Hvad skal jeg gøre...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. maj 2009

Malou Vilma Nørgaard

pernille_p87 skriver:

Føler virkelig med dig... Men hvis det er pga. I ikk har penge nok i deres øjne, ja så er det jo bare dem der er dumme. Men det er jo deres eget barnebarn de vender ryggen. Men sådan tænker de jo nok ikk. Men der er jo ikk andet for end at glemme dem, og opbygge et nyt liv uden ham... Det bliver selvfølgelig svært, men tror bestemt du klarer den. Det lyder til din mor støtter dig rigtig meget. Når du så engang har født så skal han jo bare betale børnepenge. Længere er den jo ikk. Men hør på kommunen hvad du gør, de kan hjælpe dig. Synes I hvert fald du skal få styr på det, så han ikk lige pludselig kan komme og sige en masse du ikk ved noget om.

Held og lykke. Du kan altid skrive hvis du vil snakke... :-)

jaa tænkte også bare det dråben, der ikke nogle der skal sige de ikke kan  lide mig prg af penge... der tændte jeg helt af...

men ja må se at kome vidrere, uden ham..

ja min mor er der hele tiden for mig og vil hjælpe så meget hun kan i starten efter barnets fødsel.. .. så det super godt...

ja det skal han , samvær eller ej, børnepenge skal jeg havde jo.. ja tager også på kommunen imorgen , og hører hvordan og hvorledes.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. maj 2009

Malou Vilma Nørgaard

hov glemte lige at sige tak , og det vil jeg nok gøre,

Anmeld

13. maj 2009

Malou Vilma Nørgaard

Cris skriver:

Åh nej! Men self du må godt klyke..... og skrige og sparke hvis du også har lyst til det! Det var meget hård det der og jeg gætter på, at du skal bruge noget tid til at  have det godt igen. Men hvis du har mennesker rund omkring dig som kan give dig lidt støtte (ikke kun økonomisk, men også psykisk, for der er meget arbejde med en baby) så hold fast på dem. Der skal nok komme en tid, hvor du kan give dem noget tilbage. Der er helt sikker mange alene mødre her, som også kan støtte dig og måske kan du også finde nogle andre grupper af alene mødre, som I kan støtte hinanden!

heheh tak, tror jeg har gjort alle tingene..

ja det super hårdt men min mor er der og veninder, men mest min mor self..
men ja det bliver super hårdt alene med en bebse og hund, men det må jeg tage til den tid, der er min mor der også, så hun er klar til at vejlede mig..
ja det kunne være dejligt, så kunne man støtte hianden, så må lige se om der er det..

ha en god dag..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.