Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
baby2010 skriver: Søde piger!Nu må I ikke blive så kede af det når I tester, det skal nok komme! Man kan jo teste positiv laaaaang tid efter forventet mens., så det nytter ikke noget at blive skuffet, så længe der stadig er håb forude! Bliv skuffet når mens. kommer, ikke før, ok? Og søde Caroline, du er tilgivet for at teste for tidligt, det kan ske for os allesammen. Selv jeg overvejede at smugteste, men det ville være lidt pinligt, nu hvor jeg selv har startet denne debat, ikke? haha knus Julie
Søde piger!Nu må I ikke blive så kede af det når I tester, det skal nok komme! Man kan jo teste positiv laaaaang tid efter forventet mens., så det nytter ikke noget at blive skuffet, så længe der stadig er håb forude! Bliv skuffet når mens. kommer, ikke før, ok?
Og søde Caroline, du er tilgivet for at teste for tidligt, det kan ske for os allesammen. Selv jeg overvejede at smugteste, men det ville være lidt pinligt, nu hvor jeg selv har startet denne debat, ikke? haha knus Julie
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
BubbieBear skriver:Prøver lige igen, for der er jo ingen der kunne vide/se det var dig jeg mente. hehe.Var det ikke dig der sagde noget med 14 dage over tid? At hvis den stadig var negativ der osv?
silden85 skriver:tak for rådet jeg kan først teste imorgen eftermiddag for jeg troede at jeg ville få det med posten idag... men jeg har ikke fået det idag så hvis det ikke er her imorgen, så skal jeg lige ud og købe en først er det så bedst at test imorgen aften eller eftermiddag??knus
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128