Fællestestning på torsdag d. 15. maj?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. maj 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
T.K. skriver:

Jeg har sådan set alle symptomerne; mens-lignende smerter i underlivet, lette smerter i livmoder, træthed, humørsvingninger (bare spørg min kæreste), let hovedpine...
Men har altså testet negativ tre gange indtil videre

Hva med jer?

den kan jeg godt skrive under på..bortset fra at det ikke er ligesom slemt længere som for nogle dage siden... men hovedpinen og kvalmen er kommet igen i løbet af i dag
skal op i seng nu...er helt ødelagt..på trods af at jeg ingenting har lavet i dag OG jeg har sovet længe OG jeg har sovet til middag

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. maj 2009

BubbieBear

T.K. skriver:

Jeg har sådan set alle symptomerne; mens-lignende smerter i underlivet, lette smerter i livmoder, træthed, humørsvingninger (bare spørg min kæreste), let hovedpine...
Men har altså testet negativ tre gange indtil videre

Hva med jer?

Jeg er bare enorm træt, og så er jeg "øm" i underlivet som sidste gang jeg gik over tid. Men det var først 45 dage efter 1 mens dag at jeg blev øm

Anmeld

19. maj 2009

fit_fys

BubbieBear skriver:

Jeg er bare enorm træt, og så er jeg "øm" i underlivet som sidste gang jeg gik over tid. Men det var først 45 dage efter 1 mens dag at jeg blev øm

Lyder til vi har de samme symptomer...

Anmeld

19. maj 2009

BubbieBear

T.K. skriver:

Lyder til vi har de samme symptomer...

Yup!

Anmeld

19. maj 2009

silden85

jeg fik min mens idag, og jeg gik 37 dage. men jeg har haft lidt kvamle idag

Anmeld

20. maj 2009

Moderator

her til morgen kom min mens...
På den igen, næste måned

Anmeld

20. maj 2009

BubbieBear

Caroline86 skriver:

her til morgen kom min mens...
På den igen, næste måned

Samme her

Anmeld

20. maj 2009

tumle81

Snuffler25 skriver:

Hvor er du sød!  Men tror det ikke.... - hvorfor skulle vi ikk oss rammes af forsinket mens, når nu er det er SÅ normalt....

Men gad godt høre fra nogle af de kvinder, som først testede positivt i op til en uge til 14 dage senere end forventet mens? - findes de virkelig?? Har kun hørt om dem .-aldrig fra dem.

Jeg er en af dem som har prøvet at gå ca en uge over tid inden jeg kunne teste positiv.

Sidste gang jeg var gravid havde jeg alle symptomer, men ingen positiv test. Var sikker på den var der, og min læge tog derfor en blodprøve. SVaret viste at jeg var gravid og dagen efter testede jeg positiv, der var jeg gået 9 dage over tid!!

Første gang testede jeg positiv med det samme og her 3. gang vidste jeg ikke at jeg var gravid før jeg talte dage og fandt ud af at jeg var gået 5 dage over tid!! Det var ikke rigtig planlagt, men baby er velkommen til oktober ;-)

Krydser for at I snart står med en positiv test for det er da det skønneste i denne verden, eller nej det bedste er jo når man får bebs i armenen *s*

Knus Kathrina 17+1

Anmeld

20. maj 2009

Moderator

BubbieBear skriver:

Samme her

så tester vi igen om en måned!?

Anmeld

20. maj 2009

silden85

ja så vi må lige finde en ny fælles teste dag i næste mdr.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.