Har du taget et qiucklån ??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Har du nogensinde taget et quicklån?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

4.776 visninger
56 svar
0 synes godt om
24. juli 2012

Anonym trådstarter

Har du nogensinde taget et quicklån??
Hvis ja, fortryder du det så??
Vi står nemlig i en situation hvor vi absolut ingen penge har, og overvejer et quicklån nemlig..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. juli 2012

SHERO

JA jeg fortryder, jeg jeg fik endda en personale rente, så renten var lidt lavere end banken, men det er simpelthen så surt at afdrage på noget man ikke har glæde af. Tog en krig at få væk, men pengene blev brugt hurtigt... Og med de renter der ofte er på kvik lån siger jeg bare nej nej nej nej lad for gud skyld være...

Anmeld

24. juli 2012

forår

Jeg har aldrig optaget sådanne lån

men nu ved jeg ikke hvorfor i vil tage et lån og til hvad, men ville bare lige minde om at man idag kan optage lån mange steder uden renter.

Jeg ved man kan det i div elektronik forretninger, møble forretninger, bilka osv.

Dvs at hvis man ønsker en ny seng som koster 4000kr, så er det KUN de 4000kr man betaler tilbage og man kan selv vælge løbetiden.

Men det hjælper selvfølgelig ikke noget hvis det er rede penge i ønsker.

Håber at det løser sig for jer

Anmeld

24. juli 2012

S.Maria

Jeg har aldrig taget et quicklån og vil for alt undgå det. Så vil jeg hellere spørge familie og venner om man kan komme over til aftensmad f.eks. Eller låne 500kr til resten af måneden og betale tilbage ved næste løn eller hvad man nu lige aftaler....

Anmeld

24. juli 2012

mortilflere

Nej heldigvis.

Prøv at snak med jeres bank

Anmeld

24. juli 2012

FamilenStorm

Aldrig aldrig aldrig... Med de renter de kører med vil det være at skyde sig selv i foden...

Hvis det er muligt så gå i banken eller snak med familie og venner... Hvis det er til dagen af vejen , så får vi jo penge igen om 7 dage.. Så et kviklån vil være en aaalt for dyr løsning..

Håber i finder en anden udvej..

Anmeld

24. juli 2012

samantha1986

Jeg har taget et på 5000 engang. Og pga renter ender man med at betale meget mere tilbage. Heldigvis fik jeg penge til bage i skat da jeg manglede 3000. Så jeg fik det hurtig ud af verden. Men det er så sure penge. 

Anmeld

24. juli 2012

tarkoflen

Nej og jeg kommer aldrig til det!

Det er alt for dyrt! Tit kommer man til at betale det dobbelte af det man har lånt og det er da for surt!

Anmeld

24. juli 2012

MissTas

Anonym skriver:

Har du nogensinde taget et quicklån??
Hvis ja, fortryder du det så??
Vi står nemlig i en situation hvor vi absolut ingen penge har, og overvejer et quicklån nemlig..

Nej.. og kunne aldrig finde på det

Anmeld

24. juli 2012

Laulund87

forår skriver:

Jeg har aldrig optaget sådanne lån

men nu ved jeg ikke hvorfor i vil tage et lån og til hvad, men ville bare lige minde om at man idag kan optage lån mange steder uden renter.

Jeg ved man kan det i div elektronik forretninger, møble forretninger, bilka osv.

Dvs at hvis man ønsker en ny seng som koster 4000kr, så er det KUN de 4000kr man betaler tilbage og man kan selv vælge løbetiden.

Men det hjælper selvfølgelig ikke noget hvis det er rede penge i ønsker.

Håber at det løser sig for jer

Jeg har lige undersøgt hvor man kunne tage et lån uden renter fordi vi akut skulle have ny seng.

Mange reklamerer højt og flot med at deres lån er rentefrie, men det kun de første 6 måneder.

Bilka, Ikea og Jysk tager ca 20% i rente derefter..

Vi fandt så endelig en møbelforretning hvor der ikke var renter, heller ikke efter 6 måneder. Så det er altså sjældent de er helt rentefrie

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.