Jeg ved slet ikke hvad jeg skal føle eller tro mere...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. juli 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

Jeg hader kræft!!!! Mistede i søndags min mors moster til kræft!  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. juli 2012

Christina :-)

Zafir skriver:

Det er bare sådan noget det føles så sindsygt. At han går og er spil hamrende frisk nu. Hvis du ser ham, tænker du absolut ikke, at ham der er vildt syg. Og det er han bare.... Puha...

Det gjorde rigtig ondt på os og især min bedstemor for min bedstefar nægtede og dø han kæmpede virkelig og sage selv jeg nægter og dø! Hans krop har ikk ku længe men han kæmpede imod hans sidste ord var tak for alt ;/ vi græd alle da hab sage det han har ikk ku snakke i to mdr men lige puslig sage han tak for alt vi græd alle der stod foran ham da han sage det var rigtig hårdt for os det sidste stykke tid;/ fordi man ku se hvor hårdt han kæmpede for og leve ;/

Anmeld

24. juli 2012

HeidiØ

Zafir skriver:

Hvad foretog hun sig i de 3½ år?... Det er jo så nyt her, men jeg kan slet ikke forestille mig, hvor man skal starte. Med at lave noget altså. Hvor lang tid gik der, før hun fik det skidt?

Ja, godt spørgsmål - men hun levede som hun plejede. Men man får det jo bare værre og værre og til sidst overskygger sygdommen jo! Min egen morfar døde også af kræft, han levede kun ½ år efter "dommen"

Når man starter i kemo, får man det ofte rigtig skidt jo!

Anmeld

24. juli 2012

Zafir

HeidiØ skriver:

Ja, godt spørgsmål - men hun levede som hun plejede. Men man får det jo bare værre og værre og til sidst overskygger sygdommen jo! Min egen morfar døde også af kræft, han levede kun ½ år efter "dommen"

Når man starter i kemo, får man det ofte rigtig skidt jo!

Ja, det er noget af det, der er mega underligt. At man får det skidt af behandlingen, men ikke af sygdommen. Og hvis du ikke behandlingen, dør du hurtigere...
Han startede i fredags, men endnu ingen bivirkninger.

Anmeld

24. juli 2012

FamilenStorm

. Stort knus herfra..

Anmeld

24. juli 2012

Frk. Himmelblå

Mistede min far til kræften. Han fik også hurtigt at vide, at det ikke kunne helbredes. Forsøgte med en del (måske) livsforlængende kemo. Han fik 1 1/2 år i livet efter diagnosen.

I retrospekt ville jeg ønske, at han havde afholdt sig fra den kemo, som ødelagde så meget af hans livskvalitet. 

Han skulle have haft det godt den sidste tid ( så godt som man nu kan) og ikke have ligget med svære bivirkninger og opleve konstante sygehusbesøg og indlæggelser.

Til jer. Hjælp hinanden hvad I kan og lad job være job osv. Din svoger/mand/familie er det vigtigste. Udskyd hvad udskydes kan og hold fast i dine sunde og moderlige instinkter.

Jeg ønsker jer styrke og mod med på denne hårde vej, som det bliver.

Anmeld

24. juli 2012

HeidiØ

Zafir skriver:

Ja, det er noget af det, der er mega underligt. At man får det skidt af behandlingen, men ikke af sygdommen. Og hvis du ikke behandlingen, dør du hurtigere...
Han startede i fredags, men endnu ingen bivirkninger.

Ja, det er virkelig en underlig ting!

Godt han er kommet hurtig igang med behandling. Håber ikke han blir alt for syg af det! Alt det bedste for jer allesammen!

Anmeld

24. juli 2012

Zafir

Frk. Himmelblå skriver:

Mistede min far til kræften. Han fik også hurtigt at vide, at det ikke kunne helbredes. Forsøgte med en del (måske) livsforlængende kemo. Han fik 1 1/2 år i livet efter diagnosen.

I retrospekt ville jeg ønske, at han havde afholdt sig fra den kemo, som ødelagde så meget af hans livskvalitet. 

Han skulle have haft det godt den sidste tid ( så godt som man nu kan) og ikke have ligget med svære bivirkninger og opleve konstante sygehusbesøg og indlæggelser.

Til jer. Hjælp hinanden hvad I kan og lad job være job osv. Din svoger/mand/familie er det vigtigste. Udskyd hvad udskydes kan og hold fast i dine sunde og moderlige instinkter.

Jeg ønsker jer styrke og mod med på denne hårde vej, som det bliver.

HVor længe havde han haft uden kemoen???

Det er faktisk også sådan nogen tanker jeg har... For hvis han bare får det mega dårligt med kemoen, så kan han ikke nå, de ting han gerne vil? mmm...

Hvis han har 1 år med fuld damp på nu, eller to år, hvor han vil have mega bivirkninger, hvad er der så at foretrække?

Anmeld

24. juli 2012

norenberg

Mistede min bedste i går aftes, hun fik lungekræft for 1 1/2 år siden har fået livs forlængende kemo og var frisk indtil i søndags og i går havde hun en rigtig hård dag men sov fredfuldt ind med os alle sammen ved sin side.....

Anmeld

24. juli 2012

Zafir

norenberg skriver:

Mistede min bedste i går aftes, hun fik lungekræft for 1 1/2 år siden har fået livs forlængende kemo og var frisk indtil i søndags og i går havde hun en rigtig hård dag men sov fredfuldt ind med os alle sammen ved sin side.....

Så hun havde det simpelthen godt lige indtil enden?

Fuck - det er så underlig en sygdom. jeg forstår det ikke.

Men super skønt at høre for din bedstemor!!!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.