Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Caroline86 skriver:hmm...vi må da lige have nogle positive på banen snart!?
min var negatív, men det havde jeg os regnet med
karina22 skriver:negativ, men der er også ca 2 uger til at min mens sku komme, så den kan være der endnu... jeg tror den er der... syntes jeg kan mærke det... de sidste 2 gange, har jeg været gravid, når jeg har haft det på fornemmelsen... ,så jeg krydser fingre...held og lykke til alle jer andre også..
Jeg har også bare følelsen af at den er der for mig Men har også 2 uger til rigtig test dag (så kan vi teste sammen igen )Jeg har simpelthen de mærkeligeste symptomer, og jeg har IKKE blærebetændelse for os begge - og alle andre!knus
karina22 skriver:ja lad os gøre det... jeg er så spændt... jeg er blevet testoman.. jeg kan ikke lade vær med at teste..men lad os krydse fingre for os begge..hvornår skal vi så teste igen?? skal vi sige om en uge, bare for at se om den sku være der alderede? og hvis den ikke er, gør vi det igen en uge efter..hvilken symptomer har du...??
Caroline86 skriver:Ja, lad os bare sige om en uge Jeg har kvalme, mega træt, skal tisse hele tiden (men det burde vist ikke starte så tidligt), og så har jeg sådan nogle jag i underlivet og ud langs siderne, spænden i lænden og ømme brysterNæsten for mange symptomer til at det kan passe
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128