skriv kort om hvorfor du fik PKS

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9.218 visninger
62 svar
0 synes godt om
11. marts 2008

Muffinmus

så jeg skrev i den anden tråd kan vi lige sætte fut i tråden hvis i lige kommer med en kort bemærkning herinde:-)
Bare lige lidt om hvorfor i fik PKS:)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. marts 2008

Honningblomst

Fordi jeg ikke ville føde selv, så krævede jeg at få kejsersnit og det fik jeg.
To super gode oplevelser og dejligt planlagt og styr på det.;)
Så skal jeg have flere børn, så bliver det også vha ks.
Eva

Anmeld

11. marts 2008

Tessa85

jeg fik kejsersnit, fordi min datter lå i sædestilling, og jordemoderen og lægerene mente ikk at min datter og jeg ville ku overleve hvis jeg sku føde selv!

og så lii som en kort bemærkning..
(ville meget hellere ha født selv)

Anmeld

11. marts 2008

Honningblomst

Tessa85 skriver:

jeg fik kejsersnit, fordi min datter lå i sædestilling, og jordemoderen og lægerene mente ikk at min datter og jeg ville ku overleve hvis jeg sku føde selv!

og så lii som en kort bemærkning..
(ville meget hellere ha født selv)

Hvorfor ville du hellere føde selv??? Bare lige et tillægsspørgsmål ;)

Anmeld

11. marts 2008

Heidi B

Hej Fordi Jeppe der skulle først ud lå i uk. Og med to store drenge i maven, kunne de ikke vende ham.:'( Men ville da gerne have født dem selv. Synes ligesom det høre till at graviditet, og det at blive mor. (L)Synes også at det var mærkeligt at vide nogenlunde hvornår ens børn ville komme. Skal ikke have flere børn ,så jeg kommer desværre ikke til at opleve en "rigtig" fødsel!!! Heidi

Anmeld

11. marts 2008

Honningblomst

Måske det er derfor du tænker sådan.
Synes bestemt ikke det absolut høre med til det at blive mor, at føde vaginalt...det er da mere alt det der kommer efter.
Hvis jeg skal sige det, så er du ikke gået glip af noget...;)
Knus Eva...som synes det er underligt ikke at vide hvornår ens børn kommer til verden, for det er jo det der har været normalt her...*S*

Anmeld

11. marts 2008

Siber

Har fået to PKS fordi de begge lå i UK, så derfor PKS

KH SIber

Anmeld

11. marts 2008

mcm

Skal have PKS denne gang (om ca. 2 måneder) og det er efter eget valg - en masse personlige årsager og fordi det er det jeg er tryg ved..

For som jeg har skrevet inde på AKS, så var det en god oplevelse sidst trods alt.

Anmeld

11. marts 2008

Bamseboet :D

Det var nok "på moderens ønske" som de kalder det på hospitalet... Jeg fik aks sidst, og ville denne gang gerne have det mere roligt, og mere styr på det... hmm giver det mening(?) synes det trak sååå langt ud sidste gang, og det synes jeg var helt u nødvendigt, da Bjørn aldrig havde sat sig fast... og så det at blive sat igang... det var bestemt ikke sjovt med det der ve drop...:'( av av så valgte "den nemme løsning" men nøøøøj hvor er det svært, når man HAR datoen, og når man så ER på datoen, så skal man vente og vente fordi der kommer en masse akser osv ind før MIT PKS... puha det var nok det væreste... at skulle faste (-både med mad og drikkevarer)fra klokken 23 aftenen før, til... 14.41 var hun ude, og så sku jeg lige lappes sammen, og køres ned på opvågningen... puha det var hårdt at vente så længe uden vådt eller tørt, - og så når man er Høj gravid :-o Men ud kom verdens dejligeste Pige (L)

Anmeld

11. marts 2008

Honningblomst

[citat][f][småt]Bamseboet skriver:[/småt][/f] Det var nok "på moderens ønske" som de kalder det på hospitalet... Jeg fik aks sidst, og ville denne gang gerne have det mere roligt, og mere styr på det... hmm giver det mening(?) synes det trak sååå langt ud sidste gang, og det synes jeg var helt u nødvendigt, da Bjørn aldrig havde sat sig fast... og så det at blive sat igang... det var bestemt ikke sjovt med det der ve drop...:'( av av så valgte "den nemme løsning" men nøøøøj hvor er det svært, når man HAR datoen, og når man så ER på datoen, så skal man vente og vente fordi der kommer en masse akser osv ind før MIT PKS... puha det var nok det væreste... at skulle faste (-både med mad og drikkevarer)fra klokken 23 aftenen før, til... 14.41 var hun ude, og så sku jeg lige lappes sammen, og køres ned på opvågningen... puha det var hårdt at vente så længe uden vådt eller tørt, - og så når man er Høj gravid :-o Men ud kom verdens dejligeste Pige (L)[/citat] Det er da bestemt ikke den nemme løsning, men bare den rigtige løsning for dig...mit var også moderens ønske og hvor er det godt de lytter til den person det handler om, nemlig moderen..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.