Har du taget et qiucklån ??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. juli 2012

132319

Ja, til en computer da Elgiganten kørte med rente og gebyrfrit lån.

Jeg lånte 3500 og betalte tilbage i 10 rater af 350 kr og ikke én krone mere.

Sååå man kan sagtens optage quicklån uden at betale dyrt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. juli 2012

Kofoed.

Laulund87 skriver:

Nej det var ikke hvad de sagde og heller ikke hvad der står på hjemmesiden

Så er det en anden butik, kan bare ikke huske hvilken, hehe. Men 500 kr i måned, så bør man vel også kunne købe en seng indenfor 6 måneder, hvis det nu skal være?

Anmeld

24. juli 2012

Laulund87

Kofoed. skriver:

Så er det en anden butik, kan bare ikke huske hvilken, hehe. Men 500 kr i måned, så bør man vel også kunne købe en seng indenfor 6 måneder, hvis det nu skal være?

Det kommer nok lidt an på hvilken seng og hvor meget man vil give

Vi har lige givet 23.000 kr for to elevationssenge med tempurmadrasser. Vi fandt så heldigvis en butik hvor der er 0 renter og 0 gebyrer. De er betalt ud om 3 år

Anmeld

24. juli 2012

forår

Laulund87 skriver:

Jeg har lige undersøgt hvor man kunne tage et lån uden renter fordi vi akut skulle have ny seng.

Mange reklamerer højt og flot med at deres lån er rentefrie, men det kun de første 6 måneder.

Bilka, Ikea og Jysk tager ca 20% i rente derefter..

Vi fandt så endelig en møbelforretning hvor der ikke var renter, heller ikke efter 6 måneder. Så det er altså sjældent de er helt rentefrie

Oki, så blev jeg det klogere

Anmeld

24. juli 2012

forår

Aprilmor11 skriver:

Det er ikke 100procent rentefrit. Du kan vælge at betale af inden for et hvis antal tid ( husker ikke hvor længe det er ), men derefter kommer der renter i. Har så sent som i April været rundt og spørg i bilka, føtex, elgigangten, Fona, Og den som er slået sammen med punkt1. I tele selvskaber er det rentefrit

oki, så blev jeg det klogere

Anmeld

24. juli 2012

Kofoed.

Laulund87 skriver:

Det kommer nok lidt an på hvilken seng og hvor meget man vil give

Vi har lige givet 23.000 kr for to elevationssenge med tempurmadrasser. Vi fandt så heldigvis en butik hvor der er 0 renter og 0 gebyrer. De er betalt ud om 3 år

Det er selvfølgelig rigtigt, det er bare nogle senge jeg ikke tænker på, da jeg ved jeg aldrig for råd til dem

Anmeld

24. juli 2012

TeamRocket

Qiucklån det er de små lån der ikke? Jo det har jeg dyrket meget tro det eller ej, jeg har aldrig manglet penge teknisk set- men jeg har tålmodighed som et lille barn og hvis jeg ville have et par nye sko til 2500 5 dage før lønningsdag ku jeg godt finde på at låne dem og så betale 3000kr tilbage når lønnen så kom. Det fortryder jeg sgu ikke. Men jeg gør det ikke mere. Man gror tålmodighed i takt med grå hår eller noget Vivus og ferratum reklamere med at man kan låne 2000 gratis de første 30 dage

Anmeld

24. juli 2012

Wimmie

Anonym skriver:

Har du nogensinde taget et quicklån??
Hvis ja, fortryder du det så??
Vi står nemlig i en situation hvor vi absolut ingen penge har, og overvejer et quicklån nemlig..

Ja for længe siden - og jeg gør det aldrig igen.

Min bærbare stod af og jeg kunne ikke låne i banken så jeg købte den på afbetaling via ekspressbank 

Det er for mit vedkommende helt slut med at låne penge nogen steder (udover måske lige SU-lån hvis jeg bliver optaget på studie)

Anmeld

24. juli 2012

Laulund87

Kofoed. skriver:

Det er selvfølgelig rigtigt, det er bare nogle senge jeg ikke tænker på, da jeg ved jeg aldrig for råd til dem

Det var heller ikke planen vi skulle have så dyre senge, men når de er betalt ud om 3 år og vi så har fantastiske senge i 15 år, så lød det tiltalende

Anmeld

24. juli 2012

Aprilmor11

forår skriver:

oki, så blev jeg det klogere

Hvor skulle man også vide det fra, hvis man ikke har prøvvet det eller undersøgt det

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.