Det sødeste jeg nogensinde har set (flash mob)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. august 2012

B&J

M (: skriver:

Jeg tror at det bliver mega romantisk uanset hvad de finder på - hvis bare de har gjort sig lidt umage (:

det har du helt ret i glæder mig til den dag

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. august 2012

Frk.S

Det er noget tid siden jeg så den video - det er så godt.

Det er bare helt igennem gennemført.... vildt romantisk. 

Anmeld

1. august 2012

M (:

Frk.S skriver:

Det er noget tid siden jeg så den video - det er så godt.

Det er bare helt igennem gennemført.... vildt romantisk. 

Ja, den er bare så sød! Bliver helt rørt, der, hvor han går ned af "gangen" til sidst.. 

Anmeld

1. august 2012

3rollinger

Hold da op. Hvem ville ikke sige ja efter saadan et frieri. Jeg ville sige ja og jeg kender ikke engang fyren 

Helt vildt imponerende!!!

Anmeld

1. august 2012

M (:

3rollinger skriver:

Hold da op. Hvem ville ikke sige ja efter saadan et frieri. Jeg ville sige ja og jeg kender ikke engang fyren 

Helt vildt imponerende!!!

Hahahaha

Anmeld

1. august 2012

nilletøz

Sidder her og tuder, og skal snart ud af døren - har lagt make up, og er klar til at gå.. Meeeeen tror lige jeg skal tjekke min make up inden jeg tager af sted...

Men hvor er det romantisk at se, ved slet ikke hvad jeg skulle have gjort hvis det var min kæreste der gjorde det for mig...

Anmeld

1. august 2012

M (:

nilletøz skriver:

Sidder her og tuder, og skal snart ud af døren - har lagt make up, og er klar til at gå.. Meeeeen tror lige jeg skal tjekke min make up inden jeg tager af sted...

Men hvor er det romantisk at se, ved slet ikke hvad jeg skulle have gjort hvis det var min kæreste der gjorde det for mig...

Ej, hvor ærgeligt med make up'en - burde nok have skrevet en tydeligere advarsel

Anmeld

1. august 2012

nilletøz

M (: skriver:

Ej, hvor ærgeligt med make up'en - burde nok have skrevet en tydeligere advarsel

Hehe det kan jo rettes.

Men jeg er bare også så følsom for tiden Der skal ingenting til så tuder jeg bare! Jeg kan vidst godt sige at jeg er fyldt med homoner 

Anmeld

1. august 2012

M (:

nilletøz skriver:

Hehe det kan jo rettes.

Men jeg er bare også så følsom for tiden Der skal ingenting til så tuder jeg bare! Jeg kan vidst godt sige at jeg er fyldt med homoner 

Hahaha, jamen så har du da en undskyldning! Og med kun 56 dage til lillebrors ankomst, så forstår jeg da godt at hormonerne har frit spil (:

Anmeld

1. august 2012

wmillapigenw

åh hvor fedt! hvor er det bare vidunderligt!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.