Har du taget et qiucklån ??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. juli 2012

MorDk

JA og fortryder!!!!!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. juli 2012

Frk.Nissen

Nej aldrig, og jeg kommer aldrig til det.
Spørg om i kan spise med hos familien eller venner

Anmeld

24. juli 2012

Kofoed.

Laulund87 skriver:

Det var heller ikke planen vi skulle have så dyre senge, men når de er betalt ud om 3 år og vi så har fantastiske senge i 15 år, så lød det tiltalende

Det kan jeg kun give ret i, snyd

Anmeld

24. juli 2012

LR85

Anonym skriver:

Har du nogensinde taget et quicklån??
Hvis ja, fortryder du det så??
Vi står nemlig i en situation hvor vi absolut ingen penge har, og overvejer et quicklån nemlig..

Nej og ville aldrig gøre det

Anmeld

24. juli 2012

132319

Camilla30 skriver:

Nej og gør det heller ALDRIG Økonomisk er det nok noget af det dummeste man kan gøre.

Ikke hvis man ser sig for og læser det med småt

Rente og gebyrfrie lån er jo ikke anderledes end hvis man sparer op, det er blot den anden vej.

Anmeld

24. juli 2012

An&Jo

Anonym skriver:

Har du nogensinde taget et quicklån??
Hvis ja, fortryder du det så??
Vi står nemlig i en situation hvor vi absolut ingen penge har, og overvejer et quicklån nemlig..

Nej det har jeg ikke og kunne aldrig drømme om det heller.. Renterne på sådan nogle lån er ualmindelig høje og du betaler gerne langt over det dobbelte tilbage i forhold til hvad du har fået ud af det og tænk på hvor lang tid der går inden gælden er ude af verden, desuden er det faktisk ulovligt at låne penge hvis man ved man kan få svært ved at betale dem tilbage, og har man ingen penge når man optager lånet er sandsynligheden for at man har penge til at betale det tilbage ret lille..

Anmeld

24. juli 2012

Lullaby

Ja engang da vi skulle have penge til indskud. Banken ville ikke hjælpe da vi bare havde kunnet lade være med at få børn sagde de. Vi var på SU og gav sygt meget for at bo i den lejlighed vi havde nu. Vi lånte pengene og da vi fik indskuddet tilbage fra den anden betalte vi lånet ud. Jeg har aldrig fortrudt det

Anmeld

24. juli 2012

Laulund87

132319 skriver:

Ikke hvis man ser sig for og læser det med småt

Rente og gebyrfrie lån er jo ikke anderledes end hvis man sparer op, det er blot den anden vej.

Når det er 100% rentefrit er det endda mere fornuftigt end banken

Anmeld

24. juli 2012

132319

Laulund87 skriver:

Når det er 100% rentefrit er det endda mere fornuftigt end banken

Præcis!

Da jeg skulle låne til computeren, printede jeg vilkårene ud fra Elgigantens lån og tog det med til min bankrådgiver for at han kunne læse det igennem, just in case.

Han kiggede på mig og sagde "M, du er godt dum hvis du låner pengene hos mig og ikke der, så jeg vil slet ikke låne dig dem, afsted med dig"

Anmeld

24. juli 2012

Anonym trådstarter

Lullaby skriver:

Ja engang da vi skulle have penge til indskud. Banken ville ikke hjælpe da vi bare havde kunnet lade være med at få børn sagde de. Vi var på SU og gav sygt meget for at bo i den lejlighed vi havde nu. Vi lånte pengene og da vi fik indskuddet tilbage fra den anden betalte vi lånet ud. Jeg har aldrig fortrudt det

Tror du er den eneste der har skrevet du ikke har fortrudt.

Vi lånte en månede hvor vi virkelig ingen penge havde pga. uforudsete regninger. Vi havde ingen mulighed for at låne af familie eller andet, og banken ville ikke låne os penge fordi de sagde vi havde set de regninger komme Så vi havde ingen mulighed, og jeg fortryder overhovedet heller ikke vi gjorde det dengang. Vi havde jo ingen mulighed. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.