Hvad skal jeg gøre...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. maj 2009

Malou Vilma Nørgaard

jaa, det tænkte jeg også, så imorgen hvor jeg er mere samlet, må jeg ringe til dem..

tusind tak

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. maj 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
cillebille skriver:

jaa, det tænkte jeg også, så imorgen hvor jeg er mere samlet, må jeg ringe til dem..

tusind tak

Ja, det synes jeg du skal gøre! du er jo også nødt til at få en ordentlig afslutning hvis han ikke er mand nok?
Hvor gammel er han, og hvor længe har I været sammen? (og var det en planlagt graviditet)
knus
p.s. sig til hvis jeg spørger for meget!?

Anmeld

8. maj 2009

Malou Vilma Nørgaard

nej overhooved ikke..

21år, og nej det var ikke planlagt, vi har været sammen i 4år.

men altså var slet ikke i tvivl da jeg fandt ud af det, og det samme med ham, troede jeg ...

Anmeld

8. maj 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
cillebille skriver:

nej overhooved ikke..

21år, og nej det var ikke planlagt, vi har været sammen i 4år.

men altså var slet ikke i tvivl da jeg fandt ud af det, og det samme med ham, troede jeg ...

dvs. han smider 4 års forhold ud af vinduet pga. noget hans forældre siger?
sorry søde, men han lyder ikke som en rigtig mand
Men tal med ham i morgen, I er da nødt til at finde ud af det!!
skriver du lige i morgen hvordan det er gået? Jeg vil nemlig smutte i seng så småt...
Knus

Anmeld

8. maj 2009

Malou Vilma Nørgaard

jaa det tænkte jeg også.. det rigtig ærgeligt, når man har haft så mange år sammen...

men jo det gør je, vil også smutte i seng.. sov godt

Anmeld

8. maj 2009

Miamaja

det samme skete for min mors veninde.. de havde saa bare faaet tvillingerne og kort tid efter skred han en dag. det maerkelige var at det kom fuldstaendig bag paa hende og alle os andre. man kunne overhovedet ikke maerke paa ham han ikke ville vaere i forholdet med born meget meget mystisk en aften sagde han bare; jeg har ikke lyst til dette mere og vil flytte iaften og det gjorde han saadan lige ud i det blaa.

det er meget meget maerkeligt at man kan vaere sammen med en person og faa born og eller blive gravid efter 4 aar ogsaa alligevel ikke kende dem

Anmeld

8. maj 2009

LotteGabriella

Miamaja skriver:

det samme skete for min mors veninde.. de havde saa bare faaet tvillingerne og kort tid efter skred han en dag. det maerkelige var at det kom fuldstaendig bag paa hende og alle os andre. man kunne overhovedet ikke maerke paa ham han ikke ville vaere i forholdet med born meget meget mystisk en aften sagde han bare; jeg har ikke lyst til dette mere og vil flytte iaften og det gjorde han saadan lige ud i det blaa.

det er meget meget maerkeligt at man kan vaere sammen med en person og faa born og eller blive gravid efter 4 aar ogsaa alligevel ikke kende dem

ja det er sgu mærkeligt og lidt skræmmende synes jeg....det beviser jo desværre, at man ikke altid kan være sikker på de folk man har omkring sig

Heldigvis så tror jeg at det undtagelsen, frem for reglen

Anmeld

8. maj 2009

Malou Vilma Nørgaard

ej hvor er det bare egoistisk, forstår virkelig bare ikke hvordan de kan gøre det!!! det så svinsk....

Når men har haft ringet til ham, og spurgt hvad fanden han havde gang i, og han sagde at for det første, så var han jo slet ikke gammel nok til et barn, og så var det jo nok en meget god ide, hvis vi ikke var sammen, for ellers ville han ikke se sin familie mere..

Og han ville inegn ting havde at gøre med barnet, og da jeg sagde hva så med hunden og lejligheden, svarede han bare, det måtte jeg jo bare finde ud af, og så skulle jeg ikke kontakte ham mere...

blev så bange, han lød slet ikke som sig selv.. ej så øv ved ikke hvad jeg skal gøre.

Anmeld

8. maj 2009

LotteN

Det er jeg godt nok ked af og høre....
Undskyld mig, men han er da godt nok en papand... Efter 4 år, så vælger han at skrider uden så meget som et ord.. og af hvad jeg ved af, så er man da to om at blive gravid, så han kan jo ikke rigtig skylde skylden på dig, han har jo selv været med til dig...
Jeg håber du får snakket med ham og finder ud afdet.

Anmeld

8. maj 2009

LotteN

cillebille skriver:

ej hvor er det bare egoistisk, forstår virkelig bare ikke hvordan de kan gøre det!!! det så svinsk....

Når men har haft ringet til ham, og spurgt hvad fanden han havde gang i, og han sagde at for det første, så var han jo slet ikke gammel nok til et barn, og så var det jo nok en meget god ide, hvis vi ikke var sammen, for ellers ville han ikke se sin familie mere..

Og han ville inegn ting havde at gøre med barnet, og da jeg sagde hva så med hunden og lejligheden, svarede han bare, det måtte jeg jo bare finde ud af, og så skulle jeg ikke kontakte ham mere...

blev så bange, han lød slet ikke som sig selv.. ej så øv ved ikke hvad jeg skal gøre.

godt og høre du fik ringet, selvom det nu ikke var en særlig positiv samtale du fik ud af det.
Men kan slet ikke forstå hvordan en dreng på 21 år, kan tro hans familie vil slå hånden af ham, hvis han vælger og blive sammen med dig... det tror jeg godt nok ikke de kunne finde på når det kommer til stykket.
Åhr, jeg håber sandelig du finder ud af det... læs endelig bare af herinde, det er det vi er her for

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.