Fællestestning på torsdag d. 15. maj?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. maj 2009

Mutti2

Hej Piger  

Vil bare lige sige at jeg hepper på sidelinien  Jeg er sikker på at der vil gemme sig nogle skønne overraskelser til en del af jer i morgen. Jeg krydser i hvertfald for jer ALLE

Op med gejsten, og husk at lade os vide hvordan det kommer til at gå....

Knus Pernille

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. maj 2009

fit_fys

Så har jeg købt to g-tests! (én til i morgen og én til hvis den er negativ men går over tid.. skal jo være forberedt)
Er totalt spændt, men også rimelig sikker på at den er negativ, men sådan er det jo bare

Jeg krydser alligevel fingre for mig selv og alle i andre dejlige tøser derude der er klar til at få stooooor mave på

Kram til alle!

Anmeld

13. maj 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
Jeg har syndet
havde bare sådan følelsen i dag... men fik min straf da der kun kom én streg!! kan jeg tilgives?

Anmeld

13. maj 2009

BubbieBear

Caroline86 skriver:

Jeg har syndet
havde bare sådan følelsen i dag... men fik min straf da der kun kom én streg!! kan jeg tilgives?

Self kan du tilgives søde  (alt andet ville jo være dobbeltmoralsk fra min side af. haha!)

Det eneste jeg ikke kan tilgive  er den test du tog. Skæld den lige ud for ikke at vise to streger!

Anmeld

13. maj 2009

Moderator

BubbieBear skriver:

Self kan du tilgives søde  (alt andet ville jo være dobbeltmoralsk fra min side af. haha!)

Det eneste jeg ikke kan tilgive  er den test du tog. Skæld den lige ud for ikke at vise to streger!

Smed den direkte i skraldespanden...blev bare så ærgelig!! men ved heller ikke hvad jeg regner med..der er stadig 1-2 uger til forventet mens (kommer lidt an på hvordan man regner det ud)...
skammer mig bare sådan.. det er én dag

Anmeld

13. maj 2009

BubbieBear

Caroline86 skriver:

Smed den direkte i skraldespanden...blev bare så ærgelig!! men ved heller ikke hvad jeg regner med..der er stadig 1-2 uger til forventet mens (kommer lidt an på hvordan man regner det ud)...
skammer mig bare sådan.. det er én dag

Hvis der er to uger til forventet mens så har du jo ÆL nu her?

Tro mig jeg skammede mig også igår  Men tror den er negativ. Men hvis den er negativ igen imorgen, ender jeg nok med at fælde en tåre eller to!

Anmeld

13. maj 2009

Moderator

BubbieBear skriver:

Hvis der er to uger til forventet mens så har du jo ÆL nu her?

Tro mig jeg skammede mig også igår  Men tror den er negativ. Men hvis den er negativ igen imorgen, ender jeg nok med at fælde en tåre eller to!

nej, ikke æl nu, for det er hvis min cyklus er lang der er 2 uger til... burde have haft æl omrking i torsdags... nu må vi se hvad der sker

Anmeld

13. maj 2009

silden85

BubbieBear skriver:

Stress spiller desværre en stor rolle.

Jeg er holdt på ppillerne engang før, og jeg har været udefor at der gik ½ år hvor jeg ikke havde mens. Damn det var ubehageligt!
Jeg kom så til lægen, og fik nogle hormonpiller i 10 dage, og så fungerede alt som det skulle igen

takker det gjorte mig mere rolig held og lykke imorgen

Anmeld

13. maj 2009

silden85

baby2010 skriver:

Jeg fik selvfølgelig også mens. lige efter pillestop som sædvanligt, 2. gang ventede jeg 38 dage på den!!!  Og nu har jeg ventet 43 dage på den 3. såeh forvirringen er total...

oki det lyder ikke nemt, når den svinger så meget
held og lykke imorgen

Anmeld

13. maj 2009

baby2010

Søde piger!

Nu må I ikke blive så kede af det når I tester, det skal nok komme!  Man kan jo teste positiv laaaaang tid efter forventet mens., så det nytter ikke noget at blive skuffet, så længe der stadig er håb forude! Bliv skuffet når mens. kommer, ikke før, ok?

Og søde Caroline, du er tilgivet for at teste for tidligt, det kan ske for os allesammen. Selv jeg overvejede at smugteste, men det ville være lidt pinligt, nu hvor jeg selv har startet denne debat, ikke? haha

knus Julie

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.