil manden (meget) gerne giftes (en dag), så mon ikke det sker før eller siden?

Det gør det sikkert Det er da også romantisk  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.