RilahFalco skriver:
Jeg er af den mening, at hvis man skal lave censurering af billedet før man vil lægge det ud på Facebook, så skal man slet ikke lægge det op.
Som flere har sagt, så synes jeg det giver et meget stærkere sexuelt signal end hvis der ingen censur var.
Jeg har billeder af min datter, splitter kong hans. MEN, jeg har dog trods alt taget billedet strategisk, så der ikke lige er frit udsyn. Så langt ville jeg dog ikke gå.
Desuden er mit fotoalbum med min datter kun synligt for bestemte mennesker og min profil er privat.
Og det der med at FB har rettighederne til dine billeder...
Jeg tvivler stærkt på, at de ville tage et billede, af et -nøgent- barn, og bruge kommercielt.
Og når min datter bliver gammel nok til at have en mening om det, så vil jeg da lytte til hende hvis hun ikke bryder sig om at jeg lægger billeder af hende på FB. Jeg gør det, som så mange andre, fordi hendes far og hans familie opholder sig i USA, og det gør dem glade når de kan følge med.
Der findes desuden rigtig mange mennesker derude som har nogle sexuelle afvigelser. Det kunne jo lige så godt være det billede du har lagt på FB af dine fødder. Eller hår. Eller hvor man kan se lidt kavalergang (ikke at det en afvigelse *griner*)... for bare at nævne et par stykker.
Jeg synes livet er for kort til at være paranoid. Så længe mit barn ikke lider nogen form for skade, så bruger jeg bare min sunde fornuft. Grunden til at jeg ikke lægger 100% nøgen billeder op er, at jeg ikke vil gøre nogen forlejne (som sagt... familie i USA... et meget blufærdigt og tabu belagt folkefærd). Selvom det er familie, kan jeg ikke antage at alle har lyst til at se et nøgent barn.