Det sødeste jeg nogensinde har set (flash mob)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. august 2012

Frk-Lotusblomst

M (: skriver:

Hahahaha, hvor ondt! "Skaaaaat, jeg vil gerne have barbecue-dip"..

Ja, lige præcis. Men det sikre dig tv'et kl. 20. Du spørger ham bare om i skal gøre det på den lette eller hårde måde. haha

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. august 2012

M (:

Frk-Lotusblomst skriver:

Ja, lige præcis. Men det sikre dig tv'et kl. 20. Du spørger ham bare om i skal gøre det på den lette eller hårde måde. haha

Hahaha, og skyder skylden på dig, hvis han lugter lunten

Anmeld

1. august 2012

Frk-Lotusblomst

Hahaha, og skyder skylden på dig, hvis han lugter lunten

Det må du gerne.
Så siger du bare at jeg var overbevist om at vi have dippet i fakta. Men hva fanden, vi skylder skylden på min tidlige ammehjerne. haha

Anmeld

1. august 2012

M (:

Frk-Lotusblomst skriver:

Det må du gerne.
Så siger du bare at jeg var overbevist om at vi have dippet i fakta. Men hva fanden, vi skylder skylden på min tidlige ammehjerne. haha

Hahaha, ja, den er god

Anmeld

1. august 2012

Frk-Lotusblomst

Hahaha, ja, den er god

Anmeld

1. august 2012

jydeinden

Tak! (:

Har set den før, og må give dig ret i, at det er lidt for ekstremt - så er det andet langt sødere og langt mere personligt! Klart at foretrække!

hehe huskede åbenbart forkert hvad kanal angik, men har så heller aldrig set det selv, andet end den jeg linkede til hehe:d ser nemlig IKKE tv3 ( grundet deres 100000000 reklame pauser )

men ja synes også den du linkede til er sødere, og kræver lidt mere opfindsomhed, det er så "nemt" at få andre til at gøre arbejdet for en. derudover tvivler jeg meget på at hende kvinden i mit link ikke har vidst noget som helst.

Anmeld

1. august 2012

M (:

jydeinden skriver:

hehe huskede åbenbart forkert hvad kanal angik, men har så heller aldrig set det selv, andet end den jeg linkede til hehe:d ser nemlig IKKE tv3 ( grundet deres 100000000 reklame pauser )

men ja synes også den du linkede til er sødere, og kræver lidt mere opfindsomhed, det er så "nemt" at få andre til at gøre arbejdet for en. derudover tvivler jeg meget på at hende kvinden i mit link ikke har vidst noget som helst.

Jeg synes også det virker lidt overdrevet at blive forlovet og gift sådan huhej - og i en kjole, der ikke en gang passer! Og hvad havde de gjort, hvis hun havde sagt NEJ? 

Anmeld

1. august 2012

jydeinden

Jeg synes også det virker lidt overdrevet at blive forlovet og gift sådan huhej - og i en kjole, der ikke en gang passer! Og hvad havde de gjort, hvis hun havde sagt NEJ? 

mhm tænker også at de på en eller anden måde må have sikret sig at kjolen var for stor, og at hun virkeligt ville giftes her og nu. men jeg ville nok blive ret ked af det, hvis min kæreste fratog mig "retten" til at planlægge festen sådan så vi begge kunne få noget ud af det

Anmeld

1. august 2012

M (:

jydeinden skriver:

mhm tænker også at de på en eller anden måde må have sikret sig at kjolen var for stor, og at hun virkeligt ville giftes her og nu. men jeg ville nok blive ret ked af det, hvis min kæreste fratog mig "retten" til at planlægge festen sådan så vi begge kunne få noget ud af det

Måske ikke i øjeblikket, men efterfølgende ville jeg nok være lidt skuffet over ikke have fået lov at have forventningens glæde.. 

Anmeld

1. august 2012

nilletøz

Så længe det bare er lidt harmløse tårer over en romantisk video går det nok - det er straks værre med raseriudbrud på farmand

Ja det giver jeg dig ret i... Heldigvis har jeg ikke de store raseriudbrud..!

Meen det mener farmand nok jeg har

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.