Forstår ikke mødre

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. juli 2012

132319

Hmm, de fleste har vel kun folk de kender som venner på FB? Selv har jeg omkring 150 venner derinde og dermed kun folk jeg kender godt.

Jeg har ikke nøgenbilleder af mine børn derinde men kan ærligt ikke se problemet.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. juli 2012

anynom

132319 skriver:

Hmm, de fleste har vel kun folk de kender som venner på FB? Selv har jeg omkring 150 venner derinde og dermed kun folk jeg kender godt.

Jeg har ikke nøgenbilleder af mine børn derinde men kan ærligt ikke se problemet.

Problemet med facebook er, at lige så snart du uploader et billede derinde så mister du rettigheden på billedet - facebook må bruge det som de vil og give det til hvem de vil.

Anmeld

26. juli 2012

SP10

Profilbillede for SP10
132319 skriver:

selvom du siger du ikk kan se "problemet" så kan jeg ikk lade være med og spørge om, hvad du vil sige hvis der blev lagt et billede ud nu, af dig som barn, hvor du var nøgen..!!

Intet ondt ment, men er bare nysgerrig..

Anmeld

26. juli 2012

gædde/gitte

132319 skriver:

nu taler jeg på vegne af et par veninder og jeg selv............. pædofile er gode til at blive tætte venner med forældrene og børn, ellers ville de jo aldrig kunne komme tæt nok på deres ofre  det er jo derfor de er ekstra farlige. Man høre ofte folk i dyb chok over at vedkommende kunne være "sådan én"

men som sagt så har jeg den her set utrolig mange nøgne børn i mange mindre heldige vinkler.... men jeg er nok bare sart pga dybe ar. dessuden så tror jeg at jeg ville være ligeså stolte af mine børn på stranden/poolen selvom de så har badedragt/bukser på.......

Anmeld

26. juli 2012

132319

JulieWH skriver:

Problemet med facebook er, at lige så snart du uploader et billede derinde så mister du rettigheden på billedet - facebook må bruge det som de vil og give det til hvem de vil.

Det er tomme rygter

Anmeld

26. juli 2012

gædde/gitte

JulieWH skriver:

NEMLIG!!

Anmeld

26. juli 2012

132319

SP10 skriver:

selvom du siger du ikk kan se "problemet" så kan jeg ikk lade være med og spørge om, hvad du vil sige hvis der blev lagt et billede ud nu, af dig som barn, hvor du var nøgen..!!

Jeg ville være fuldstændig ligeglad! Det var da jeg var barn = harmløst!

Anmeld

26. juli 2012

Carl-Emil's mor

SP10 skriver:

helt ærligt hvis man kan ryge i det røde felt over et uskyldigt billed der er taget af et som barn når man er voksen så er der noget helt galt

Min mor har da et billed af mig hvor jeg sidder og tisser i en skov med thumps up og der er jeg 7-9 år og det genere mig sku ikke...

Der findes oseaner af nøgenbade billeder af mig i min farmors, ( oldemor da hun levede ) og lidt i min fars hjem og det rør mig en flyvende fis - get real jeg var et LILLE BARN hvordan jeg så ud den gang er sku da fløjtende ligegyldigt mere end 21 år efter billedet er taget

lige et sidespring

Anmeld

26. juli 2012

Carl-Emil's mor

132319 skriver:

lige præcis!

Og jeg tror de folk der reagere på at se et nøgent barnebilled af dem selv  har nogle komplekser de skal have bearbejdet for helt ærligt det er da så ligegyligt med et barne-baby-nøgenbilled

Anmeld

26. juli 2012

SP10

Profilbillede for SP10
132319 skriver:

Fair nok Jeg ville dog selv blive sur og bede om og få det slettet..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.