Har du taget et qiucklån ??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. juli 2012

Miin'Baby'Mus

Anonym skriver:

Har du nogensinde taget et quicklån??
Hvis ja, fortryder du det så??
Vi står nemlig i en situation hvor vi absolut ingen penge har, og overvejer et quicklån nemlig..

Ja og vi fortryder så meget! Det er kun sjovt i de dage man faktisk har pengene, men når de så skal afbetales enten med en stor sum eller over adskillige år pga af renten - ja så er det ikke sjovt mere.

Vi gør det aldrig igen! 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. juli 2012

chael

Nej, har aldrig gjort og kommer heller aldrig til det.

Det er surt ikke at have så mange penge, men det er endnu mere surt, at skulle betale dem tilbage, når de er brugt.

Så hellere finde gratis fornøjelser og billigt mad!!

*C

Anmeld

24. juli 2012

isabellasmor

Anonym skriver:

Har du nogensinde taget et quicklån??
Hvis ja, fortryder du det så??
Vi står nemlig i en situation hvor vi absolut ingen penge har, og overvejer et quicklån nemlig..

Nej aldrig. 

Jeg vil hellere leve lidt sparsomt end leve for lånte penge. Kunne heller aldrig finde på at købe ting,bil, møbler osv på afdrag, så hellere vente til man kan betale kontant. 

Men nu har vi et fornuftigt budget som bliver overholdt (selvfølgelig) så tror nu heller ikke vi kommer i sådanne situationer 

Anmeld

24. juli 2012

PT

Profilbillede for PT
Når forandringens vinde blæser, bygger nogle læhegn, mens andre rejser vindmøller
Nej, jeg har aldrig taget sådan et lån, og jeg vil heller ikke gøre det.

Hvis det kom derud, hvor jeg ikke havde penge til mad feks, ville jeg hellere spørge i banken/mine forældre.

Hvis det ikke var livsnødvendige ting, ville jeg vente, til jeg havde sparet sammen til det.

Anmeld

24. juli 2012

M&N

Nej heldigvis ikke, men må indrømme vi overvejede det på et tidspunkt men er glad for vi ikke gjorde det.

Vi manglede de sidste penge til vores indskud til vores lejlighed.

Men i sidste øjeblik hjalp banken os og det er billigere for dig selv, hvis du tager et lån i banken. 

Anmeld

24. juli 2012

Kofoed.

Laulund87 skriver:

Jeg har lige undersøgt hvor man kunne tage et lån uden renter fordi vi akut skulle have ny seng.

Mange reklamerer højt og flot med at deres lån er rentefrie, men det kun de første 6 måneder.

Bilka, Ikea og Jysk tager ca 20% i rente derefter..

Vi fandt så endelig en møbelforretning hvor der ikke var renter, heller ikke efter 6 måneder. Så det er altså sjældent de er helt rentefrie

Er det ikke bilka der køre med 60 måneders rente fri? Der er et eller andet sted hvor det er 60 måneder.

Ts: jeg har taget er til to bærbar, det skulle vi havde regnet mere på inden vi tog det, samlede pris 5000, pris vi reelt har betalt 11000, det var sidste og eneste gang vi tager sådan er lån.

Anmeld

24. juli 2012

Frk.S

Nej, det har jeg aldrig gjort, og kunne heller ALDRIG drømme om at gøre det. 

Anmeld

24. juli 2012

Laulund87

Kofoed. skriver:

Er det ikke bilka der køre med 60 måneders rente fri? Der er et eller andet sted hvor det er 60 måneder.

Ts: jeg har taget er til to bærbar, det skulle vi havde regnet mere på inden vi tog det, samlede pris 5000, pris vi reelt har betalt 11000, det var sidste og eneste gang vi tager sådan er lån.

Nej det var ikke hvad de sagde og heller ikke hvad der står på hjemmesiden

Anmeld

24. juli 2012

Camilla30

Nej og gør det heller ALDRIG Økonomisk er det nok noget af det dummeste man kan gøre.

Anmeld

24. juli 2012

Aprilmor11

forår skriver:

Jeg har aldrig optaget sådanne lån

men nu ved jeg ikke hvorfor i vil tage et lån og til hvad, men ville bare lige minde om at man idag kan optage lån mange steder uden renter.

Jeg ved man kan det i div elektronik forretninger, møble forretninger, bilka osv.

Dvs at hvis man ønsker en ny seng som koster 4000kr, så er det KUN de 4000kr man betaler tilbage og man kan selv vælge løbetiden.

Men det hjælper selvfølgelig ikke noget hvis det er rede penge i ønsker.

Håber at det løser sig for jer

Det er ikke 100procent rentefrit. Du kan vælge at betale af inden for et hvis antal tid ( husker ikke hvor længe det er ), men derefter kommer der renter i. Har så sent som i April været rundt og spørg i bilka, føtex, elgigangten, Fona, Og den som er slået sammen med punkt1. I tele selvskaber er det rentefrit

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.