Forstår ikke mødre

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5.483 visninger
70 svar
0 synes godt om
26. juli 2012

gædde/gitte

som helt uden at tænke sig om, slår nøgenbilleder op af der børn på Facebook

Ved godt at det burde være en uskyldig ting at gøre, men med alle de vamle typer der er derude, så syntes jeg man burde gøre sig lidt tanker inden.

Alle billeder der bliver slået op på FB er ejet af FB, og ofte dukker de op hvis man googler et navn på moderen... Mange har også åbne profiler eller over 500 venner...så???

Hvis man absolut vil prale med sit nøgenbadende barn, så tag da lige og beskær billedet så der ikke er frit udsyn til "kønnet".... måske jeg er lidt overbeskyttende, men jeg taler også som offeret, hvis mor ignorerede alle faresignaler, også selv om hun blev gjort opmærksom på "risikoen" ....  heller pylleret end en erfaring rigere hvis I spørger mig!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. juli 2012

IngenKoPåIsen

Jeg er fuldstændig enig! Det er skræmmende.. Jeg har et nøgenbillede af min datter, men jeg har i paint lavet en hvid firkant over selve kønnet..

Anmeld

26. juli 2012

betina23

gædde skriver:

Ved godt at det burde være en uskyldig ting at gøre, men med alle de vamle typer der er derude, så syntes jeg man burde gøre sig lidt tanker inden.

Alle billeder der bliver slået op på FB er ejet af FB, og ofte dukker de op hvis man googler et navn på moderen... Mange har også åbne profiler eller over 500 venner...så???

Hvis man absolut vil prale med sit nøgenbadende barn, så tag da lige og beskær billedet så der ikke er frit udsyn til "kønnet".... måske jeg er lidt overbeskyttende, men jeg taler også som offeret, hvis mor ignorerede alle faresignaler, også selv om hun blev gjort opmærksom på "risikoen" ....  heller pylleret end en erfaring rigere hvis I spørger mig!

jeg kan ikk være mere enig ! 

Anmeld

26. juli 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

Jeg er så enig!!!! Jeg ligger ALDRIG nøgen billeder af Ida hverken på baby.dk eller facebook.

Jeg kan sagtens sende det til olderne og mormor men de får også af vide at de billeder skal IKKE videre til andre.  Og oplever jeg en dag, at det er brudt... Ja surt show - ikke flere billeder af guldet til dem.

Anmeld

26. juli 2012

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Jeg kunne ikke være mere enig - kunne aldrig drømme om, at ligge et nøgenbillede op af enten min dreng eller pige.

Anmeld

26. juli 2012

Wimmie

gædde skriver:

Jeg ligger helle aldrig nøgenbilleder ud af Mila, men til gengæld har jeg lavet en lukket gruppe på FB for mine nærmeste venner og familie hvor jeg lægger billeder af hende ud (ikke nøgen), så kun de kan se dem 

Anmeld

26. juli 2012

gædde/gitte

Malunsesmutti skriver:

Jeg er fuldstændig enig! Det er skræmmende.. Jeg har et nøgenbillede af min datter, men jeg har i paint lavet en hvid firkant over selve kønnet..

ja nemlig   og det tog dig sikkert 5 minutter at forhindre stof til en syg sexfantasi

Anmeld

26. juli 2012

Amagerpigen82

Jamen så tillader jeg mig da at gå lidt imod trenden...

Bortset fra jeg kun lægger ekstremt få billeder på Facebook etc. ville jeg ikke være så bange for nøgenbillleder af børn. Det er netop børn og der jo intet seksuelt i det. Jeg synes vi skal passe på ikke at blive alt for forskrækkede.

Ja, - jeg er klar over der kan sidde nogle syge mennesker, der kan få ubehagelige tanker. Men med mindre man regner med det er i ens omgangskreds skader det jo ikke barnet at der sidder en pædofil og får perverse tanker i langtbortistan? Barnet gør jo netop intet forkert, - det er bare sig selv og naturligt. Og hurra for det

Jeg bliver måske tværtimod lidt stødt når folk dækker kønsdelene af med firkanter etc. for så synes jeg de begynder at tænke seksualitet ind i billedet af et spædbarn, - som slet ikke hører hjemme der.

Er der nogen der kan følge mig, eller det bare mig der er ung og naiv? Og hvad er det præcis I, der har en anden holdning, er 'bange' for? (Jeg spørger af nysgerrighed og for at blive klogere)

Anmeld

26. juli 2012

Lunae

gædde skriver:

Som du selv skriver: du forstår ikke mødre som helt uden at tænke sig om ligger nøgenbilleder ud! Det er jo netop pointen! De har nok ikke tænkt sig om!

Jeg kunne heller aldrig drømme om det, men jeg er også ret striks

Anmeld

26. juli 2012

Clisolka

gædde skriver:

Enig!

Jeg kunne aldrig drømme om at lægge et nøgenbillede op på nettet af min datter, ellers sætter jeg også en firkant på billedet - jeg tror jeg har 2-3 stk fra da hun var nyfødt. Jeg bryder mig ikke om at lægge dem op - hvis nu.....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.