skriv kort om hvorfor du fik PKS

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. december 2009

DianaMalou

sparre skriver:

Hvad betyder UK????

uk betyder at babyen ligger i underkrop stilling .. altså med numsen ned af ..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. december 2009

betski

MariaE skriver:

så jeg skrev i den anden tråd kan vi lige sætte fut i tråden hvis i lige kommer med en kort bemærkning herinde:-)
Bare lige lidt om hvorfor i fik PKS

Jeg fik (selvvalgt) planlagt kejsersnit, fordi jeg gennem hele min graviditet havde kastet op og var meget svækket. Oveni har jeg astma, så jeg var meget bange og nervøs for, at jeg ikke kunne gennemføre en alm fødsel. Men bliver der en næste gang, vil jeg gøre alt jeg kan, for at føde almindelig vis. For kejsersnit var ikke nogen succes for mig

Anmeld

12. maj 2010

XXSS

Veer fra mandag nat til torsdag aften kl. 18.25, hvor de tog hende ved kejsersnit - åbnede mig kun 4,5 cm på de mange timer og dage, var derfor ret dårlig til sidst.

Anmeld

12. maj 2010

Svei

Tanja78 skriver:

Veer fra mandag nat til torsdag aften kl. 18.25, hvor de tog hende ved kejsersnit - åbnede mig kun 4,5 cm på de mange timer og dage, var derfor ret dårlig til sidst.

Det lyder da mere som akut ks end planlagt..

Anmeld

12. maj 2010

densorteenke

jeg fødte selv første gang, og det resulterede i et meget brækket haleben og en masse komplikationer bagefter.. Så anden gang blev det plk, mest på mit eget ønske da jeg ikke havde lyst til at gøre mere skade på min krop.. Denne her gang er det stadig på eget ønske, dog har jeg altid mødt fuld forståelse efter 1 fødselsforløb...

Anmeld

12. maj 2010

Margorie

Jeg har ikke fået PKS endnu- men skal have et når den tid kommer.. Jeg hader bemærkningen 'kvindekroppen er skabt til at føde' tja men ved du hvad, min mand går ikke på jagt og jeg bor i en villa istedet for et skur af ler. Vi mennesker er skabt til så meget som vi ikke gør mere alligevel. Så, mon ikke vi lige så godt kan tage de moderne ting til os? Jeg vælger det fordi min fi dælme ikke trives særlig godt efter at have født den første, der gik et år før jeg var 'back to normal'.. GID man dog havde valgt PKS dengang

Anmeld

12. maj 2010

XXSS

Yrsa skriver:

Det lyder da mere som akut ks end planlagt..

det var det også  havde ikke lige læst ordentligt. Men denne gang venter pks.

Anmeld

12. maj 2010

Svei

Tanja78 skriver:

det var det også  havde ikke lige læst ordentligt. Men denne gang venter pks.

Ok..dejligt...har selv to pks bag mig..

Anmeld

12. maj 2010

XXSS

Yrsa skriver:

Ok..dejligt...har selv to pks bag mig..

Ja det bliver fint  håber jeg.. (er hvis ikke den eneste sovetryne herinde hehe)

Anmeld

12. maj 2010

Svei

Marge skriver:

Jeg har ikke fået PKS endnu- men skal have et når den tid kommer.. Jeg hader bemærkningen 'kvindekroppen er skabt til at føde' tja men ved du hvad, min mand går ikke på jagt og jeg bor i en villa istedet for et skur af ler. Vi mennesker er skabt til så meget som vi ikke gør mere alligevel. Så, mon ikke vi lige så godt kan tage de moderne ting til os? Jeg vælger det fordi min fi dælme ikke trives særlig godt efter at have født den første, der gik et år før jeg var 'back to normal'.. GID man dog havde valgt PKS dengang

Men det er jo rigtigt...det er da det kvindekroppen er skabt til...men altså, øjne er også skabt til at se men derfor er der jo mennesker der ikke kan se ordenligt og hvorfor så ikke give dem briller....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.