Hvad skal jeg gøre...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. maj 2009

Malou Vilma Nørgaard

Caroline86 skriver:

har du fået talt med ham igen?
Vil gerne høre hvad der sker, om du finder ud af hvad der er sket med ham lige pludselig..

hej har været hos min mor og sove, så jeg kunne blive passet igår, derfor har jeg ikk svaret.. men nej, han svare ikke eller noget, så men har tænkt mig at møde op på deres adresse, så kan de sku blive nød til at snakke med mig. så nej desværre intet nyt, men imorgen, så tager jeg derud, med min mor, og så ser jeg hvad der sker ..

ha en rigtig dejlig dag søde ..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. maj 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
cillebille skriver:

hej har været hos min mor og sove, så jeg kunne blive passet igår, derfor har jeg ikk svaret.. men nej, han svare ikke eller noget, så men har tænkt mig at møde op på deres adresse, så kan de sku blive nød til at snakke med mig. så nej desværre intet nyt, men imorgen, så tager jeg derud, med min mor, og så ser jeg hvad der sker ..

okay!
godt at du har din mor
pas på dig selv søde!!!!

Anmeld

10. maj 2009

LotteN

cillebille skriver:

godt at høre du tager der ud imorgen og så altid rart at du har din mor med... dejligt hun hjælper dig i denne situation du er havnet i.
Håber de kommer på andre tanker når I har snakket med dem.
Fortsat god søndag.

Anmeld

10. maj 2009

Malou Vilma Nørgaard

Caroline86 skriver:

okay!
godt at du har din mor
pas på dig selv søde!!!!

ja hun er den bedste

tak & ilm

Anmeld

10. maj 2009

Malou Vilma Nørgaard

LotteN skriver:

godt at høre du tager der ud imorgen og så altid rart at du har din mor med... dejligt hun hjælper dig i denne situation du er havnet i.
Håber de kommer på andre tanker når I har snakket med dem.
Fortsat god søndag.

ja det super dejligt at havde hende ved min side, ja håber de har en forklaring, der er bedre end den, sidst..

tak og ilm

Anmeld

10. maj 2009

AstridM

Jeg bliver så rasende når jeg tænker og hører om sådan nogen mænd!

Jeg har selv en der blev presset af flere omgange af sin familie til at vælge. Han valgte mig, og i dag har vi 2 dejlige piger.

Jeg kan blive rasende, det der står mig ved situationen er at han er presset der hen hvor han er nu, for han da umuligt være sådan selv. Man skulle tro du kendte ham, og så er han bare en mamas boy. Så er du bedre tjent uden!

Jeg er til hverdag clairvoaynt og medie, så hvis du har brug for at sludre, eller vil have lidt råd og kontakt op ad til så skriv mig en besked

(du behøver ikke betale, bare få det bedre)

Det kan godt gøres over nettet.

Mange smil

Astrid

Anmeld

10. maj 2009

Malou Vilma Nørgaard

AstridM skriver:

Jeg bliver så rasende når jeg tænker og hører om sådan nogen mænd!

Jeg har selv en der blev presset af flere omgange af sin familie til at vælge. Han valgte mig, og i dag har vi 2 dejlige piger.

Jeg kan blive rasende, det der står mig ved situationen er at han er presset der hen hvor han er nu, for han da umuligt være sådan selv. Man skulle tro du kendte ham, og så er han bare en mamas boy. Så er du bedre tjent uden!

Jeg er til hverdag clairvoaynt og medie, så hvis du har brug for at sludre, eller vil have lidt råd og kontakt op ad til så skriv mig en besked

(du behøver ikke betale, bare få det bedre)

Det kan godt gøres over nettet.

Mange smil

Astrid

ej det lyder super dejligt at han valgte dig. ..

ja det har jeg også tænkt over, at jeg er bedre tjent uden ham ..

ej det lyder da rigtig dejligt, hvor er du sød, det vil jeg da gerne ..
tusind tak ..

Anmeld

10. maj 2009

Sweet1978

Kan kun sende dig 1000 knus og kram og krydse fingre for at du kommer igennem det. Jeg har jo selv prøvet det, var 3 mdr. henne da jeg på job fik en sms om at han ikke var der når jeg kom hjem. Det er hårdt men tro mig der er lys forude.

Anmeld

10. maj 2009

Malou Vilma Nørgaard

Sweet1978 skriver:

Kan kun sende dig 1000 knus og kram og krydse fingre for at du kommer igennem det. Jeg har jo selv prøvet det, var 3 mdr. henne da jeg på job fik en sms om at han ikke var der når jeg kom hjem. Det er hårdt men tro mig der er lys forude.

mange tak ..

ej det jeg ked af at hører, det sgu noget lort...

Det godt at hører, håber jeg  også meget , nu må jeg se hvordan det går imorgen og så håbe på det bedste ..

rigtig god aften ..

Anmeld

10. maj 2009

4xGreve

cillebille skriver:

Så det sket, manden er smuttede, han vil ikke havde noget med mig babyen eller hunden .. Han smuttede bare med sine ting..

Han har glædet sig i 4uger nu, og så fordi hans forældre siger han skal vælge imellem barnet og mig eller dem, så valgte han dem, ved virkelig ikke hvad jeg skal gøre, her står jeg med hund, lejlighed, baby, og ingen penge har.. ..

Heldigvis har jeg en familie der bakker mig op, men stadig forstår bare ikke hvordan man kan gøre sådan...

Ej det ikke fordi jeg skal klynke, havde bare brug for at komme ud med det ..

Cille

Mener bestemt ikke du klynker...

Masser af varme knus og tanker herfra

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.