RikkeØ skriver:
Jeg er 100 % enig.
Det er noget pjat når folk siger at kvindens krop har ændret sig, sådan at man ikke kan føde naturligt.
Og synes det er mærkeligt at vælge KS bare for at slippe for smerten. Når det til gengæld kan komme til at påvirke ens barn i en negativ retning.
Jeg håber og tror på at jeg kan komme til at føde naturligt ihvertfald.
jeg vil give dig helt ret i at det er kujonagtigt at fravælge fødslen kun på grund af smerten... men omvendt ville jeg bestemt ikke takke nej til at få kejsersnit næste gang også, for jeg havde sådan en god oplevelse med det!!! jeg havde simpelthen så meget overskud, så hele verden kunne bare komme an, og jeg kunne rigtigt nyde min datter!! men nu er den 2. gang jo også noget andet, da en naturlig fødsel efter et kejsersnit 1. gang kan være farligt for både mor og barn, da man kan risikere at det gamle ar springer op under presset... det prøvede min kusine nemlig, og det var vist ikke pokkers smart... hun nåede ikke engang at se sit lille nyfødte barn før hun var sendt afsted på operationsstuen for at blive lappet sammen igen...
så det er ikke på grund af smerten at jeg ville fravælge en normal fødsel, for jeg synes også at der er meget mere i det end lige smerten...
Anmeld