[citat][f][småt]Bamseboet skriver:[/småt][/f]
Det var nok "på moderens ønske" som de kalder det på hospitalet... Jeg fik aks sidst, og ville denne gang gerne have det mere roligt, og mere styr på det... hmm giver det mening(?)
synes det trak sååå langt ud sidste gang, og det synes jeg var helt u nødvendigt, da Bjørn aldrig havde sat sig fast... og så det at blive sat igang... det var bestemt ikke sjovt med det der ve drop...:'( av av
så valgte "den nemme løsning"
men nøøøøj hvor er det svært, når man HAR datoen, og når man så ER på datoen, så skal man vente og vente fordi der kommer en masse akser osv ind før MIT PKS... puha det var nok det væreste... at skulle faste (-både med mad og drikkevarer)fra klokken 23 aftenen før, til... 14.41 var hun ude, og så sku jeg lige lappes sammen, og køres ned på opvågningen... puha det var hårdt at vente så længe uden vådt eller tørt, - og så når man er Høj gravid :-o
Men ud kom verdens dejligeste Pige (L)[/citat]
Det er da bestemt ikke den nemme løsning, men bare den rigtige løsning for dig...mit var også moderens ønske og hvor er det godt de lytter til den person det handler om, nemlig moderen..
Anmeld