Hvad skal jeg gøre...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. maj 2009

Malou Vilma Nørgaard

WiitrioeN skriver:

cillebille skriver:

Så det sket, manden er smuttede, han vil ikke havde noget med mig babyen eller hunden .. Han smuttede bare med sine ting..

Han har glædet sig i 4uger nu, og så fordi hans forældre siger han skal vælge imellem barnet og mig eller dem, så valgte han dem, ved virkelig ikke hvad jeg skal gøre, her står jeg med hund, lejlighed, baby, og ingen penge har.. ..

Heldigvis har jeg en familie der bakker mig op, men stadig forstår bare ikke hvordan man kan gøre sådan...

Ej det ikke fordi jeg skal klynke, havde bare brug for at komme ud med det ..

Cille

Mener bestemt ikke du klynker...

Masser af varme knus og tanker herfra

mange tak, håber jeg heller ikke jeg gør..

tak og ilm

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. maj 2009

4xGreve

cillebille skriver:

WiitrioeN skriver:

cillebille skriver:

Så det sket, manden er smuttede, han vil ikke havde noget med mig babyen eller hunden .. Han smuttede bare med sine ting..

Han har glædet sig i 4uger nu, og så fordi hans forældre siger han skal vælge imellem barnet og mig eller dem, så valgte han dem, ved virkelig ikke hvad jeg skal gøre, her står jeg med hund, lejlighed, baby, og ingen penge har.. ..

Heldigvis har jeg en familie der bakker mig op, men stadig forstår bare ikke hvordan man kan gøre sådan...

Cille

tak og ilm

Syntes jeg bestemt ikke du gør, og syntes du virker så utrolig stærk, det vil jeg slet ikke kunne være hvis det var mig...!
Godt at høre du har sådan en dejlig mor der støtter dig!

Jeg har selv tildels måtte vælge dog ikke helt men lidt derhen ad, og det er svært men ikke svære end at jeg vaalgte min mand da han jo var min nye familie, og han var far til mit barn, syntes det var et hårdt valg men ikke svært!

Held og lykke imorgen (håber du finder en løsning på det hele som også vil være god for dig!)

Anmeld

10. maj 2009

Malou Vilma Nørgaard

WiitrioeN skriver:

cillebille skriver:

WiitrioeN skriver:

cillebille skriver:

Cille

tak og ilm

Syntes jeg bestemt ikke du gør, og syntes du virker så utrolig stærk, det vil jeg slet ikke kunne være hvis det var mig...!
Godt at høre du har sådan en dejlig mor der støtter dig!

Jeg har selv tildels måtte vælge dog ikke helt men lidt derhen ad, og det er svært men ikke svære end at jeg vaalgte min mand da han jo var min nye familie, og han var far til mit barn, syntes det var et hårdt valg men ikke svært!

Held og lykke imorgen (håber du finder en løsning på det hele som også vil være god for dig!)

mange tak, ja hun er såå god, og hun (min mor) sagde faktisk også at jeg var utrolig tapper, men nu må jeg se imorgen om jeg er lige så tapper ..

okey, ej det lyder da super ærgeligt, ja det er ens nye familie og den skal man holde fast i..

tak .. håber jeg også..

Anmeld

10. maj 2009

Mor.sander

Øv sikke en træls siutaion, men der er lys for enden af tunnlen...

Har selv stået i en ligende situation, han fik dog naret mig til at få fortaget en abort, inden han sked... Gjorde på selv dagen, for aborten...

Der er absorlut ingen udskyldning for sådan en opførsel, bare et teg på at man ikke er voksen nok til at påtage sig ansvart for et barn..

Man knus og kram her fra.

Anmeld

10. maj 2009

Malou Vilma Nørgaard

Mor.sander skriver:

Har selv stået i en ligende situation, han fik dog naret mig til at få fortaget en abort, inden han sked... Gjorde på selv dagen, for aborten...

Der er absorlut ingen udskyldning for sådan en opførsel, bare et teg på at man ikke er voksen nok til at påtage sig ansvart for et barn..

eeeej nej f**k hvor ledt, ej blir helt sur..
men ja håber jeg også der er.

tak en  tilbage

Anmeld

10. maj 2009

Malou Vilma Nørgaard

cillebille skriver:

Mor.sander skriver:

eeeej nej f**k hvor ledt, ej blir helt sur..
men ja håber jeg også der er.

tak en  tilbage

nej ingen undskyldning for det, dety så uansvarligt...

Anmeld

11. maj 2009

pernille_p87

Hej... bliver bare mere og mere sur når jeg læser hvad han har gjort mod dig, og hvad andre har måtte stå igennem også.

Men dt han sagde med at gå rettens vej? Der er vel sådan set ikk noget og gå i retten med. Hvis du ved han er faren så kan jeg ikk se hvad problemet for ham er. Selvfølgelig kan han sige han ikk vil have noget med barnet og gøre, men under alle omstandigheder skal han jo betale børnepenge.

Men jeg er slet ikk i tvivl om at du nok skal klare det. Dejligt og høre du prøver og gøre noget i stedet for bare at sidde og vente på han kommer til dig.

Men efter 4 år burde han være klogere. Ellers er han bare ikk noget for dig.
Er spændt på at høre hvad du får ud af at besøge ham... Krydser fingrer for noget positivt.

Anmeld

12. maj 2009

Malou Vilma Nørgaard

pernille_p87 skriver:

Hej... bliver bare mere og mere sur når jeg læser hvad han har gjort mod dig, og hvad andre har måtte stå igennem også.

Men dt han sagde med at gå rettens vej? Der er vel sådan set ikk noget og gå i retten med. Hvis du ved han er faren så kan jeg ikk se hvad problemet for ham er. Selvfølgelig kan han sige han ikk vil have noget med barnet og gøre, men under alle omstandigheder skal han jo betale børnepenge.

Men jeg er slet ikk i tvivl om at du nok skal klare det. Dejligt og høre du prøver og gøre noget i stedet for bare at sidde og vente på han kommer til dig.

Men efter 4 år burde han være klogere. Ellers er han bare ikk noget for dig.
Er spændt på at høre hvad du får ud af at besøge ham... Krydser fingrer for noget positivt.

ja det er rigtig uacceptabelt det hele..

ved heller ikke lige hvad han havde tænkt sig med rettens vej, tror han så han ikke kunne betale børnepenge.. men det skla han jo..

ja, 4år og så ingen ting, troede jeg kendte han 110% , men har fundet ud af efter igår at han ikke skal indgå i mit eller mit kommende barn, for efter det besøg, så har jeg fundet ud af både ham men også hans familie er skingerende skør, de mener forældrene at de har sgu aldrig rigtig kunne lide mig fordi jeg ikke eller min familie ikke var velhavde nok, de er selv ret velhavdene, så der flippede min mor, men de er jo ikke rigtig kloge, så  kan ikke se hvad de skal mit liv..

men det bare ærgeligt at jeg intet har set før, men har altid vidst hans familie var lidt fine på den dårlige på den, men han har bare aldrig vist det.. ,,.. øvøv

Anmeld

13. maj 2009

pernille_p87

Føler virkelig med dig... Men hvis det er pga. I ikk har penge nok i deres øjne, ja så er det jo bare dem der er dumme. Men det er jo deres eget barnebarn de vender ryggen. Men sådan tænker de jo nok ikk. Men der er jo ikk andet for end at glemme dem, og opbygge et nyt liv uden ham... Det bliver selvfølgelig svært, men tror bestemt du klarer den. Det lyder til din mor støtter dig rigtig meget. Når du så engang har født så skal han jo bare betale børnepenge. Længere er den jo ikk. Men hør på kommunen hvad du gør, de kan hjælpe dig. Synes I hvert fald du skal få styr på det, så han ikk lige pludselig kan komme og sige en masse du ikk ved noget om.

Held og lykke. Du kan altid skrive hvis du vil snakke... :-)

Anmeld

13. maj 2009

Cris

Åh nej! Men self du må godt klyke..... og skrige og sparke hvis du også har lyst til det! Det var meget hård det der og jeg gætter på, at du skal bruge noget tid til at  have det godt igen. Men hvis du har mennesker rund omkring dig som kan give dig lidt støtte (ikke kun økonomisk, men også psykisk, for der er meget arbejde med en baby) så hold fast på dem. Der skal nok komme en tid, hvor du kan give dem noget tilbage. Der er helt sikker mange alene mødre her, som også kan støtte dig og måske kan du også finde nogle andre grupper af alene mødre, som I kan støtte hinanden!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.