Fællestestning på torsdag d. 15. maj?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. maj 2009

silden85

baby2010 skriver:

Søde piger!

Nu må I ikke blive så kede af det når I tester, det skal nok komme!  Man kan jo teste positiv laaaaang tid efter forventet mens., så det nytter ikke noget at blive skuffet, så længe der stadig er håb forude! Bliv skuffet når mens. kommer, ikke før, ok?

Og søde Caroline, du er tilgivet for at teste for tidligt, det kan ske for os allesammen. Selv jeg overvejede at smugteste, men det ville være lidt pinligt, nu hvor jeg selv har startet denne debat, ikke? haha

knus Julie

tak for rådet jeg kan først teste imorgen eftermiddag for jeg troede at jeg ville få det med posten idag... men jeg har ikke fået det idag så hvis det ikke er her imorgen, så skal jeg lige ud og købe en først

er det så bedst at test imorgen aften  eller eftermiddag??

knus

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. maj 2009

BubbieBear

Var det ikke dig der sagde noget med 14 dage over tid?
At hvis den stadig var negativ der osv?

Anmeld

13. maj 2009

BubbieBear

baby2010 skriver:

Søde piger!

Nu må I ikke blive så kede af det når I tester, det skal nok komme!  Man kan jo teste positiv laaaaang tid efter forventet mens., så det nytter ikke noget at blive skuffet, så længe der stadig er håb forude! Bliv skuffet når mens. kommer, ikke før, ok?

Og søde Caroline, du er tilgivet for at teste for tidligt, det kan ske for os allesammen. Selv jeg overvejede at smugteste, men det ville være lidt pinligt, nu hvor jeg selv har startet denne debat, ikke? haha

knus Julie

Prøver lige igen, for der er jo ingen der kunne vide/se det var dig jeg mente. hehe.
Var det ikke dig der sagde noget med 14 dage over tid?  At hvis den stadig var negativ der osv?

Anmeld

13. maj 2009

silden85

Godnat alle sammen og held og lykke med testningen imorgen, glæder mig til at hører svarende.. det bliver spænde

Krydser finger for alle der skal teste imorgen

Anmeld

13. maj 2009

Dorthe1986

Jeg er også med

Anmeld

14. maj 2009

baby2010

BubbieBear skriver:

Prøver lige igen, for der er jo ingen der kunne vide/se det var dig jeg mente. hehe.
Var det ikke dig der sagde noget med 14 dage over tid?  At hvis den stadig var negativ der osv?

Jo, jeg har læst flere steder, at nogle kvinder først kan teste positiv nogle uger efter forventet mens., så der er masser af mulighed for at være gravid -det håber jeg da for mig selv, for jeg er jo gået snart 1 uge over tid!

Anmeld

14. maj 2009

baby2010

Og velkommen til Dorthe!

Silden85: Nogle mener det er bedst at teste om morgenen, for da er tisset mere koncentreret, og dermed er der større sandsynlighed for at fange HCG, hvis det er til stede. Andre mener det er bedst at teste om eftermiddagen/aftenen, fordi nogle kvinder af uforklarlige årsager ikke producerer så meget HCG om natten - tror jeg nok  Bare husk ikke at drikke alt for meget vand op til!

Held og lykke!

Anmeld

14. maj 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
silden85 skriver:

tak for rådet jeg kan først teste imorgen eftermiddag for jeg troede at jeg ville få det med posten idag... men jeg har ikke fået det idag så hvis det ikke er her imorgen, så skal jeg lige ud og købe en først

er det så bedst at test imorgen aften  eller eftermiddag??

knus

det bedste er hvis du kan holde på urinen i min. 4 timer! så burde koncentrationen være i orden - meeen... som Julie siger - ikke drikke for meget op til, for så bliver urinen fortyndet! jeg er nødt til at teste om morgenen, for det er det eneste tidspunkt på dagen jeg har holdt mig i 4 timer (endnu en grund til jeg tror der godt kunne være gevinst, for jeg har IKKE blærebetændelse )

men men men... min test var som forventet negativ! vi ser hvad der sker om 2uger! om jeg får besøg af russerne eller om jeg skal tisse på flere pinde
Knuser og held og lykke til Jer der ikke har testet endnu!

Anmeld

14. maj 2009

Snuffler25

Negativ test hos mig også...

Anmeld

14. maj 2009

BubbieBear

Negativ

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.