Jeg ved slet ikke hvad jeg skal føle eller tro mere...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. juli 2012

Frk. Himmelblå

Zafir skriver:

HVor længe havde han haft uden kemoen???

Det er faktisk også sådan nogen tanker jeg har... For hvis han bare får det mega dårligt med kemoen, så kan han ikke nå, de ting han gerne vil? mmm...

Hvis han har 1 år med fuld damp på nu, eller to år, hvor han vil have mega bivirkninger, hvad er der så at foretrække?

Det er umuligt at sige, hvor længe, han ville have haft uden, men når der blev taget "mål" af kræften efter overstået omgang kemo, så var det med minimalt resultat - så lavt - hvis overhovedet - at det ikke kunne siges med sikkerhed, at det havde haft nogen effekt.

Så jeg tænker faktisk, at han mulivis havde levet en smule længere uden kemoen, da kræftpatienter virkelig har brug for at være ved godt mod, for at deres kroppe kan klare sig. Og det gode mod dræbes i den grad af diarre, opkast, kvalme, hospitalsophold mv...

En svær beslutning!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. juli 2012

Barbamama

Åh nej det var da ganske frygteligt!!! Det gør mig ondt at høre. Det er den mest onde sygdom overhovedet!

Anmeld

24. juli 2012

Zafir

Frk. Himmelblå skriver:

Det er umuligt at sige, hvor længe, han ville have haft uden, men når der blev taget "mål" af kræften efter overstået omgang kemo, så var det med minimalt resultat - så lavt - hvis overhovedet - at det ikke kunne siges med sikkerhed, at det havde haft nogen effekt.

Så jeg tænker faktisk, at han mulivis havde levet en smule længere uden kemoen, da kræftpatienter virkelig har brug for at være ved godt mod, for at deres kroppe kan klare sig. Og det gode mod dræbes i den grad af diarre, opkast, kvalme, hospitalsophold mv...

En svær beslutning!!

Ja, det er en svær beslutning. Det er mega svært fordi man i begge tilfælde vælger døden . puha...

Anmeld

24. juli 2012

mariamiss6

Hej Zafir, hvordan går i alle og har det? 

Jeg kan lige læse mig til at han startede på behandlingen i Fredags, og at han foreløbig er fri for bivirkninger. Det er jo godt, lad os håbe det fortsætter sådan for ham, så hans liv ikke forringes massivt, mens han kæmper.

Jeg har sådan tænkt på ats krive til ham, menjeg evd ikke hvad jeg skal skrive. Vi plejer jo ikke at snakke uden for viking

Anmeld

25. juli 2012

Nessie

Hvor er det dog en forfærdelig besked at få
For jer alle

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.