Det sødeste jeg nogensinde har set (flash mob)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

31. juli 2012

B&J

hold da op en måde at fri på man kan da slet ikke sige nej på den måde

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. juli 2012

M (:

B&J skriver:

hold da op en måde at fri på man kan da slet ikke sige nej på den måde

Synes det er SÅ fantastisk at det er venner og famile, der laver det hele (og så sødt, at de venner/familie der ikke kunne være der danser med via computeren!) og vildt, at det KUN er hende der kan høre musikken.. Hold da op de må have øvet længe! 

Anmeld

31. juli 2012

B&J

M (: skriver:

Synes det er SÅ fantastisk at det er venner og famile, der laver det hele (og så sødt, at de venner/familie der ikke kunne være der danser med via computeren!) og vildt, at det KUN er hende der kan høre musikken.. Hold da op de må have øvet længe! 

jaaa jeg sad også sådan her for de var sku da vildt dygtige... og hvordan har de kunne øve så længen uden hun ved af det især når de er sååå mange mennesker det er helt vildt

men sååå FANTASTISK

Anmeld

31. juli 2012

M (:

B&J skriver:

jaaa jeg sad også sådan her for de var sku da vildt dygtige... og hvordan har de kunne øve så længen uden hun ved af det især når de er sååå mange mennesker det er helt vildt

men sååå FANTASTISK

Ja, det er bare så romantisk! Suuuk! 

Anmeld

31. juli 2012

B&J

Ja, det er bare så romantisk! Suuuk! 

jaaaa.... håber også min kæreste frier på sådan en måde ej mindre kan også gøre det men ikke nu først når pengene er der

Anmeld

31. juli 2012

M (:

B&J skriver:

jaaaa.... håber også min kæreste frier på sådan en måde ej mindre kan også gøre det men ikke nu først når pengene er der

Jeg tror at det bliver mega romantisk uanset hvad de finder på - hvis bare de har gjort sig lidt umage (:

Anmeld

31. juli 2012

Frk-Lotusblomst

Ååååårh, er nedenstående klip ikke bare noget af det mest romantiske nogensinde?  Jeg måtte i hvert fald lige knibe en lille tåre i slutningen.. 

http://www.youtube.com/watch?v=7yNdpaSBTzo

Jeg elsker den video! Det er ved at være noget tod siden jeg så den og jeg tudbrølede!!

Har ikke kunne finde den siden.. Men nu skal den vises til alle dem jeg har fortalt om den til!

Anmeld

31. juli 2012

M (:

Frk-Lotusblomst skriver:

Jeg elsker den video! Det er ved at være noget tod siden jeg så den og jeg tudbrølede!!

Har ikke kunne finde den siden.. Men nu skal den vises til alle dem jeg har fortalt om den til!

Eeeeij, men den er da også bare fantastisk! 

Anmeld

31. juli 2012

MortilElias2010

31. juli 2012

M (:

MortilElias2010 skriver:

Den her er min favorit!

http://www.youtube.com/watch?v=4-94JhLEiN0

Den er nu også meget sød! 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.