Fællestestning på torsdag d. 15. maj?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. maj 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
karina22 skriver:

da jeg var gravid med nichlas fik jeg symptomer med det samme.. og sidst jeg var gravid ku jeg også mærke det med det samme.. så det kan godt være fordi du har en lille bebs i maven.. weee det håber jeg...
hvor længe har i prøvet?? og er det første barn??

det er den første og vi er lige startet for alvor... jeg kan i princippet godt være gravid, men det skal have været mere held end forstand, hvis det er i denne måned, for vi har ikke forsøgt at ramme æl..
Men er da dejligt at høre at der er andre der har haft symptomer med det samme, for så er der da håb for mig endnu

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. maj 2009

Moderator

silden85 skriver:

hvis i kan vente til søndag d. 24 maj, så vil jeg gerne være med, for hvis jeg ikke har fået min mens, og at testen stadigvæk er negativ, så ringer jeg til lægen om dagen efter

uha, ikke sikker på jeg kan vente så længe
Skal nok forsøge, men kan ikke love noget! ellers skal jeg nok teste igen søndag... man er vel også lidt testoman her

Anmeld

14. maj 2009

mortil(nichlasogmathias)

Caroline86 skriver:

det er den første og vi er lige startet for alvor... jeg kan i princippet godt være gravid, men det skal have været mere held end forstand, hvis det er i denne måned, for vi har ikke forsøgt at ramme æl..
Men er da dejligt at høre at der er andre der har haft symptomer med det samme, for så er der da håb for mig endnu

da vi besluttede at vi sku være gravide, blev jeg gravid første gang, både første og anden gang, nogen bliver bare hurtigt gravide.. andet barn tabte jeg desværre... nu må vi forsøge igen og jeg håber den er der første gang.. jeg har aldrig taget ægløsnings test, vi har bare prøvet at ramme og har været heldige..

Anmeld

14. maj 2009

silden85

Caroline86 skriver:

Skal nok forsøge, men kan ikke love noget! ellers skal jeg nok teste igen søndag... man er vel også lidt testoman her

det kan jeg godt forstå jeg håber at den er der  ja men kan nemt blive testoman det er altid spænde.. men det bliver bare lidt trist, når den altid er negativ.

Anmeld

14. maj 2009

Moderator

karina22 skriver:

da vi besluttede at vi sku være gravide, blev jeg gravid første gang, både første og anden gang, nogen bliver bare hurtigt gravide.. andet barn tabte jeg desværre... nu må vi forsøge igen og jeg håber den er der første gang.. jeg har aldrig taget ægløsnings test, vi har bare prøvet at ramme og har været heldige..

Jeg blev gravid på p-piller i efteråret og fandt ud af det ved at jeg aborterede - jeg tog 3x21 piller pga. den hormonpåvirkning jeg fik, så derfor gik lang tid før jeg fandt ud af det ...
Så tror egentlig nok jeg skal blive nemt gravid, hvis ikke jeg tænker for meget over det! heldigvis er jeg booket op med opgaver og eksaminer den næste 1½ måned, så mon ikke jeg tænker på noget andet
Du giver mig håb!
knus

Anmeld

14. maj 2009

Moderator

silden85 skriver:

det kan jeg godt forstå jeg håber at den er der  ja men kan nemt blive testoman det er altid spænde.. men det bliver bare lidt trist, når den altid er negativ.

enig..det er sååå irriterende når der ikke kommer 2 streger!
Men jeg kan ikke lade være med at teste, for tænkt nu hvis der gik et par dage hvor jeg kunne teste positiv uden jeg gjorde det!? går jo slet ikke!
Jeg krydser for dig også!!
KNUSER

Anmeld

14. maj 2009

mortil(nichlasogmathias)

Caroline86 skriver:

vi tester bare igen.. hi hi... den må jo vise det på et tidspunkt..

Anmeld

14. maj 2009

silden85

takker .. hehe krydser os finger for dig

Anmeld

14. maj 2009

mortil(nichlasogmathias)

Caroline86 skriver:

Jeg blev gravid på p-piller i efteråret og fandt ud af det ved at jeg aborterede - jeg tog 3x21 piller pga. den hormonpåvirkning jeg fik, så derfor gik lang tid før jeg fandt ud af det ...
Så tror egentlig nok jeg skal blive nemt gravid, hvis ikke jeg tænker for meget over det! heldigvis er jeg booket op med opgaver og eksaminer den næste 1½ måned, så mon ikke jeg tænker på noget andet
Du giver mig håb!
knus

puha, det er jeg ked af at høre... håber den er der..det lyder som om den er der..

jo du skal nok tænke på noget andet, men hold kæft det er svært..og når man så er gravid, er man bare opsat på at følge med i ugerne.. hi hi..

Anmeld

14. maj 2009

Moderator

karina22 skriver:

puha, det er jeg ked af at høre... håber den er der..det lyder som om den er der..

jo du skal nok tænke på noget andet, men hold kæft det er svært..og når man så er gravid, er man bare opsat på at følge med i ugerne.. hi hi..

det er ok! det var ikke så slemt som hvis jeg havde vist det tror jeg
Men blev selvfølgelig ked af det!
Jeg synes det er svært, så snart jeg sidder alene, ikke at tænke på om jeg er gravid eller bliver det lige om lidt, hele tiden! det er det eneste tidspunkt jeg ikke kan lade være med at tænke baby tanker
I skolen og sådan er det ikke så slemt (selvom jeg jo er online herinde fra jeg står op til jeg går i seng - kun afbrudt af køreturen til og fra skole ) hihi

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.