Fællestestning på torsdag d. 15. maj?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. maj 2009

Snuffler25

tumle81 skriver:

Jeg er en af dem som har prøvet at gå ca en uge over tid inden jeg kunne teste positiv.

Sidste gang jeg var gravid havde jeg alle symptomer, men ingen positiv test. Var sikker på den var der, og min læge tog derfor en blodprøve. SVaret viste at jeg var gravid og dagen efter testede jeg positiv, der var jeg gået 9 dage over tid!!

Første gang testede jeg positiv med det samme og her 3. gang vidste jeg ikke at jeg var gravid før jeg talte dage og fandt ud af at jeg var gået 5 dage over tid!! Det var ikke rigtig planlagt, men baby er velkommen til oktober ;-)

Krydser for at I snart står med en positiv test for det er da det skønneste i denne verden, eller nej det bedste er jo når man får bebs i armenen *s*

Knus Kathrina 17+1

Tak fordi du deler din historie med mig Synes oftest man hører fra dem som kunne teste positiv flere dage før forventet mens dag hehe og synes det er interessant at høre, at der også er kvinder som først tester positiv senere.

Skønt med en lille efternøler - tillykke tillykke Håber jeg kan joine dig som gravid kvinde i nær fremtid 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. maj 2009

Snuffler25

BubbieBear skriver:

Samme her

Nå så kom den alligevel? ... håber også min kommer idag eller snart! For hvis der ikke er noget, så er det altså træls at gå og vente og ikke vide noget.

Sjovt I alle 3 piger skulle få mens idag.. - så vil jeg sgu oss ha min, så ka vi følges ad

Anmeld

20. maj 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
Snuffler25 skriver:

Nå så kom den alligevel? ... håber også min kommer idag eller snart! For hvis der ikke er noget, så er det altså træls at gå og vente og ikke vide noget.

Sjovt I alle 3 piger skulle få mens idag.. - så vil jeg sgu oss ha min, så ka vi følges ad

puster lidt mens støv til dig så... netop så vi kan følges!

Anmeld

20. maj 2009

BubbieBear

Jah det er faktisk sjovt at vi følges så meget ad

Min min cyklus så er på 34 dage Og ifølge det skema der var med ÆL testene skal jeg starte med at teste 18 dage efter 1 mens dag..
Jeg sparer da en masse ÆL teste så

Anmeld

20. maj 2009

Moderator

BubbieBear skriver:

Jah det er faktisk sjovt at vi følges så meget ad

Min min cyklus så er på 34 dage Og ifølge det skema der var med ÆL testene skal jeg starte med at teste 18 dage efter 1 mens dag..
Jeg sparer da en masse ÆL teste så

haha..det må du nok sige!!
Kan lige se dig teste allerede fra 10. dagen
knus

Anmeld

20. maj 2009

BubbieBear

Caroline86 skriver:

haha..det må du nok sige!!
Kan lige se dig teste allerede fra 10. dagen
knus

Jamen det gjorde jeg jo sidste cyklus, for jeg anede ikke hvornår jeg havde ÆL jo. haha.

Anmeld

20. maj 2009

Moderator

BubbieBear skriver:

Jamen det gjorde jeg jo sidste cyklus, for jeg anede ikke hvornår jeg havde ÆL jo. haha.

åhh nej dog!
det er mange penge du har brugt på tests søde!!

Anmeld

20. maj 2009

BubbieBear

Caroline86 skriver:

åhh nej dog!
det er mange penge du har brugt på tests søde!!

Jaeh måske lidt for mange Men 185kr for 21 ÆL teste og 5 Gteste. (plus 25kr i fragt)

Tror ikke det kan gøres billigere

Anmeld

20. maj 2009

Moderator

BubbieBear skriver:

Jaeh måske lidt for mange Men 185kr for 21 ÆL teste og 5 Gteste. (plus 25kr i fragt)

Tror ikke det kan gøres billigere

nej, det er sgu i orden at betale!!

Anmeld

20. maj 2009

BubbieBear

Caroline86 skriver:

nej, det er sgu i orden at betale!!

Vi skal til læge på tirsdag, og må indrømme jeg er en smule nervøs

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.