Forstår ikke mødre

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. juli 2012

132319

gædde skriver:

nu taler jeg på vegne af et par veninder og jeg selv............. pædofile er gode til at blive tætte venner med forældrene og børn, ellers ville de jo aldrig kunne komme tæt nok på deres ofre  det er jo derfor de er ekstra farlige. Man høre ofte folk i dyb chok over at vedkommende kunne være "sådan én"

men som sagt så har jeg den her set utrolig mange nøgne børn i mange mindre heldige vinkler.... men jeg er nok bare sart pga dybe ar. dessuden så tror jeg at jeg ville være ligeså stolte af mine børn på stranden/poolen selvom de så har badedragt/bukser på.......

Ej men ro på nu!

Jeg har endnu ikke mødt en person der var pædofil eller havde tendenser dertil og endnu en gang så er folk på min FB folk jeg kender godt så sansynligheden for at de har set mine børn nøgne i mit hjem inden de skulle i bad eller have skiftet ble er ret stor.

Jeg synes det er frygteligt med den nøgenforskrækkethed der hersker! Jeg støtter ikke op om den og mine børn må gladeligt bade nøgen på stranden.

Pædofile tænder i øvrigt på børn uanset om de er nøgne eller i flyverdragt, da det er uskyldigheden der ophidser dem.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. juli 2012

SP10

Profilbillede for SP10

helt ærligt hvis man kan ryge i det røde felt over et uskyldigt billed der er taget af et som barn når man er voksen så er der noget helt galt

Min mor har da et billed af mig hvor jeg sidder og tisser i en skov med thumps up og der er jeg 7-9 år og det genere mig sku ikke...

Der findes oseaner af nøgenbade billeder af mig i min farmors, ( oldemor da hun levede ) og lidt i min fars hjem og det rør mig en flyvende fis - get real jeg var et LILLE BARN hvordan jeg så ud den gang er sku da fløjtende ligegyldigt mere end 21 år efter billedet er taget

lige et sidespring

Mine forældre har da også sådanne billeder af mig som barn, men jeg synes bare overhovedet ikk de høre hjemme på nettet.. Bare min mening.. Det kan godt være jeg er sær.. Jeg ville bare ikk selv finde det særlig fedt og finde et nøgen billede af mig på nettet lige meget om jeg så var 1, 2,3 år eller mere.. synes bare det er for privat.. harmløst eller ej..

Er ikke ude på og gøre det til en disskuson. JEG synes bare ikk det er okay, men vi er heldigvis alle forskellle..

Anmeld

26. juli 2012

jydeinden

gædde skriver:

som helt uden at tænke sig om, slår nøgenbilleder op af der børn på Facebook

Ved godt at det burde være en uskyldig ting at gøre, men med alle de vamle typer der er derude, så syntes jeg man burde gøre sig lidt tanker inden.

Alle billeder der bliver slået op på FB er ejet af FB, og ofte dukker de op hvis man googler et navn på moderen... Mange har også åbne profiler eller over 500 venner...så???

Hvis man absolut vil prale med sit nøgenbadende barn, så tag da lige og beskær billedet så der ikke er frit udsyn til "kønnet".... måske jeg er lidt overbeskyttende, men jeg taler også som offeret, hvis mor ignorerede alle faresignaler, også selv om hun blev gjort opmærksom på "risikoen" ....  heller pylleret end en erfaring rigere hvis I spørger mig!

hvad andre gør, må de sådan set selv om, dét kan ikke hidse mig op. men jeg kunne umildbart ikke selv drømme om at ligge nøgen billede ud på nettet af mit barn ( hvis jeg havde et), for har ingen på nettet af mig selv, så hvorfor i al verden skulle de udstilles til offenlig skue på den måde

Anmeld

26. juli 2012

gædde/gitte

132319 skriver:

Ej men ro på nu!

Jeg har endnu ikke mødt en person der var pædofil eller havde tendenser dertil og endnu en gang så er folk på min FB folk jeg kender godt så sansynligheden for at de har set mine børn nøgne i mit hjem inden de skulle i bad eller have skiftet ble er ret stor.

Jeg synes det er frygteligt med den nøgenforskrækkethed der hersker! Jeg støtter ikke op om den og mine børn må gladeligt bade nøgen på stranden.

Pædofile tænder i øvrigt på børn uanset om de er nøgne eller i flyverdragt, da det er uskyldigheden der ophidser dem.

er skam ganske rolig.... er bare Urolig for at alle de der billeder folk smider på nettet havner i forkerte hænder(ja mange af de billeder tilhøre nogen jeg har gået på skole med engang, så vi kender ikke hinanden) .... for ja NOGEN pædofile er ligeglad med hvilken påklædning deres offer har, mens andre ... mange af dem, faktisk er i den fulde tro at barnet er meget bevist om sin seksualitet og gerne vil ekspermitere med den voksne... så for dem er et nøgent barn det samme som, hvis en mand kigger på nøgnedamer..... men ja ja hver sin opfattelse af "nøgen frygt". Mine børn måtte da også gerne bade nøgne, men jeg har ikke tænkt mig at dele det med fb´vennerne, og dem de vælger at vise det til..........

Anmeld

26. juli 2012

anynom

132319 skriver:

Det er tomme rygter

På ingen mulig måde - jeg har selv "mistet" nogle billeder på den konto.

Anmeld

26. juli 2012

132319

JulieWH skriver:

På ingen mulig måde - jeg har selv "mistet" nogle billeder på den konto.

Hvordan det?

Anmeld

26. juli 2012

KarinaA

jeg kan heller ikke helt sætte mig ind i det  

der vil ALDRIG blive lagt nøgen billeder af mine børn på nettet, (udover skanningsbilleder) ikke så meget fordi at der kan sidde en klam stodder og hygge sig med billedet, for de er da ligeglade om barnet har tøj på. det kan fantaseres af .. også derfor der ikke er billeder af min baby på nogen måde på nettet.. 

et andet af problemerne i det er efter min mening at jeg personligt ikke ville synes om at der lå nøen billeder af mig fra barn, hvis man altså kunne se noget, kan ikke se noget galt i det hvis det er et billed hvor der er et ben eller andet der dækker kønsdelene.. 

Anmeld

26. juli 2012

Rebecca55

Helt enig, vi forstår det heller ikke her hjemme...

Anmeld

26. juli 2012

Mother-love

Jeg forstår det godt. Jeg har bade billederaf isabella men det er hvor man ikke kan se kønsdelen.

Anmeld

26. juli 2012

Wimmie

Lader I så heller ikke jeres børn bade nøgne på stranden? Eller i badetøj (for det tænder pædofile nok lige så meget på)
På stranden kan der jo også sidde pædofile og disse kan tage billeder af jeres børn og gøre med disse billeder som de vil.

Hvis jeg hele tiden skulle være nervøs over hvem der kiggede på mine børn, så kunne jeg jo snart ikke have dem med nogen steder.

Den eneste grund til at jeg ikke lægger nøgenbilleder op af mine børn er fordi jeg selv ville være træt af hvis mine forældre smed nøgenbilleder op af mig som barn - det ville jeg ikke have det godt med, så det vil jeg ikke selv gøre. Men det er jo bare personligt.

Har dog lagt billeder af Mila i badekar (dog uden synlige kønsdele) i min lukkede FB-gruppe 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.