Fællestestning på torsdag d. 15. maj?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. maj 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
BubbieBear skriver:

Ja det er jo lige det

Ej han ved jeg har mine dårlige dage en gang imellem, og han er meget forstående overfor det.

lyder ligesom min mand! de er bare guld værd!!
Ikke så mange spørgsmål - bare et kys og et kram!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. maj 2009

BubbieBear

Caroline86 skriver:

lyder ligesom min mand! de er bare guld værd!!
Ikke så mange spørgsmål - bare et kys og et kram!

Og det er jo det vi allermest har brug for

Anmeld

13. maj 2009

silden85

jeg tror desværre ikke at jeg år noget ud af test imorgen jeg har ingen symtomer og ingen mens

Anmeld

13. maj 2009

BubbieBear

silden85 skriver:

jeg tror desværre ikke at jeg år noget ud af test imorgen jeg har ingen symtomer og ingen mens

Hvor længe er du gået over tid?

Anmeld

13. maj 2009

silden85

BubbieBear skriver:

Hvor længe er du gået over tid?

3 dage idag. og jeg stoppede på p-piller d. 7 april

Anmeld

13. maj 2009

BubbieBear

silden85 skriver:

3 dage idag. og jeg stoppede på p-piller d. 7 april

Så dvs din første mens efter ppillestop? eller?

Kroppen skal lige finde ud af at du ikke tager dem mere. Kroppens egen hormonproduktion skal lige i gang

Anmeld

13. maj 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
silden85 skriver:

tror heller ikke jeg får noget ud af det, men gør det for hyggens skyld
Jeg er ikke gået over endnu, så chancen for der er noget at se er ikke ret stor

Anmeld

13. maj 2009

silden85

BubbieBear skriver:

Så dvs din første mens efter ppillestop? eller?

Kroppen skal lige finde ud af at du ikke tager dem mere. Kroppens egen hormonproduktion skal lige i gang

jeg fik min mens. i april som jeg skulle, fordi kroppen ikke vidste at jeg var stoppede og jeg har læst at man kan går ½ år før man for sin mens. jeg håber virkelig ikke at jeg er så uheldig men det kan os være ordi jeg er stresse lige nu, fordi jeg er på skole og skal til svendeprøve d. 30 juni

Anmeld

13. maj 2009

BubbieBear

silden85 skriver:

jeg fik min mens. i april som jeg skulle, fordi kroppen ikke vidste at jeg var stoppede og jeg har læst at man kan går ½ år før man for sin mens. jeg håber virkelig ikke at jeg er så uheldig men det kan os være ordi jeg er stresse lige nu, fordi jeg er på skole og skal til svendeprøve d. 30 juni

Stress spiller desværre en stor rolle.

Jeg er holdt på ppillerne engang før, og jeg har været udefor at der gik ½ år hvor jeg ikke havde mens. Damn det var ubehageligt!
Jeg kom så til lægen, og fik nogle hormonpiller i 10 dage, og så fungerede alt som det skulle igen

Anmeld

13. maj 2009

baby2010

silden85 skriver:

Jeg fik selvfølgelig også mens. lige efter pillestop som sædvanligt, 2. gang ventede jeg 38 dage på den!!!  Og nu har jeg ventet 43 dage på den 3. såeh forvirringen er total...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.