Har du taget et qiucklån ??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. juli 2012

isabellasmor

Michael healer skriver:

så ville der jo aldrig være nogle der havde råd til at købe en ny bil, vel ?

Nej ikke en NY bil.. Men JEG kan også sagtens leve med en "ny"- brugt bil 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. juli 2012

Clisolka

Ja, jeg har haft taget et qvicklån og fortryder det!

Havde jeg fået tilbuddet den dag i dag, så havde jeg smidt brevet direkte i skraldespanden... Jeg er heldigvis ved at være færdig 

Anmeld

27. juli 2012

KarinaA

det har jeg aldrig gjort, og kommer heller aldrig til det  

Anmeld

28. juli 2012

Rødhætte

Anonym skriver:

Har du nogensinde taget et quicklån??
Hvis ja, fortryder du det så??
Vi står nemlig i en situation hvor vi absolut ingen penge har, og overvejer et quicklån nemlig..

Nej og kunne aldrig finde på det.. Det er tårnhøje renter og ved bare jeg ville fortryde det. Hvis jeg er i pengenød lever jeg efter det eller finder noget jeg kan sælge

Anmeld

28. juli 2012

Ina33

Anonym skriver:

Vi står nemlig i en situation hvor vi absolut ingen penge har, og overvejer et quicklån nemlig..

Lad vær! Der findes altid en bedre og billigere løsning....

Snak med jeres bank, og fremlæg jeres overvejelser. Med quicklån gør man det kun endnu sværere for en selv...

Jeg håber jeres økonomi kommer på ret køl igen, for det kan være så utrolig opslidende at have en skræntende økonomi...

Anmeld

28. juli 2012

Pige2009

Anonym skriver:

Don't dó it!

Anmeld

31. juli 2012

SmilendeSuzy

Jeg kan godt se at der ikke er mange der er tilhængere af forbrugslån her; men af og til kan det godt være en god løsning hvis man bare tænker sig godt om.

Man skal selvfølgelig ikke klatte pengene væk.

Men sådan er det med så meget.

Jeg kan da godt huske første gang jeg fik tilbudt en kassekredit fra banken, da jeg blev 18år.

Det kunne jeg slet ikke håndterer.

Kassekreditten blev trukket i maks med det samme og forhøjet et par gange uden at blive betalt ned. Indtil jeg tilsidst fik det lagt om til et lån. Det var dyre lære penge; men jeg lærte at penge ikke bare skal ødsles væk og i dag kan jeg sagtens håndterer "frihed under ansvar" og har siden taget andre quicklån hvor pengene blev brugt fornuftigt.

Mit råd er derfor at du skal kende dig selv godt nok før du tager et Quicklån.

Vær sikker på at du bruger pengene til noget du har glæde af i lang tid.

Vær sikker på at du har råd til at betale gælden hurtigt tilbage igen.

Tag ikke et quicklån hvis du er usikker på din fremtidige økonomiske situation. (Lad være med at være optimistisk og tænke at du helt sikkert vil få flere penge i fremtiden)

Se dig godt for og vær sikker på at du forstår alle omkostningerne ved lånet.

Brug ikke et Quicklån til at betale anden gæld ud med...(Det er en glidebane ud i økonoomiske vanskeligheder).

Så hvis du kender dig selv godt nok til at du ved du kan håndterer det og har sat dig ind i lånets vilkår kan det være helt ok.

Du ved selv bedst.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.