Det sødeste jeg nogensinde har set (flash mob)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. august 2012

Miss-86

M (: skriver:

Ååååårh, er nedenstående klip ikke bare noget af det mest romantiske nogensinde?  Jeg måtte i hvert fald lige knibe en lille tåre i slutningen.. 

http://www.youtube.com/watch?v=7yNdpaSBTzo

Og her sidder jeg og tænker I er nogle pivede tøser, når I kan fælde en tåre over det ... Og så ser jeg det selv og kan heller ikke lade være..

F**K det er nok det fedeste frieri jeg har set/hørt om

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. august 2012

**Ønskebabyen

Ååååårh, er nedenstående klip ikke bare noget af det mest romantiske nogensinde?  Jeg måtte i hvert fald lige knibe en lille tåre i slutningen.. 

http://www.youtube.com/watch?v=7yNdpaSBTzo

Nu har jeg ikke lige læst hele denne debat igennem, men på dansk hedder det "Sig det med 1000 mennesker" og bliver sendt på tv3 hver Onsdag kl. 21-22

Jeg så det igår hvor en kvinde skulle fortælle hendes mor, at hun ikke længere var gift, og havde ikke været det i 6 år, og så havde hun faktisk også en søn på 6 år.
SÅ rørende at se....!

Anmeld

2. august 2012

M (:

Miss-86 skriver:

Og her sidder jeg og tænker I er nogle pivede tøser, når I kan fælde en tåre over det ... Og så ser jeg det selv og kan heller ikke lade være..

F**K det er nok det fedeste frieri jeg har set/hørt om

Hahaha fedt!  Jeg plejer heller ikke at være nem at få til at tude, men lige dette frieri kan få aktiveret tårekanalerne!

Anmeld

2. august 2012

M (:

**Ønskebabyen skriver:

Nu har jeg ikke lige læst hele denne debat igennem, men på dansk hedder det "Sig det med 1000 mennesker" og bliver sendt på tv3 hver Onsdag kl. 21-22

Jeg så det igår hvor en kvinde skulle fortælle hendes mor, at hun ikke længere var gift, og havde ikke været det i 6 år, og så havde hun faktisk også en søn på 6 år.
SÅ rørende at se....!

Jeg så også omtale program igår, men synes det er lidt overdrevet.. Jeg kan bedre lide denne udgave, hvor det er venner og familie, der er gået sammen og at lavet et helt unikt og personligt frieri.. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.