Fællestestning på torsdag d. 15. maj?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. maj 2009

fit_fys

Min var også negativ.. men det havde jeg også regnet med

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. maj 2009

BubbieBear

Prøver at Gteste igen imorgen, da det er 32 dage siden 1 mens dag

Er så enorm træt i de dage her , ellers ingen symptomer.

Anmeld

18. maj 2009

silden85

BubbieBear skriver:

Prøver at Gteste igen imorgen, da det er 32 dage siden 1 mens dag

Er så enorm træt i de dage her , ellers ingen symptomer.

krydser finger for dig idag er det 37 dage siden jeg havde min første mens dag. du må lige skrive hvad svaret er imorgen

Anmeld

18. maj 2009

BubbieBear

silden85 skriver:

krydser finger for dig idag er det 37 dage siden jeg havde min første mens dag. du må lige skrive hvad svaret er imorgen

Lover jeg

Anmeld

19. maj 2009

BubbieBear

Negativ .. Nå...

Anmeld

19. maj 2009

silden85

BubbieBear skriver:

Negativ .. Nå...

det er jeg ked af hører men din mens kan godt nå at komme endnu, jeg fik først min idag og jeg har gået 38 dag siden min 1 mens sidste gang så du kan nå det endnu

Anmeld

19. maj 2009

Snuffler25

BubbieBear skriver:

Negativ .. Nå...

Hvor er det skægt - BubbieBear - at vi følges 100% ad ! Jeg har heller ikke fået min mens endnu og tester også negativt... Vi er i fuldstændig samme båd.. vildt  Helt ens på antal dage og det hele

Anmeld

19. maj 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
Snuffler25 skriver:

Hvor er det skægt - BubbieBear - at vi følges 100% ad ! Jeg har heller ikke fået min mens endnu og tester også negativt... Vi er i fuldstændig samme båd.. vildt  Helt ens på antal dage og det hele

så tester I sikkert positiv begge to lige om lidt!

Anmeld

19. maj 2009

Snuffler25

Hvor er du sød!  Men tror det ikke.... - hvorfor skulle vi ikk oss rammes af forsinket mens, når nu er det er SÅ normalt....

Men gad godt høre fra nogle af de kvinder, som først testede positivt i op til en uge til 14 dage senere end forventet mens? - findes de virkelig?? Har kun hørt om dem .-aldrig fra dem.

Anmeld

19. maj 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
Snuffler25 skriver:

Hvor er du sød!  Men tror det ikke.... - hvorfor skulle vi ikk oss rammes af forsinket mens, når nu er det er SÅ normalt....

Men gad godt høre fra nogle af de kvinder, som først testede positivt i op til en uge til 14 dage senere end forventet mens? - findes de virkelig?? Har kun hørt om dem .-aldrig fra dem.

tror nu nok der er nogle stykker herinde!!!
Og nogen skal jo gøre det, så vi andre kan høre historierne , så det kan da passende være Jer!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.